Stefan Rončević poznatiji kao Runy debitirao je u berlinskom HÖR podcastu. DJ, producent i promotor s novosadskom adresom za vjerne slušatelje elektroničkih ritmova odsviranih u najpopularnijem WC-u na sceni je pripremio razigrani house set.
Raznolika, ali u svojoj suštini, techno orijentirana glazbena lepeza, njegov je glazbeni potpis, bilo da se radi o DJ nastupima, liveu, ili pak autorskom radu. S preko 15 vinilnih izdanja i nešto više samostalnih digitalnih, kompilacija i remixeva, jasno je da je studio njegovo prirodno okruženje.
Ivan je istaknuti techno DJ hrvatske i regionalne scene čiji glazbeni stil nadilazi uobičajene žanrovske granice. Dok većina njegovih setova naginje techno glazbi (Detroit techno, deep techno, acid) često iznenađuje publiku novim minimalističkim techno/house melodijama, smatrajući da su kronološke i stilističke granice zastarjele. Odbijajući pristup “satima isti zvuk”, Ivan ističe svoju sposobnost živopisne improvizacije tijekom nastupa.
Foto Dino Ninković
Ideja da iz studija ponese odabrane instrumente tinjala je neko dulje vrijeme, ali samo kao koncept, sve do njegovog live nastupa na Moondance Festivalu 2015. Trenutno je zauzet svojim DIY projektima, radom u studiju, pisanjem glazbe i malenom, intimnom jednomjesečnom rezidencijalnom večeri, “Lost and Found” u klubu Depo u Zagrebu.
Nedavno je završio debitantski album, koji će biti objavljen digitalno i na vinilu za izdavačku kuću PDV (PDV074). “Moj debi album “Hit The Gate” nije isprva bio zamišljen u formatu albuma. Naime, radi se o glazbenom kolažu techno žanra sastavljenom od pjesama različitih boja i oblika, čije je prirodno okruženje mračni klub s moćnim soundsystemom. On je svojevrsno ljubavno pismo glazbenoj estetici i ideji koja je temelj onoga što me i danas pokreće kao autora i kao izvođača“, govori Ivan Komlinović.
Album će najaviti singl “Triggers Broom” koji će u obliku EP-a (singl + 4 remixa) biti objavljenu petak, 3. 5. 2024. Na remixevima je Ivan okupio značajna imena domaće scene, Shot, autor, izvođač i glazbeni producent, jedan od pokretača i najvažnijih sudionika domaće hip-hop scene, koji gotovo nikad ne remixira tuđe pjesme, Sessiondigger, vrsni glazbeni selektor, veliki techno entuzijast, elektronički connoisseur i sve traženije ime, te Jan Kinčl.
Ivan Komlinović je jedan od vodećih umjetnika u Hrvatskoj u svom žanru. Njegov DJ set pruža slušatelju jedinstveno putovanje kroz različite techno stilove, obogaćeno snažnom glazbenom raznolikošću i beskompromisnom živom improvizacijom. Tehnička vještina doprinosi dodatnoj dinamici Ivanovog glazbenog pristupa, ističući ga kao neizostavnog umjetnika na domaćoj i međunarodnoj sceni.
Tijekom proteklih nekoliko tjedana slušatelji A State of Trancea su birali po deset najdražih trance pjesama. Na tisuće glasova je pristiglo iz više stotina zemalja, a nova ažurirana lista je predstavljena prošlog četvrtka uživo u specijalnom 4-satnom izdanju ASOT-a.
Među tisuću najboljih trance pjesama, našlo se pregršt himni i klasika, a ono što je najzanimljivije koje su se to trake našle u vrhu. Na trećem mjestu je Armin Van Buurenova – “Communication Part 3“, na drugom Tiëstova – “Adiago For Strings“, dok najbolja trance pjesma prema glasovima ASOT slušatelja je RAM – “RAMsterdam” (Jorn van Deynhoven Remix)
Iz dalekog Portugala u Zadar stiže Armando, cijenjeni DJ i producent s iberijskog poluotoka koji se za pultom nalazi više od dva desetljeća. Njegovi setovi su eklektični, a u sklopu njih mogu se čuti house klasici, disco obrade pa sve do prodornih tech-house melodija i tvrdih techno bas linija.
