Iako već gotovo pola godine popuštamo pred često nerazumnom potrebom da svaki bassinvaders! tulum ugosti eminentnog umjetnika i samim time postane svojevrsnim iskušenjem za nas i našu publiku, došlo je vrijeme za dugo očekivani i, usuđujemo se reći, zasluženi predah. Nakon pet gostiju iz samog vrha svjetske drum&bass i breakbeat scene i doista veličanstvene proslave 50. izdanja bassinvaders! serijala (hvala vam!), dolazi vrijeme za prijeko potreban odmor i razonodu, vrijeme da se u intimnom ambijentu zagrebačkog kluba Aquarius egoistično posvetimo samima sebi, našoj voljenoj publici i, naravno, glazbi koja nas sve zajedno veseli. Dođite.
Specijalni gost je hrvatski dj i producent DJ GO CUT, jedan od osnivača i rezidenata Astralis partija – najstarijeg hrvatskog klupskog projekta koji uskoro slavi 10 godina postojanja. Inače Astralis noći su apsolutni rekorder posjećenosti zagrebačkog kluba The Best sa preko 4000 prodanih ulaznica. Jedan je od pokretača Astralis recordsa, nastupao je na Loveparade-u, a u Sarajevu na velikom Soundrace party-u u Zetri. Ukupan prihod večeri „NOÆ DOBRIH LJUDI“ od pića, hrane i simboličnog ulaza 2 KM biće doniran četverogodišnjem dječaku po imenu Edim Hajdarević. Više informacija možete pronaći na stranici www.dobro.ba. PLACE TO BE lokacije Hacienda i Baghdad Cafe realiziraju navedeni projekat u saradnji sa BH radijom 1 (živi prenos od 22.30) i Udruženjem altruista Dobro (www.dobro.ba). Pozivom na humanitarni broj 090 292 005 (BH Telecom) možete donirati 1 KM.
OM već duže vremena radi zanimljive događaje tamo a rezidenciju imaju u klubu Chi. Ova kompilacija u potpunosti prezentira zvuk koji je trenutno aktualan u ovoj regiji a Andya su odabrali za to jer je čovjek u nekoliko mjeseci odradio više desetaka nastupa na ovom području. Posljednjih 10 godina Andy Caldwell radi kao DJ i glazbenik, te producent s ogromnim iskustvom. Surađivao je s Kaskade-om na pjesmi „Everything“ koja je osvojila prvo mjsto na Billboard top listi. Caldwellova produkcija značajne mu je uspjehe donijela u filmskoj i televizijskoj industriji. Producirao je glazbu za nekoliko filmskih hitova , kao i par američkih TV serija.
01. Samantha James – Deep Surprise [Florian Kruse Vocal Cut]
02. Florian Kruse – Love Hurts (Original)
03. Jamie Anderson ft. Marlek Alexander – Sunlight [Original Vocal Mix]
04. Skwerl – All Woman [No Dolls Remix]
05. Mr. V ft. Miss Patty – Da Bump [âme vs. Mr. V Vocal Remix]
06. Mark Grant ft. Russoul – Guessin Again [Yass Remix]
07. Funk La Planet All Stars – Summertime
08. David Tort & DJ Ruff Meets DJ Disciple – Changes [New York Sexy Mix]
Interesantno je kako original „Big Fun“ možda nikada ne bi bio objavljen dok ga među stotinama produkcija nije prepoznao Neil Rushton A&R iz V. Britanije koji je tražio potencijalne uratke koji bi mogli izaći za Virgin Records i baš „Big Fun“ mu se svidjela te je objavljena na kompilaciji „Techno – The New Dance Sound of Detroit“, 1988.g. Poslije uspjeha kompilacije izlazi i single.
Ista pjesma u 2008.g. dobila je svoj remix kojeg su napravili britanski dvojac Simian Mobile Disco , a prema reakcijama iz svjetskih magazina radi se o vrlo dobrom radu kojeg već godinama nismo čuli. Simian Mobile Disco remixirali su ovu stvar nekom groovy electronic house izdanju ali još uvijek tu je prisutno dosta onoga iz originala, poput vokala i sličnog. Remix je već pobrao uspjehe na Beatportu. Nalazi se na 3. mjestu glavne Chart ljestvice, a u house chartu je na poziciji broj 2. Nema sumnje da ćemo ovaj uradak slušati tijekom idućih godina na plesnim podijima diljem svijeta.
Ovaj zajednički uradak bio je pravi pogodak i još jedno interesatno 12“ izdanje iz Ovuma Josh Winka.
Spanish Kebab je pulsirajuća tech-house stvar koja ima minimalistički uvod i iz sekunde u sekundu se nadograđuje, dobiva sve više energičnosti i uzbudljivih momenata s ponekim breakom. Ubačeni su i electro zvuci koji ostavljaju trag duboko u glavama slušatelja. Parasol je također tech-house uradak pomiješana s melodijama i perkusijama poput onima iz detroitskog sounda. Tu ima i hipnotizirajućeg groovea s mnogo melodija. U pjesmi se vidi sjajan osjećaj za kompoziciju, produkciju, kombiniranje old school techna i novog vala tech-housea što čini ovaj uradak eksplozivnim.
Veliku potporu za ovaj rad dobili su od Garniera, Nic Fanciullia, D Ramireza, Shlomi Abera, Hernan Cattanea i Josh Winka.
Tresheru su prije 3 godine odličnu karijeru i strahovit uspon predvidili Anthony Rother, Billy Nasty, Dave Mothersole, Sven Väth od kojih je dobio i odličnu potporu a od tog razdoblja do danas objavio je uratke na etiketama Datapunk, Cocoon, 541, Kosmo i Electrix. Njemački magazin „Raveline“ proglasio ga je najboljim producentom u 2006.g. a njegovi uratci nalaze se na svim boljim kompilacijama pa tako i onima od Sven Vätha, Dubfirea te službenim izdanjima iz Mixmaga.
01.Black Rain 02.Running Systems 03.A Thousand Nights 04.Syncopia 05.Painkiller 06.Full Range Madness 07.Anti 08.Benthos 09.The Now People 10.Battery 11.The Good Life
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.