Na štandu Prolighta, vodeće hrvatske tvrtke specijalizirane za laser showove, rasvjetu i specijalne efekte, posjetitelje Sajma glazbe i multimedije očekuje jedinstvena atrakcija.
Riječ je o Prolight laserskom labirintu – igre tijekom koje se može osjetiti uzbuđenje specijalnih agenata na najtežim zadacima ili kradljivaca najvećih skupocjenosti. U stilu najnapetijih scena akcijskih filmova igrač se treba provući kroz mrežu zelenih laserskih zraka. Dodir, tj. prekid zrake uključuje alarm. Prostorom istog trena odjeknu sirene i počne bljeskati svjetlost koja označava uzbunu. Baš kao i u najčuvanijim trezorima. Početak i kraj labirinta označeni su crvenim laserskim zrakama pa se ulazak i izlazak iz njega precizno bilježe prekidom zrake. Na taj način stvara se top lista igrača, a rezultati se ispisuju na plazma ekranima.
Uzbudljivi laser show Prolight potpisuje u cijelosti – od ideje preko razvoja softwarea do proizvodnje elektronike koja upravlja cijelim sustavom. Zahvaljujući tomu proizvod je zaštićen u Zavodu za intelektualno vlasništvo.
Inače, iza tvrtke Prolight desetogodišnje je iskustvo rada s rasvjetom i specijalnim efektima, a posljednjih nekoliko godina poseban je naglasak stavljen na rad s laserima. Prolight je usporedno počeo stvarati vlastite laserske programe među kojima su najatraktivniji laserski labirint i laserska harfa. Uz domaće, tim je programima oduševio i strane stručnjake.
Svakog ljeta stvaratelji elektronske muzike bore se za glasove na listi svjetske publikacije DJ Mag Top100 DJs. Glasovima namjenjenim svom ljubimcu, obožavatelji također pružaju podršku žanru njegovog stvaralaštva. Ove godine bitkom u ime techno muzike komandirali su DJ Umek i njegovo pleme [1605].
Glavni razlog za Umekov poziv za pružanje podrške technu predstavlja činjenica da je techno zapravo izvorište sve elektronske muzike koju danas poznajemo. U korak sa tehnološkim napretkom – kao što njeno samo ime govori – išla je i techno muzika. Naime, velikom većinom preselila se u digitalne sfere, što je urodilo plodom i stvorilo velik broj talentiranih stvaralaca i techno DJ-eva. Uprkos svemu, danas je techno većinom interpretiran kao "underground" žanr, odnosno svojevrsna gerila, "bastard" elektronske muzike.
Kako god okrenemo, ne treba zanemariti utjecaj koji je techno imao na elektronsku muziku. Sada je na nama, kao što kaže Umek, da technu vratimo zasluženi ugled i stupimo u bitku tako što ćemo dati glas svom techno favoritu.
5 (malo poznatih?) činjenica o technu: 1. Inspiracija za naziv techno potiče iz knjige Alvina Tofflera – "The Third Wave" 2. Juan Atkins, Kevin Saunderson, Derrick May i Eddie Fowlkes poznati su kao začetnici Detroit techna 3. Korporacija Ford Motors koristila je techno muziku u svojim reklamama, jer je podsjećala na buku u njenim tvornicama automobila 4. Vrijedi pogledati Hi-tech Soul – poučan dokumentarac o razvoju i povijesti techna 5. Danas mnogi DJ-i koriste laptope kao zamjenu za uređaje za reprodukciju muzike. "Sviranje" na laptopima naziva se laptronica.
Paul Oakenfold svirao je tamo na prvim partijima davne 1987.g. Danas je Ibiza nešto sasvim drugo. Kao gost odlično ćete se zabaviti. Džeparac koji morate ponijeti sa sobom ne bi trebao biti manji od 1000 € budući da su cijene pića i ulaznice paprene.
Gotovo ne postoji DJ na planeti koji uživa manju ili veću popularnost a da tamo nije zasvirao. Kvaliteta se odmah prepozna tvrdi naš izvor, ali nije sve u DJ-anju, jer danas Vas produkcija prodaje a onda kao DJ imate i posla. Ovog smo ljeta družili se sa mnogima od DJ-a u Hrvatskoj pa tako i doznali kakvi su im honorari na Ibizi za razliku od onih u HR. Rečeno nam je da posljednjih 10 godina Ibiza i klubovi uživaju veliku svjetsku popularnost. Imidž im je svima u samom svjetskom vrhu i praktički zasvirati pred publikom jednog od njih donosi glazbenicima bolji imidž i lakši proboj na svjetsko tržište.
