Subota će biti u ritmovima housea na velikom flooru (Narchotic Trust LIVE (UK), Qualia Six, Willy 049, Aleksij) i drumbe u mezanine-u (Jamirko, Pier RDYO). Ulaznica se kreće po cijeni od 4000 SIT pojedinačno po danu ili 6000 SIT za oba dana.
Mogući prethodnici ovog koktela imali su drugačija imena i sastojke. Postojalo je jedno piće Martinez koje je nastalo 1862. Sastojalo se od slatkog crvenog vermuta i slatkog Old Tom Gin-a koji ne odgovara današnjim standardima. Transformacija u Martini se dešavala postepeno. Prvo je Old Tom Gin zamijenjen za London Dry Gin. Ljudi su počeli zamjenjivati slatki crveni vermut za bijeli, suvi vermut. Uskoro se Martini Dry servirao sa maslinom. Jerry Thomas je 1882. izdao knjigu za barmene u kojoj je bio i recept za Martinez. Riječ Martini je prvi put spomenuta u knjizi "New and Improved Illustrated Bartending Manual" koju je 1888. izdao Harry Johnson. Thomas Stewart je izdao knjigu "Stewart's Fancy Drinks and How to Mix Them" u New York-u, 1896. U knjizi objavljuje recept miješanog pića Marquerite koje sadrži orange bitter, Plymouth Gin i Frensh Vermouth. Posljednja i možda najverovatnija priča o povijesti Martini koktela potiče iz 1911. godine. Tada je glavni barmen u hotelu Knickerbockers (New York) Marini di Arma di Taggia pravio jedno piće koje se sastojalo od London Gin-a, Noilly Prat vermuta i orange bitter-a.
Koliko vermuta? Doxat govori o barmenu koji smatra da je dovoljno da sjena flaše vermuta padne na gin. Jedan drugi vjeruje da je dovoljno sagnuti se u pravcu Francuske dok miješate gin. Danas je odnos gin-vermut 5:1, to pravilo važi u cijelom svijetu. Pripremanje ovog koktela je pravi ritual. Ovdje su važne sitnice, što ne čudi jer su zbog ovog koktela napravljena čak i naučna ispitivanja!
Pokisli Martini
Gospodin dolazi za šank i naručuje Martini Dry. Barmen stavlja led u shaker, stavlja vermut i dodaje malo gin-a. Poslije toga se udaljava da bi počeo razgovor sa konobarom. Vraća se nakon dvije minute i nosi teglu maslina koju nespretno pokušava otvoriti. Pažljivo bira čašu iz regala, obriše je krpom i stavlja je sa maslinom ispred gosta. Počinje uporno i sa mnogo napora mućkati shaker. Lice gosta se sledilo. Barmen ljubazno i sa namjerom da započne razgovor dodaje punu čašu gostu i kaže: "Liči na kišu". Gost srkne malo iz čaše i odgovori: "I poslije toga je ukusan", ustane i ode. Početnik će vjerovatno primjetiti fatalnu pogrešku koju je napravio barmen. Ali pored toga što je on mućkao martini koktel u shakeru on je načinio još tri greške!
Legendarne ličnosti koje su pile Martini Cocktail:
Recepti koktela su podložni promjenama i često su predmet rasprava. Ako pročitate sve ove tekstove koje Vam pripremamo, možda ćete se pitati zašto smo se trudili toliko da saznamo o jednom koktelu. Odgovor je jednostavan – volim posao koji radim. Kao što je Uwe Voigt u njegovoj knjizi napisao: "U životu jednog bartendera, bartendera koji se svom poslu predao duhom i tijelom, često se sve vrti oko teme bar, i to i na poslu ali i u privatnom životu. Nisu li i Vaši prijatelji prevrtali očima, kada se posjeta jednom baru pretvorila u stručnu kritiku? Vjerojatno više nego jednom! Mi bartenderi smo posebna profesija, i ostat ćemo uvijek takvi. Zbog toga, mi otvorenim očima prolazimo kroz barove ovog svijeta. Oduševljava nas atmosfera ovih barova, koja je rezultat rada naših kolega ali i prezentacije proizvoda i ambijenta."
Dobar barmen treba poštovati stare majstore ove profesije. Da li ćete koristiti originalni recept ili neki drugi, to je nekad i stvar ukusa.
Citizen Simm i Lukas će svirati kao predstavnici domaćih snaga. Cijena ulaznice je 50 kn (vrijedi za Exit i Tribu) a nagradne igre kreću već kroz nekoliko dana.
Uz to predstavljamo slike s otvorenja Kamenice na otoku Visu (17.6.), nekoliko fotografija s koncerta grupe „Sisters Of Mercy“, proslavu 8 godina Astralisa u Zagrebu (21.6.), gostovanje Marka Nastića u Osijeku (21.6.), te zatvaranja party sezone u Boogaloo klubu uz Richard Greya i Gideon Jacksona. Provjerite našu galeriju.
Osim producentske karijere Fatboy Slim se može pohvaliti i nastupima na najvećim festivalima, pa tako izdvajamo onaj u Brightonu pred 250,000 ljudi te u Rio De Janeiru (350,000). Album „Why Try Harder“ bit će u prodaji u ograničenim količinama a bonus DVD sadrži 10 video spotova njegovih hitova. Za 17. srpnja najavljuje se i izdanje DVDa sa svim njegovim video spotovima.
"Why Try Harder" Artist: Fatboy Slum Format: CD Released: June 19, 2006 Label: Skint
1. Rockafeller Skank 2. Praise You 3. Brimful Of Asha – Cornershop 4. Weapon Of Choice 5. Gangster Trippin' 6. I See You Baby – Groove Armada 7. Wonderful Night 8. Right Here Right Now 9. Going Out Of My Head 10. Sunset (Bird Of Prey) 11. Everybody Loves A Carnival 12. Don't Let The Man Get You Down 13. Demons 14. Sho Nuff 15. Slash Dot Dash 16. Santa Cruz 17. Champion Sound 18. That Old Pair Of Jeans
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.