Armandu nije trebalo dugo da postigne zvjezdani status u rodnom Portugalu, a u osvajanje plesnih podija na ostatku kontinenta su mu pomogle njegove produkcije. Njegovo produkcijsko umijeće je prepoznaoLoco Dice koji je započetak njegove trake vrtio u svojim setovima, da bi ga naposljetku i potpisao za vlastitu, iznimno cijenjenu Desolat etiketu.
Njemački DJ i producent Loco Dice, zajedno s Martinom Buttrichom je 2007. pokrenuo nezavisnu etiketu – Desolat koja se isprofilirala u tech-house zvuku te pozicionirala visoko u underground krugovima. Loco Dice je u više intervjua istaknuo kako Desolat “nije još jedna etiketa u nizu”, već platforma za glazbu i glazbenike čije trake u svojim setovima vrti i s kojima dijeli pult.
Jedan od njih je upravo Armando, koji je 2019. dobio veliki “poguranac” od Loco Dicea nakon što je na Desolatu izdao EP “Sweet Cherry Inside“. Nakon što je izdao trake kod Loco Dicea, Armandu su se otvorila vrata i kod drugih etiketa, tako se njegova glazba u proteklim godinama mogla čuti i na Cuffu, Cr2 Recordsu, CLU Recordsu, Materialu i drugima…
Potaknut uspješnjim suradnjama s Loco Diceom, Armando prošle godine okreće novu stranicu u karijeri te pokreće vlastiti brend Sabotage pod kojim stvara partyje diljem Europe u sunset terminu na zanimljivim lokacijama. S partyjima je krenuo prošlog proljeća u Njemačkoj, a zatim se nastavili i u Portugalu.
Na jednom od prvih partyja su svirale i Hrvatske te regionalne snage, tako su se uz Armanda za pultom našli Yakka i Dimitri J, a nedugo nakon toga portugalski as je imao prilike i debitirati u Hrvatskoj na Zadar Sunset Festivalu gdje je zagrijavao teren za Staceyja Pullena i Paca Osunu.
Proljeće je već ozbiljno zaživjelo, ponekad čak i s ljetnim temperaturama. Stoga Peti Kupe otvara svoju terasu u subotu, 4. svibnja uz posebne goste za ovu priliku – Esa’s Afro-Synth Band i Natalie Robinson!
Esa Williams, južnoafrički DJ i producent, kojeg smo već imali prilike upoznati, sastavio je skupinu iznimno talentiranih glazbenika koji čine Esa’s Afro-Synth Band. Ovaj sastav vodi na ritmičnu odiseju koristeći sintisajzere i udaraljke te ispreplićući kreativne talente umjetnika u usponu s Esinom glazbenom vizijom. Njihov primarni cilj nije samo oživjeti živahno nasljeđe južnoafričke plesne glazbe rođene u doba apartheida, već i razviti inovativne koncepte za budućnost. Ova predanost poštovanju prošlosti s pogledom na budućnost ističe ovaj bend kao dinamičnu snagu na suvremenoj glazbenoj sceni.
Takva je snaga i Natalie Robinson, DJ-ica koja se probila na sceni u Berlinu. Odrasla u multikulturalnom okruženju, Robinson je oduvijek upijala gospel, funk, soul, R&B i tradicionalnu gansku glazbu. S tim je korijenima izgradila temelj za svoju estetiku i razigrani stil. Natalie Robinson impresionira ne samo svojom zadivljujućom karizmom i tehničkim vještinama, već i svojom strasti i dubokim razumijevanjem underground house glazbe.
Domaćin na ovom dnevnom i noćnom događanju je Pepi Jogarde. Dobrom raspoloženju doprinijet će i ponuda dobre hrane, dok o osvježenju brine Jack #makeitcount koji podržava Peti Kupe na šankovima, stageu i backstageu kluba.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.