Transmission festival je globalna franšiza sa sjedištima u Amsterdamu, Australiji i Čileu koja si je brand izgradila na temelju izvrsnosti u postavljanu fenomenalnih vizualnih produkcija hardstyle evenata.
Festival je nastao 2006. u Pragu odakle isporučuju trance festivale diljem svijeta, no u međuvremenu su počeli organizirati i kvalitetne hardstyle (Hardmission) i techno (Techmission) događaje.
U subotu, 2. prosinca 2023. Transmission se održao u nizozemskom Arnhemu gdje su nastupali Above & Beyond, Giuseppe Ottaviani, Markus Schulz, Marlo, Vini Vici i mnogi drugi. Lasera i 3D vizualizacija nije nedostajalo, uostalom uvjerite se i sami… Idući Transmission festivali održavaju se u ožujku 2024. u Australiji, te u lipnju u Poljskoj.
Tamara Kezz – pjevačica, glazbena producentica, Live Act i DJ-ica iz Srbije, trenutno sa sjedištem u Ljubljani (SLO) izdaje za Exit Soundscape label.
Tamara (Topalović) je jedna od najzanimljivijih glazbenica iz Srbije, te prva umjetnica iz ove zemlje koja je svirala na Glastonbury festivalu, gdje je prošlog ljeta nastupila čak 2 puta. Njezina iskustva dovela su je do dubokog istraživanja svijeta elektroničke glazbe, što ju je nadahnulo da razvije jedinstven live set.
Njezin trenutni live set poziva ljude na ples i iznenađuje ih neočekivanim obratima, kao što je pjevanje tema s prizvukom tradicionalnih balkanskih melodija protkanih elektronikom ili emotivno sviranje melodije preko duboke valovite bas linije. Svojim glasom stvara imaginarne prostore u kojima publiku podsjeća na ono što nisu ni znali da su zaboravili.
S prethodnim projektom Kezz trenutno se fokusira na uključivanje više glazbenih instrumenata i glazbenika u produkciju i izvedbu. Također sklada i producira glazbu za kazalište, radio, izložbe, performanse, modne revije i film.
Jedna je od autorica originalne glazbe za eksperimentalni film “Vernae” Ethana Folka, audiovizualnog umjetnika iz Seattlea, koji je osvojio nagradu za najbolju glazbenu kompoziciju na Local Sightings Film Festivalu (2017.) u Seattleu.
Do sada je objavila 2 EP-a, 3 studijska albuma i više od 20 singlova na kompilacijama i u suradnji s drugim glazbenicima. Zajedno sa sestrom Tijanom Ristić osnovala je diskografsku kuću Pola / Pola i nedavno objavila prvi vinil Tijamara – “Owl Dance” i još jedno digitalno izdanje “Move On”.
2022. godine dobila je priznanje EXIT festivala i imala premijeru na legendarnoj Dance Areni, gdje je otvorila večer za Monolink, Satori, Stephan Bodzin i ARTBAT! 2023. je okrunila i nagradom Ambasador za “Live Act godine u regiji” po izboru publike i suradnjom sa Exit Soundscape labelom na kojem su još izdavali i Space Motion, Ilija Đoković i Human Rias.
Proteklih godina nastupala je samostalno ili u okviru različitih glazbenih projekata u gradovima širom Srbije i bivše Jugoslavije, Bugarske, Albanije, Grčke, Španjolske, Italije, Austrije, Njemačke, Belgije, Češke, Norveške i Velike Britanije.
Obožavatelji techna i housea pridružit će se nizu vrhunskih Drumcode umjetnika na floti jahti koje plove prekrasnom hrvatskom obalom kako bi uživali u 7 dana glazbe i intimnih zabava na jedinstvenim lokacijama, uz vrhunsku glazbu.
Tjedan Drumcode x Yacht Week postao je “must see” događaj za pustolovne obožavatelje elektroničke glazbe, a trilogija putovanja završava u velikom stilu 2024. Potvrđeni line up čine osnivač Drumcodea – Adam Beyer, Eli Brown, Joel Mull, Miss Monique i Tini Gessler .
