Njegova pjesma „Saturn strobe“ ulazi u listu najboljih elektronskih pjesama ovog stoljeća, a već je poznat po sempliranju neobičnih objekata i zvukova poput laveža pasa ili pucanja grančica te shvaćanja svijeta kao instrumenta.
Nazvan „Elements of Light“ novi LP sadrži pet kompozicija centriranih oko kineskog instrumenta koji se zove "Carillon" i koji proizvodi 50 tonova. U pjesme je Pantha još dodao zvukove ksilofona, cimbala, turbulentnu zvonjavu zvona, pljeskanja rukama, pucketanje prstima i ostale perkusije. Poslušajte „Proton“, jednu od pjesama s tog LP-a.
{youtube}87rx_1xFgvg{/youtube}
„Elements of Light“ izlazi na tržište 15. siječnja sljedeće godine preko Rough Tradea.
Dok se sutra ne objavi novi pobjednik, DJ MAG TOP 100 objavio je poredak od mjesta 150-135 i prije nego vam postane smješno na kojem se mjestu nalaze Fatboy Slim, Joris Voorn i Sven Vath, budite realni s razlogom se određena glazba naziva komercijalnom.
U poretku svakako prednjače trance DJ-i, a ruku na srce kad čitate nečiju biografiju koliko vam znači da u njoj piše da je netko izabran u prvih 10 prema izboru DJ MAG TOP 100?
{youtube}1ptXnfivls8{/youtube}
Kad pogledate Facebook stranicu ovog izbora dođete do zaključka da je objavljivanje liste od posljednjeg prema pobjedniku moguće najgora odluka koju su mogli donijeti. Stoga ako želite izraziti svoje nezadovoljstvo ili se možda slažete s odabirom pridružite se stotinama koje su svoju paljbu komentara već ispalili. I ne shvaćajte sve tako ozbiljno!
150. DJ Vibe 149. Evil Activities 148 Joris Voorn 147 Kyau & Albert 146 Technoboy 145 Bryan Kearney 144 Gabry Ponte 143 Ian Carey 142 Sidney Samson 141 Mark With A K 140 Stafford Brothers 139 Sven Vath 138 Solarstone 137 Zed's Dead 136 Deniz Koyu 135 Fatboy Slim
Las Vegas je danas u Americi meka EDM-a i zvijezdanih DJ imena, stoga turisti ne dolaze više samo zbog casina i jedinstvenog doživljaja kockanja. Tijekom cijelog tjedna Wynnova četiri kluba XS, Surrender, Tryst i Encore Beach Club svojim se DJ-line upovima natječu s ponudom klubova Marquee, TAO i LAVO. No ono što ljuti promotore partija su basoslovni iznosi koje menadžeri DJ zvijezda u Las Vegasu zahtjevaju, radi se o iznosima zbog kojih su ugroženi svi ostali klubovi diljem svijeta i festivali koji žele bukirati te iste DJ-e. Ovo je ujedno i jedna o tema o kojoj se raspravljalo tijekom panela na današnjem prvom danu Amsterdam Dance Eventa.
{youtube}wXaCjqBeFjA{/youtube}
U Las Vegasu se vrti veliki novac, menadžeri to iskorištavaju pa se DJ-ima plaćaju iznosi od 250 000 dolara za jednu noć, nakon čega menadžer tog DJ-a od organizatora festivala kao što su Tomorrowland i Mysteryland traži sličnu cijenu i dovodi svaki sljedeći festival i klub u lošu poziciju. Zbog takvih se iznosa koji su otišli predaleko povećavaju cjene ulaznica na festivalima i u klubovima, a s druge strane imate publiku koja se pita zašto ti izvođači nisu nasupili.
Las Vegas i Amerika su nametnuli nove standarde, menadžeri su postali prepohlepni, iznosi neprimjereni. Zbog toga recimo takva DJ imena u Hrvatskoj ne nastupaju. Ponuditi nekome danas 3000 dolara + let kad u Americi može dobiti 20 000 dolara dovodi klubove u poziciju da riskiraju i probaju naplatiti honorar kroz ulaznicu. Osim toga bukiranje takvih imena je postalo čisti biznis. {youtube}5pfZ8XK3emQ{/youtube}
Danas je predstavljen novi HERO3, i to u nekoliko verzija – Black Edition, Silver Edition i White Edition, od čega čemo odmah spomenuti da Black Edition verzija košta 400 dolara, Silver košta 100 dolara manje, a White edition košta samo 200$.
