Tri najbolja prijedloga, izabrana od strane festivalske komisije, bit će objavljena na službenoj web stranici festivala. Prijave na dva natječaja T-Mobile INmusic festivala – za nastup bendova te za službenu pjesmu festivala – otvorene su na službenoj web stranici festivala do 30. siječnja, nakon čega će publika svojim glasovima odlučiti koji će izvođači nastupiti na glavnom T-Mobile stageu te izabrati himnu ovogodišnjeg T-Mobile INmusica.
Na natječaj za nastup bendova mogu se prijaviti svi zainteresirani bendovi, a za svog favorita publika će moći glasovati putem službene web stranice festivala u ukupno tri kruga. Dva izvođača koja osvoje najviše glasova publike u posljednjem krugu osigurat će svoj nastup na glavnoj pozornici T-Mobile INmusic festivala 2010. Lista dosad prijavljenih izvođača, s linkovima na kojima se mogu poslušati njihove pjesme i pogledati video uradci objavljena je na službenoj web stranici: https://www.t-mobileinmusicfestival.com/info/natjecaj-za-bendove
Cijela glazbena industrija preselit će se od 21. do 28. ožujka u Miami na Floridi gdje se održava jubilarni 25. Winter Music Conference. Uz konferenciju na kojoj se održavaju raznorazne prezentacije, radionice, predavanja, izložbe, promocije, na plažama ovoga grada poznate izdavačke kuće prezentiraju svoje DJe i producente. Hotel Shelbourne Beach Resort lani je bio domaćin WMC-a, a ove godine radi nekoliko "label" partya.
Otvaranje je predviđeno 23. ožujka u noćnom klubu Shine, a dan kasnije organiziran je DJ Mag Recession Sessions na bazenima gdje će mixati kraljevi progressive zvuka James Zabiela, Way Out West, SOS, te Dubfire koji priprema različite kombinacije housea, techna i tech-house. Također za DJ pultom će se pojaviti i Dennis Ferrer, Nic Fanciulli, Steve Lawler, Will Saul i Joris Voorn.
Cadenza organizira svoju večer također na bazenu uz svirke vlasnika etikete Luciana, Loco Dicea i Martin Buttricha. Kasnije će im se pridružiti nadolazeće ime minimal housea Reboot, dok će večernji program u Shineu odraditi Hernan Cattaneo, Darren Emerson, Anthony Pappa i Trent Cantrelle.
Shine će u tom tjednu još ugostiti Danny Tenagliu, Nick Warrena, Dave Seamana, Sashu, Timo Maasa i mnoge druge izvođače.
I ove godine Klubska scena surađuje s WMCom kao partner.
Gareth Cooke kome je uloga koordiniranje eventima MoS-a, dočekao nas je pred klub te po sličnim manimirima sproveo kroz sve plesne podije i VIP gdje je kamera HTV-a snimila sve svoje zanimljive kadrove. Za razliku od petka kad je klub popunilo oko 2000 ljudi, subota se jako brzo napunila do posljednjeg mjesta i doslovce klub je bio pun prije 1h. Različite generacije clubbera, različitih boja, rasa i nacionalnosti pohrlili su poslušati tvorce elektronskog zvuka Pete Tonga i Timo Maasa.
{seyretpic id=449 align=center} Gareth nam je minutu po minutu objašnjavao svaki detalj. Tako smo lijepo i ugodno iznenađeni ostali kad smo ugledali "Wonderland Dancers", četiri prelijepe plesačice koreografski sređene koje prate Pete Tonga na njegovim nastupima. Gareth se pohvalio kako je prije 18 godina u klubu napravio dijete jednoj od goa plesačica. Dok je HTV snimao njega i kadrove otvoren je BOX a Pete Tong je rasplamsao atmosferu hitovima od Axwella i drugih mainstream imena. Nažalost ni agencija nije pomogla da nam Pete nešto reče u kameru. Po objašnjenu MoS teama, on je već dovoljno star i ponekad nije mu po volji davati intervju pa smo ostali bez tog dijela, ali snimljeni su komentari Garetha, hrvatskih clubbera koje smo sreli u klubu, te Wonderland dancers, Pete Tong za vrijeme nastupa te luda zabava među publikom.