Tako npr. svi glazbenici koji gostuju kod nas plaćeni su masno, a na Ibizi u Amnesiji, Pachi, Spaceu, Edenu, El Divinu ili DC10 klubu sviraju za vrlo male honorare. DJ koji u Hrvatskoj svira za 3000-4000 € na Ibizi će dobiti od 500-1000 €. Prednosti su svirka pred mnogobrojnom publikom, svim svjetskim menađerima, vlasnicima klubova, i izdavačkih kuća veliki je plus za njih same. Kada im se u biografiji može pročitati da su svirali u nekom klubu na Ibizi to je mamac za nove promotore, klubove ili festivale. Zato na Ibizu dolaze svi svirati bez obzira na honorar.
A mala Hrvatska i općenito Balkan gdje DJ-i ne mogu prodati ni jedan CD, kompilaciju a kamoli single, gdje je stopa nezaposlenosti, slab standard i skupa glazba rezultirala katastrofalnom prodajom njihovih nosača zvukova dovela je do toga da neke DJ-e ili producente naši klubovi plaćaju u zlatu. Sponzori još uvijek mogu prepoznati dobar događaj te pomoći da se svi troškovi pokriju ali pitanje je do kada će to tako biti.
To se nikad neće promjeniti, ili možda hoće kada jednog dana naša obala postane mala Ibiza? Papaya je snažno započela promovirati HR clubbing na svjetskom tržištu a to godinama pokušavaju Hacienda, Aurora, Byblos i mnogi drugi. Hoće li nam se posrećiti?
Uvijek se postavlja pitanje tko može uopće doći nadomak onome što su napravili na Ibizi. Fabulozna priča s IBIZE jedan je neopisiv moment koji se dogodio na planeti. SUMMER OF LOVE. To govore svi sudionici tog pokreta a i miljuni svjedoka svih nacionalnosti koji su bili dolje kao posjetitelji. Ni svjetska kriza, ni uprava na otoku ne može zaustaviti tu energiju. Dolje nema boja, rasa ni predrasuda. Vlada jedinstvo. Nema ograničenja kao ni glazbenih podjela (komercijalna i nekomercijalna glazba, underground i slično). Svira se sve. Zabava je na prvom mjestu a tek onda ostalo..
1. The Juan Maclean je profesor engleskog jezika i književnosti
… i to je posao kojim se samo kratko bavio nakon što je odlučio napustiti svoj prvi bend – Six Finger Satellite. Ovi su electro punkeri iz New Yorka ( uslijed poplave grunge-a početkom 90-ih ) jednostavno bili previše ispred svog vremena, a zbog niza tragedija Maclean se povukao i 'čvrsto' odlučio kako se više nikada neće baviti glazbom.
2. The Juan Macleanu prijateljstvo je na prvom mjestu
…zbog čega kategorički odbija raditi bez najboljeg prijatelja Jamesa Murphy-ja, tonca iz svog bivšeg benda, osnivača LCD Soundsystema i jednog od suosnivača diskografske kuće DFA za koju izdaju The Rapture, Hot Chip, Shit Robot i drugi. Murphy je nakon raspada Six Finger Satellite neprestano gnjavio Macleana da se vrati glazbenom biznisu i slao CD-e i ploče koje bi mu se mogle svidjeti. Maclean na kraju popušta, nabavlja modernu studijsku opremu i 2000. godine izdaje svoj prvi singl By the time I get to Venus. Singlica je bila jedno od prvih izdanja DFA Recordsa koji se kasnije, osim bendovima, proslavio i timom koji potpisuje produkciju i remikseve za imena poput N.E.R.D., Soulwax, Nine Inch Nails, Gorillaz, Chemical Brothers i dr.
3. The Juan Maclean 'roka' bolje od Daft Punka
…punih pet godina prošlo je od prvog singla do izlaska Macleanovog debitantskog albuma Less than human ( hit singl Give me every little thing ). Kako iste godine izlazi i album Human after all Daft Punka, Pitchfork u usporednoj recenziji piše sljedeće: „… Maclean kao učenik radi taj robot rock dvostruko bolje od svojih učitelja. A robot rock-a samo polovicu vremena…“. Album glazbeniku donosi niz bookinga koji ne staju sve do 2008. godine kada se ponovno zatvara u studio i vraća sa singlom Happy house. House himna je zbog velikog interesa doživjela i reizdanje 2009. godine, kada Maclean izdaje i drugi studijski album The future will come.