Svaki od Hero3 kamera ima i ugrađen WiFi i dolazi s daljinskim (koji je inače bio ekstra 79$), a kako kažu iz kompanije koja ju proizvodi, nije se štedilo u razvoju ove kamere, pa je novi GoPro 30% manji, 25% lakši, i 2 puta jači od svojih prethodnika. Ima poboljšani audio, video i foto performans.
Lako nosiva, s brojnim dodacima, ide pod vodu do 60m dubine, snima široki 1440p 48fps, 1080p 60 fps i 720p 120 fps video, i 12MP fotke, brzinom od 30 fotki po sekundi, HERO3: Black Edition je najraznovrsnija kamera koja postoji.
Promocija albuma održat će se u zagrebačkom klubu Sirup u subotu 27. listopada, a uz ekskluzivan Miličevićev DJ set u Sirupu će nastupiti i residenti FELVER i SERGEJ SNOOZE uz DAVOV live nastup. Obzirom da su svi glazbenici redom veterani tech-house scene na ovim područjima koji su nakon više desetljeća djelovanja i dalje aktivni, produktivni te obožavani do kultnog statusa, posjetitelje Sirupa očekuje prava glazbena fešta koja će u jednoj večeri spojiti iskustvo i atmosferu najboljih zagrebačkih i beogradskih tech-house zabava.
Dejan Miličević je tijekom karijere nastupao diljem svijeta na svim većim svjetskim i europskim glazbenim festivalima, od Tommorowlanda, Dance Valleya, do Kazantipa i regionalnog diva EXITA, kojeg je često zatvarao nastupom na popularnoj Dance Areni pred 20 000 posjetitelja. Njegov drugi, samostalni LP, Just Keep Talking Girl, izdan je u kolovozu ove godine na njemačkom labelu Plastic City. Prema dosadašnjim reakcijama, album ide stopama uspjeha debitantskog albuma Trust and The Purpose (2011, Gillesku Records) izdanog na na pločama i rasprodanog u samo pet dana. Među prve hitove ubrajaju se trackovi Just Keep Talking Girl i Queen is Never Late. Pored producentske i DJ karijere, Dejan Miličević djeluje i kao glazbeni pedagog u suradnji s Burn Energy Drinkom.
Jedan od glavnih zagrebačkih clubbing figura definitivno jest DJ SERGEJ koji odnedavno nastupa kao SERGEJ SNOOZE. Za sebe kaže da 'nakon što je 1988. prvi puta kročio u klub, njegova karijera ambicioznog clubbera ne bilježi neopravdane sate'. Željan kreativne platforme koja bi okupila domaće kreativne snage, osniva label Home Made Electronica. Godine 2008. kreativna platforma dobiva i svoj plesni dom klub Sirup. Ugledni svjetski časopis The Wire u svom je osvrtu na debitantsko izdanje Dimensions festivala održano početkom rujna u Štinjanu pored Pule među zvjezdanim underground line-upom posebno istaknuo zanimljiv i internacionalno obojen set SERGEJA SNOOZA kvalitetno izbrušen tjednim nastupima u Sirupu, što je još jedna potvrda Sergejevom radu i napretku.
Već ste na ovim stranicama mogli čuti ponešto o legendarnoj Haciendi, no sada poslušajte još malo. Otvorena 1982. godine, od strane Tonya Wilsona i New Ordera, Hacienda je radila do 1997. godine kada je konačno zatvorena, no i dan danas živi u srcima mnogih britanskih partijanera, koji su svoje elektronske početke, ali vjerojatno i završetke iskusili upravo u ovom klubu, koji je uvelike zaslužan za razvoj UK acid i rave scene, a samim time i svjetske elektronske scene.
30. godišnjica kluba proslavljena je izdavanjem trostrukog CD-a, Hacienda 30 – The Album, miksan od strane dvojice rezidenta kluba – Graemea Parka i Mikea Pickeringa; te izložbom u Victoria & Albert Museumu, u kojem je donekle rekonstruiran klub, odnosno njegovi najpoznatiji dijelovi. No, za izradu ove male simulacije ni jedan dio nije originalan, jer su svi rasprodani, pa je sve trebalo biti napravljeno ispočetka.
Kako je klub izgledao davne 1982. godine sada možete pogledati u walk through filmu niže.
{youtube}MfJkeNHqsi4{/youtube}
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.