Potpuno oduševljeni ovom večeri klub smo napustili oko 3h, s razlogom jer ujutro u 8h čekao nas je put prema Splitu. London je grad u kojem trebate biti minimalno 7 dana da biste vidjeli sve. Uz klub o kojem sam pisao, svakako trebate posjetiti Matter, Movida, Fabric i Indigo koje su po preporuci mojih suputnika Marka i Zorana nezaobilazne destinacije. Nažalost legendarni The End se zatvorio.
Francuz tako traži remixera singlea ‘Gnanmankoudji’, inspiriranog afro deep house elementima. Od 19. siječnja na stranicama beatporta mogu se skinuti dijelovi ove pjesme. Ukoliko ste remixer ili poznajete nekoga sličnoga slobodno mu pošaljite ovaj članak i neka se uključi u natječaj. Pjesme se šalju na Beatportal. Pravila natječaja su ovdje.
Nagrade Pobjednici će se podijeliti u 2 kategroije. Svi koji dobiju minimalno 10 glasova i 10 puštanja pjesme na Beatportu, te dobiju 10 glasova žiria Beatporta bit će automatski odabran u uži krug kandidata čije će pjesme Garnier i ekipa etikete PIAS osobno preslušati. Pobjednički remix izlazi za PIAS a osvaja, 1 Native Instrument Traktor Kontrol XL te poklon bon od 200 dolara na Beatportu.
Novo desetljeće CP dočekuje kao regionalno značajan trodnevni spektakl koji slavi kako dobru glazbu i vibru, tako i grad Rijeku i karnevalski duh. Nakon što je karnevalsko party ludilo osvojilo gotovo sve najljepše riječke lokacije, ove se godine CP vraća uz more na Gat Karoline Riječke. U petak, 12.02. bendovi iz Hrvatske i regije će predstaviti najnovije indie i rock trendove, dok je subota, 13.02. rezervirana za elektronske poslastice uz svjetski poznate DJe. U duhu inovativnosti koji CP zastupa, svi DJi premijerno nastupaju u Rijeci i Hrvatskoj, te će maškaranim hordama donijeti toliko potreban dašak aktualne svjetske klupske scene.
Vodeće ime prvog dana CP10 u petak 12. veljače je Kiril Džajkovski i band. Nakon što su raspametili publiku na velikim regionalnim festivalima kao što su Exit festival i INmusic festival te kao predgrupa Red Hot Chilli Peppersa pred 80 000 ljudi. Kiril i band dolaze premijerno u Rijeku i to upravo na Carnival Party.
Radi se o vrlo dinamičnom spoju moderne elektronske glazbe i makedonske etno glazbe. Inače, Kiril je jedan od osnivača banda Bastion i bivši član legendarnog makedonskog banda "Leb i Sol". Također radio je glazbu za desetak fimova između ostalih i kultni "Bal-Can-Can". Sve je nekako počelo kada se devedesetih godina Kiril preselio u Australiju i izdao prvi album "Synthetic Theatre", a od tada ga prate samo odlične kritike. Upravo je završio rad na svom novom albumu, na kojemu gostuje poveća lista internacionalnih glazbenika: Ras Tweed (Kruder&Dorfmeister), Esma Redžepova, Nicolette Love (Massive Attack), Patrick De Santos (Thievery Corporation), MC Wasp i TK Wonder.
Za njegove nastupe uživo može se reći da su jednostavno spektakularni i nezaboravni. Eklektično spanjanje breakbeat elektronike sa balkanskim "world musicom" rezultira čarolijom koja ne dozvoljava da ples stane.
Naslovni track je, za Jonsona, tipično netipična dancefloor stvar sa zanimljivom bleep melodijom koja se polako razvija do 5. minute, nakon čega vokal i dramatični padovi dolaze u prvi plan i ostaju tamo skoro do kraja tracka.
Druga stvar na ploči, When Love Feels Like Crying, je dragulj ovog releasea. Preko 11. minuta predivne melodije praćene diskretnim i nenametljivim perkusijama. Melodija je glavni element ove stvari pa se kroz cijeli aranžman elegantno proteže ista fraza sa sitnim modulacijama harmoničkih elemenata koji kao da se raspršuju u sitne fragmente i vraćaju nazad.
01. Mathew Jonson – Walking On The Hand That Follows Me 02. Mathew Jonson – When Love Feels Like Crying
Jan Kinčl / Zero
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.