4. The Juan Maclean vrti samo ploče
…a to je napravio i nakon što su ga iz izdavačke kuće K7!, poznate po svojoj seriji miskanih kompilacija, pozvali da se pridruži popisu DJ Kicks imena poput Thievery Coorporation, Stereo MCs, Kruder & Dorfmeistera i Booka Shade. U travnju ove godine tako nastaje 72-minutni miks sastavljen od ukupno 18 traka – samo vinil, u jednom pokušaju, bez računala. Maclean je prvi DJ koji je na taj način izmiksao svoj DJ Kicks. U jednom je intervju-u priznao kako je, nakon što je finalnu verziju poslao u K7!, dobio anksiozni napad te nazvao diskografe da mu daju još barem jedan pokušaj. Sam najviše voli slušati ploče Nick Cave-a ali i Steve Buga, Juana Atkinsa i Derrick Maya.
Sirupov program povratka noćnog života u Zagreb započinje u petak, 27.08 uz Kirk Degiorgia, 28.08. programom Pistolero.
Na kraju pete po redu, vrlo uspješne festivalske sezone u The Garden kompleksu (Petrčane pokraj Zadra) u sklopu koje se zaredalo nekoliko mahom rasprodanih ''boutique'' festivala organiziranih od strane poznatih londonskih promotera, dogoditi će se STOP MAKING SENSE FESTIVAL!
Posjetioci ovogodišnjeg, premijernog izdanja Stop Making Sense festivala uživati će u izuzetno eklektičnom programu sačinjenom od atraktivnih živih nastupa i DJ setova preko pedeset različitih izvođača. Tako će Petrčanama 3., 4. i 5. rujna odzvanjati house, rock and roll, disco, balearic, techno, blues, psihodelija, dubstep, soul te zvukovi južnoameričkih i južnoafričkih geta koje u Hrvatsku dovode vodeći londonski klupski promoteri kao što su Need2Soul, Secretsundaze, Warm, Sud Electronic, Movimentos Favela Chic…
Vjerojatne vrhunce festivala valja očekivati u nastupima worldclash dua Radioclit, sjajnih The Very Best te u onom meksičkog DJ maga umjetničkog imena Toy Selectah koji će publiku SMS festivala povesti na glazbeno putovanje Južnom Amerikom. Izuzetno popularni Friendy Fires po prvi puta dolaze u Hrvatsku isto kao i sjajni izumitelj ''novog bluesa'' Son Of Dave te eksperimentalni garage rockeri Django Django. Iz kategorije festivalskih vrhunaca nikako ne smijemo izostaviti britanski elitni DJ-sko producentski tercet – Nathan Fake, Benji B i Richard Norris.
Posebnu draž prvom SMS-u svakako daje i jedinstvena proslava 25. godišnjice techno glazbe koju će svojim nastupima uveličati detroitske techno starješine – Carl Craig, Juan Atkins i Theo Parrish te njihovi mlađi sugrađani i nove techno veličine – Patrice Scott, Keith Worthy i Kyle Hall.
Posljednji koje ističemo na kraju ovoga niza odabranih izvođača sa ovogodišnjeg SMS Festivala nikako nisu i najmanje važni. Dapače. Iz Glasgowa u Petrčane stižu nositelji i rezidenti iznimno popularnih i cijenjenih nedjeljnih tuluma u tamošnjem Sub Clubu te ovogodišnji Fabric kompilatori – Optimo!
Zbog ograničenog kapaciteta, velikog interesa za festival, poučeni primjerom prijateljskog Soundwave Festivala održanog 23. – 25. srpnja također u Petrčanama u The Garden kompleksu na koji je bez prethodno osigurane ulaznice stigao veliki broj domaćih partijanera, a na koji zbog rasprodanog kapaciteta festivala jednostavno nisu mogli ući, organizatori preporučuju zainteresiranima da ulaznice za premijerno izdanje Stop Making Sense Festivala na vrijeme potraže u predprodaji.
Ova pjesma doživila je nagli "boom" nakon što su je vrtili Scott Mills, Pete Tong i Judge Jules s Radia 1. Poslije je došla na playliste TV stanica Kiss, The Box, MTV a trenutno se nalazi na prvim mjestima chart ljestvica.
Talijanski maestro prvotno je bio zagrijan za disco house glazbu ali posljednjih godina njegovo ime je sinonim za kvalitetan crossover housea i electra. To je dokazao prijašnjim uratcima Destination Calabria i Watch Out.
Nedavno su mu izašli remixi za Armin Van Buurena (Never Say Never), Bob Sinclara (Peace Song), Tiesta (Escape Me) i Benny Benassia (Spaceship). Pjesmu ‘I’m In Love (I Wanna Do It)’ remixirali su Kurd Maverick, Jupiter Ace i Wideboys a premijere ćemo slušati u rujnu.
Ovog ljeta Alex je na turneji po Ibizi i Mediteranu. Hrvatska publika slušala ga je u Splitu 6. kolovoza tijekom Enter Festivala.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.