Skip to main content

Defected Records traži rezident i warm up DJ-e


Defected je u potrazi za rezidentima i warm up DJ-ima koji su stekli status na lokalnoj klupskoj sceni, a ukoliko budete odabrani moguće da zavrtite i na Defected Croatia.



Pravila natječaja

– Prijavi se na Defected.com/unsungheroes
– Ispuni detalje u prijavnici
– Uploadaj svoj mix od minimalno 60 minuta
– Dostavi preporuku vlasnika kluba ili promotora koji može garantirati za tebe kao rezident/warm-up DJ-a

Prijave traju do 11. ožujka

Nakon toga će 7 članova žirija odabrati 7 pobjednika. Sretno!

Ukrajinska klupska zajednica dijeli iskustvo rata


Ruska vojna invazija na Ukrajinu koja je u tijeku promjenila je sliku njezine bogate zajednice elektroničke glazbe doslovno preko noći, a mnogi umjetnici, promotori, vlasnici klubova i osoblje prisiljeni su napustiti zemlju. Razgovori su obavljeni putem Telegrama, telefona, e-maila i WhatsAppa. Osoblje K41 zatražilo je da ostane anonimno.



K41 je sada sklonište

Jednostavno se dogodilo. Nismo ga organizirali kao sklonište. Ti ljudi su došli u klub. To im je bila prva luka pristajanja, možda zato što su se tu osjećali sigurno. Imamo sjajnu infrastrukturu pa smo super sretni. Imamo tuševe, filtriranu pitku vodu, struju i organizirali smo madrace, kauče, krevete. Dobra stvar je što je u podrumu, pa je jedno od rijetkih skloništa gdje ljudi mogu spavati u krevetima. Ali to nije sklonište. O tome također nismo javno komunicirali jer je već tamo previše ljudi. Organizirali smo hranu: naša kuharica priprema dva obroka dnevno. No, zalihe će vjerojatno ponestati u sljedeća tri dana, pogotovo sada jer ne mogu nigdje kupiti još hrane. Imaju jednog gosta koji ima auto i s njim se mogu malo odvezati iz grada u druge supermarkete, ali to je' skoro je ostao bez benzina. Vidjet ćemo što će biti danas u gradu. Možda ako se ukine policijski sat oni koji žele otići mogu pronaći izlaz. Neki ljudi žele ostati [u Kijevu] iz brojnih razloga: neki ne žele napustiti svoje domove i obitelji, drugi su se kolege već pridružili vojsci ili su muškarci i ne mogu napustiti zemlju.

Nastia – ostavljajući Ukrajinu iza sebe

[ Preuzeto iz Nastijinog Telegram dnevnika, 27. veljače.] Prije nego što smo prešli poljsku granicu, mislio sam da bi bilo čudo da se to dogodi, ali sada osjećam apsolutnu prazninu iznutra. Srce me jako boljelo od onoga što se događalo kod kuće. Mnogo je boljelo one koji se ovih dana moraju boriti. A majkama je bilo bolno, pogotovo s malom djecom, jer sam se sjetila kako je teško putovati dugo i daleko s djetetom do deset godina. Postalo je još gore. Čitanje vijesti bilo je nezamislivo bolno, osjećaj sigurnosti bio je čak i odvratan. Nije se dogodilo olakšanje, umjesto toga došla je spoznaja koliko sam nepristojne sreće. Tada je počeo val bljeskova: kako smo dobro i bezbrižno živjeli u tako sjajnom gradu i tako cool zemlji. Tada sam počeo zamišljati što će ostati od svega ovoga. Sada sve prijateljske granice s Ukrajinom doživljavaju humanitarnu katastrofu. Jučer je trebalo jedan do tri dana za prelazak granice. Danas to traje jedan do dva tjedna. Ne postoji infrastruktura koja bi pomogla ljudima da prođu kroz ovo i samo žene voze automobile s djecom jer svi muškarci moraju ostati.

Razgovor s ruskim prijateljima

Za njih nije lako progovoriti jer je većina društva opijena propagandom. Ako odeš na ulicu [prosvjed], strpat će te u zatvor. Ako donirate, strpaju vas u zatvor. Ako objaviš na Facebooku, strpat će te u zatvor. Putin je diktator, sve je pod kontrolom. Vrlo su dobri u pravljenju propagande i izgradnji priče pune laži. Primam mnoge poruke od ljudi koji su preživjeli režim i onih koji podržavaju [Alekseja Navalnog]. Čitajući njihove poruke podrške, osjećam se još gore: mogu samo zamisliti kako je živjeti tamo i biti rob sustava. Ukrajinci su slobodni i vjerujem da ćemo pobijediti i postati još slobodniji. Imamo snažno jedinstvo, veći pritisak, više snage kojoj se moramo oduprijeti. Super sam ponosna.

Cijeli članak pročitajte ovdje.



Brojni glazbenici, klubovi, festivali diljem svijeta koriste svoje platforme kako bi izrazili solidarnost s Ukrajinom ili podijelili poruke ohrabrenja. Na razini glazbene scene organizirani umjetnici se okupljaju kako bi pronašli druge načine za podršku ljudima u Ukrajini. Prošlog vikenda održan je niz DJ livestreamova s ​​ciljem prikupljanja novca za organizacije koje rade na pomoći ljudima u zemlji.