Zabave na Drumcode x Yacht Weeku su nezaboravne, odvijaju se u izuzetnim okruženjima. Prošla mjesta su uključivala svjetionik na pustom otoku, sklonište za podmornice i povijesnu tvrđavu , te setove koji su se izvodili iz plutajuće DJ kabine – potpuno opremljene zvučnim sustavom VOID Acoustics – do prvog plutajućeg plesnog podija na svijetu . 2023. je čak doživio svjetski ekskluzivni 5-way b2b nastup Adama Beyera, Barta Skilsa, Juliet Fox, Joela Mulla i Laytona Giordanija, održanog na 24 jahte na jadranskoj obali.
Noćni klub Café d’Anvers smješten je u središtu četvrti crvenih svjetiljki u Antwerpenu. Otvoren 1989. godine jedan je od najstarijih house klubova u Europi.
1989. godine, u četvrti crvenih svjetiljki u Antwerpenu, prostitutke, svodnici i potencijalne mušterije sumnjičavo su promatrali kako se klub elektroničke glazbe puni. Klub Café D’Anvers izabrao je politiku “sve je dozvoljeno”: što luđe, to bolje. Tko je želio ući unutra, morao je zadovoljiti stroge kriterije selekcije na ulazu.
Jednom kada ste unutra, više nema ograničenja Klub je brzo stekao ime. Mladi su sa svih strana dolazili da bi se sami uvjerili kako je crkva iz 16. stoljeća postala epicentar urbanosti.
Iza kluba su turbulentna vremena s drag kraljicama, ekstravagantnim osobnostima i čudesnim noćnim likovima. Ono što nikada nije bila namjera, na kraju se dogodilo: Café d’Anvers postao je jedan od rijetkih spomenika noćnog života, koji nikada neće morati biti zaštićen, jer se sam čuva.
U travnju 2019. godine, pomoćnik direktora kluba najavio je trenutno zatvaranje kluba, prije njegovog 30. rođendana. Planove vlasnika da ga pretvori u megabordel demantirala je lokalna vlast.
Klub Sirup otvorio je 1. siječnja 2009., na lokaciji Donje Svetice 40 u Zagrebu.
Vlasnici i pokretači kluba su bili bračni par Sergej (aka Sergej Snooze), i Olga (aka Olja), umjetnička direktorica, uz pomoć Pytzeka i Felvera na poziciji bookera. Za stručno savjetovanje uzeli su Petra Dundova.
Evo što nam je Sergej 2011. izjavio o samoj ideji otvaranja i vođenja kluba: “Ono što me tjera je vjerovatno ta ljubav prema glazbi, prema druženju uz glazbu, plesu, provodima.“
U ovom serijalu saznat ćete više o klubu, koji je Zagreb ali i Hrvatsku stavio na listu party destinacija koje se ne smiju zaobići, i to još u doba kada je festivalska scena bila na samim početcima i nije imala nekakav snažniji utjecaj na razvoj ovog glazbenog pokreta.
U prvom dijelu donosimo nekoliko fotografija sa svakog od navedenih partya:
07.03.2009. Frivolous live 11.12.2010. Chew The Fat! Croatia 11.03.2011. Steffi 01.10.2011. Cadenza Showcase (Michael Cleis, Frivolous live)
Ostale fotografije iz arhive dostupne su na našem starom webu, a uskoro i na novom, te ćete ih moći lakše pregledavati sa mobilne tehnologije.
Elektronička glazba i njena popularnost raste na brojnim društvenim mrežama, no ipak na jednoj je apsolutni hit, a to je TikTok koji je postao centralna lokacija za interakciju glazbenika s fanovima.
Analizirajući hashtag #ElectronicMusic, IMS je otkrio kako je elektronička glazba u proteklih godinu dana generirala nešto manje od 6 milijardi pregleda na TikToku, od čega je 555 milijuna došlo iz Velike Britanije. Elektronička glazba, također svakodnevno doživljava rast od 147% u kontekstu svakodnevnih pregleda hashtaga #ElectronicMusic.
TikTok proteklih godinu dana radi na kampanji #ElectronicMusic kroz koju donosi ekskluzivne live streamove brojnih DJ-eva, a dosad su svoju glazbu za fanove na TikToku pustili Disclosure, BICEP, David Guetta…
Također, nekoliko pjesama koje su se našle na vrhu top ljestvica, imale su svoj viralni moment i utjecaj na pop kulturu. Riječ je o trakama poput Calvin Harris & Ellie Goulding – “Miracle”, LF System – “Afraid to Feel”, David Guetta – ”I’m Good (Blue)”…
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.