Ukrajinski izdavač ШЩЦ također je objavio jednosatni miks ukrajinske glazbe s namjerom podizanja svijesti i sredstava za civile, vojnike i volontere, putem Stand For Ukraine. Sav novac prikupljen kroz Bandcamp izdavačke kuće također se donira volonterima.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NASTIA (@nastia.dj)




 

Veliki regionalni događaj glazbene industrije – Kontakt konferencija


Poslije dva online izdanja, Kontakt 2022 održat će se uživo!

Ova značajna konferencija okuplja profesionalce iz regije na temu glazbenog biznisa, starih i novih trendova i aktualnih mogućnosti. Najnovije, šesto izdanje Kontakta obilježit će primjeri dobre prakse, inspirativne tribine, kreativni paneli, radionice i javne diskusije koje imaju za cilj stvoriti perspektivno okruženje za sve glazbene profesionalce u regiji i da omoguće fluentnu i konstantnu suradnju stručnjaka iz ovog područja na našim prostorima.



Kontakt je dio INES asocijacije (Innovation Network of European Showcases), a u okviru ove mreže je 19 europskih showcase konferencija i festivala. Kontakt je još 2019. primljen kao jedini predstavnik Srbije. Kontakt 2022. bit će podijeljen u tri programske cijeline: tribine i paneli; izložbe i radionice; glazbeni dio programa (koncerti). Danas je više nego ranije neophodna promocija novih ideja i tendencija, kao i povezivanje profesinalaca iz regije, tako da će Kontakt i ovoga puta biti održan u pravom trenutku – uoči predstojeće festivalske sezone.

Za sve dodatne informacije na raspolaganju je sajt www.kontakt.org.rs.

Sam Paganini će techno album -Light + Shadow- puštati i na Jarunu


Njegov eksperimentalni zvuk iz godine u godinu samo je jačao čemu svjedoči i činjenica da su produkcije bile u vrhu Beatport chartova. Objavljujući glazbu na velikim izdavačkim kućama kao što su Drumcode, Cocoon Recordings i Plus 8, talijanski maestro osvojio je i underground i mainstream scenu, što nije lako postići na bilo koji način. Nedavno je Paganini objavio svoj najnoviji album, podijeljen na dvije polovice, 'Light + Shadow'.



"Light + Shadow" prikazuje svjetlije i tamnije strane njegove produkcije, metaforički dan i noć. Paganinija ćemo s novim albumom imati prilike slušati i na Future Scope festivalu koji se održava na zagrebačkom Jarunu od 13. do 15. svibnja. Još danas i sutra u prodaji je prvi kontigent festivalskih ulaznica za 249 kn na Entrio.



Kao njegov četvrti album, ovaj priča priču i daje slušatelju savršenu atmosferu koja se može prenijeti od dnevnog slušanja do onih mračnih, ranojutarnjih trenutaka u prepunim klubovima. Pjesme 1-6 djeluju kao dnevne, a prva pjesma 'Bianca' predstavlja počast njegovoj prinovi (u vrijeme pisanja pjesme). Ne boji se pokazati emocije, pa je prvo poluvrijeme ovog albuma također groovy, ali ne i nadmoćno s dovoljno melodije da bi netko plesao cijeli dan. Prozračno ambijentalno, sadrži tropske elemente s nevjerojatnom količinom detalja koji će obožavatelje i producente ostaviti u stanju strahopoštovanja.



Nakon što smo premostili taj jaz između dana i noći uz zadivljujuću 'Starlight', vodi nas kroz različite faze noći počevši od 'One' i 'Flash' u pratnji Zøe, jedinog elementa na albumu. Završavajući s nemilosrdno mračnim i teškim trekom 'Heaven', ne postoji album koji će slušatelje odvesti na tako divlje putovanje poput 'Light + Shadow', po čemu se ističe kao jedan od najjedinstvenijih techno albuma koji je ugledao svjetlo dana krajem prošle godine.

Pokazujući i svoju snagu i razvoj kao umjetnika i producenta, Sam Paganini je stvorio umjetničko djelo od 12 traka koje zahtijeva da se sluša u cijelosti kako bi se postigao puni učinak.



FUTURE SCOPE FESTIVAL
Na Jarunu se čekuju 4 različite pozornice s preko 30 izvođača elektroničke, hip hop, rock i pop glazbene scene. Do sada potvrđena imena elektroničke glazbe su Sven Väth, Paul Van Dyk, Faithless DJ set, Nicole Moudaber, DJ Rush, Mauro Picotto, Stacey Pullen, Terry Francis, Nathan Coles, Maurizio Schmitz, Tom Everett + brojne domaće snage Petar Dundov, DJ Jock, Marina Karamarko, Mr.DJ Dario, Felver, Shipe, Peznt, E-Base, Matya, Life4Funk, Corti Organ, ABOP.

Više informacija o festivalu potražite na njihovim društvenim mrežama Facebook | Instagram

FB Event: Future Scope festival [Zagreb, 13.-15.05.2022.]

1518.: Dan kada je tajanstvena plesna epidemija zarazila stanovnike Strasbourga


U srpnju 1518. stanovnike grada Strasbourga (tada dio Svetog Rimskog Carstva) zahvatila je iznenadna i naizgled nekontrolirana želja za plesom. Histerija je počela kada je žena poznata kao Frau Troffea izašla na ulicu i počela se tiho uvijati, vrtjeti i tresti.

Nastavila je svoj solo ples gotovo tjedan dana, a ubrzo joj se pridružilo još tri stotine građana Strasbourga. Prema tim nepotpunim izvorima, usred ljeta sluge, prosjaci i radnici počeli su spontano plesati nasred javnog trga.


Ilustracija History Daily

Sobari, radnici i prosjaci počinju plesati dan i noć

Pod zadivljenim očima plemića i klerika, gomila plesača rasla je iz dana u dan. Tko god se previše približi, neodoljivo je uhvaćen u krug, kao kontaminiran. Do kolovoza je plesna epidemija odnijela čak 400 žrtava. Bez ikakvog drugog objašnjenja za ovaj fenomen, lokalni liječnici za to su krivili "vruću krv" i predložili da oboljeli jednostavno izbace groznicu. Izgrađena je pozornica i dovedeni su profesionalni plesači. Grad je čak angažirao i bend za glazbenu pratnju, ali nije prošlo dugo prije nego što je plesni maraton počeo uzimati danak.

Mnogi su se plesači srušili od čiste iscrpljenosti

Neki su čak umrli od moždanog i srčanog udara. Čudna epizoda nije završila sve do rujna, kada su plesači odvedeni u svetište na vrhu planine da se mole za odrješenje.



Plesna kuga u Strasbourgu možda zvuči kao legenda, ali je dobro dokumentirana u povijesnim zapisima iz 16. stoljeća. To također nije jedini poznati incident te vrste. Slične manije dogodile su se u Švicarskoj, Njemačkoj i Nizozemskoj, iako je malo njih bilo tako velike – ili smrtonosne – kao ona koja je pokrenuta 1518.



Što je moglo navesti ljude da sami plešu do smrti?

Prema povjesničaru Johnu Walleru, objašnjenje se najvjerojatnije odnosi na svetog Vida, katoličkog sveca za kojeg su pobožni Europljani iz 16. stoljeća vjerovali da ima moć proklinjati ljude plesnom kugom. U kombinaciji s užasima gladi i bolesti kuge koji su oba harali Strasbourgom 1518., praznovjerje svetog Vida moglo je pokrenuti histeriju izazvanu stresom koja je zahvatila veći dio grada. Druge teorije sugeriraju da su plesači bili pripadnici vjerskog kulta, ili čak da su slučajno progutali ergot, otrovnu plijesan koja raste na vlažnoj raži i proizvodi grčeve i halucinacije.

Edkub: švicarsko-kubanska grupa koja želi vratiti elektroničku salsu u modu


Rezultat je jedinstvena i autentična mješavina salse i elektroničke glazbe pod nazivom "Yaya". Između Švicarske i Kube, švicarski producent Fred Sumi poziva vas na putovanje između dvije kulture. Kroz Edkub koji je osnovan 2018., švicarski skladatelj, producent i basist ima za cilj "izgraditi most" i povezati svjetove između kubanske salse i elektroničke glazbe – njegove dvije strasti.



Tijekom svog prvog boravka na Kubi, Fred Sumi je otkrio svoju ljubav prema kubanskoj glazbi i točnije Timbi (glazbeni instrumenti iz porodice udaraljki). "Yaya", prvi naslov i eponim sljedećeg albuma, rezultat je suradnje Freda Sumija i mnogih kubanskih glazbenika iz svih sfera života. Na vokalu, braća Yassel i Rayel Sotomayor, pjevači prožeti afričkim korijenima kao i Marbis Manzanet.



Što se tiče instrumenata, to je pravi orkestar koji komponira ovaj projekt i prati švicarskog umjetnika s kongama Dunieskyja Barreta, na timpanima Roicela Riverona; Euardo Bringuez Ayarde na trubi, žice na kubanskoj gitari Nestora Laga ili Maykel Garcia Gonzalez na klaviru.

Dvije spojene strasti – Isječak između fikcije i stvarnosti

Spajajući dvije kulture, naslov i isječak "Yaya" ističu lik koji je izgrađen između dva svijeta: fikcije i stvarnosti. Uhvaćen u melodiju, ovaj naslov "elektroničke salse" jasno je složen za ljeto.



U ovom isječku Chris Erland i Hansel Leyva savršeno poštuju kubanske umjetnike i njihove netipične instrumente, ali i elektroničke zvukove zahvaljujući MPC Akaiju, odnosno raznim sintisajzerima.

Izdanje je namijenjeno i ljubiteljima kubanske glazbe i entuzijastima elektroničke glazbe. "Yaya " je samo početak ove suradnje, a istoimeni album izlazi u ožujku 2022. godine.