Skip to main content

After Podcast 008: Xenex


Xenex je DJ i producent iz Vukovara. Na underground techno sceni uključen je od kraja 2006. godine u kojoj broji brojne nastupe u nekim od poznatih klubova u Hrvatskoj. Neki od njih bili su u inozemstvu u zemljama poput Kine, Austrije, Slovenije i Srbije. Dijelio je pult s raznim međunarodnim umjetnicima, ali i lokalnim sa underground scene u regiji.



2013. godine počeo se baviti glazbenom produkcijom i do sada su se njegove pjesme mogle naći na izdavačkim kućama kao što su Eclipse Recordings, Naked Lunch, Dolma Red, Reload Black itd. Također njegovu glazbu podržavaju neka od vodećih imena: Ilario Alicante, A. Paul, The YellowHeads, Gene Karz, Du'Art, Lea Dobričić itd. Stil koji svira temelji se na tamnijem i izravnijem tehniku, ali također voli dodati određenu raznolikost i dinamične elemente u svoje setove, ovisno o publici i atmosferi. Njegovo je stajalište da je techno glazbeni stil koji se kontinuirano razvija, pa tako i mi kao umjetnici.



Xenex je također suosnivač hrvatske udruge elektroničke glazbe RE:CODE. Koja je uspjela u kratkom vremenskom roku postati dobro uspostavljena organizacija za promicanje elektroničke glazbene kulture i underground tehno scene predstavljajući međunarodne umjetnike koji nikada prije nisu svirali u njenoj regiji.

Pioneer DJ CDJ 3000 recenzija



Dizajn


Klikni za foto visoke rezolucije

Iako na prvi pogled CDJ 3000 izgleda slično kao njegov prethodnik CDJ 2000 NXS2, novi player ima pregršt novih opcija i karakteristika. Uređaj je fizički nešto veći od njegovog prethodnika, ponajviše je tome razlog veći 9" ekran. Layout je vrlo sličan prethodnim modelima. Što je i cilj da DJ koji je nastupao na prijašnjim modelima, vrlo brzo pohvata sve nove opcije kada ga CDJ 3000 dočeka na nastupu. Površina uređaja je od brušenog aluminija, što povećava izdržljivost uređaja.

Klikni za foto visoke rezolucije

Dizajn ovog uređaja je jako dobro promišljen, sve se nalazi na logičnom mjestu, baš tamo gdje treba biti. Razmišljali su čak i za neke sitne detalje, kao što je nagib ruba ispod "Joga", tako da kada se drži dlan na tom području i prstima okreće "Jog" (pitch bend), rub uređaja ne smeta za dlan prilikom korištenja na taj način. Ispod uređaja s lijeve i desne strane nalaze se udubljena područja, tako da se uređaj može lakše primit prilikom pomicanja i transporta.

Procesor

Klikni za foto visoke rezolucije

Najvažnija karakteristika novog CDJ 3000 playera, je novi "MPU" (micro procesing unit) procesor. Sadrži zapravo dva procesora "Dual-Core" i "Quad-Core" arm procesore, ukupno šest procesorskih jezgri. To omogućuje brži, stabilniji i pouzdaniji rad uređaja. Taj procesor im omogućuje dodatno softwersko usavršavanje, tako da korisnici s vremenom mogu očekivati i neke nove opcije na ovom uređaju.

 

CD

Klikni za foto visoke rezolucije

Nema više ulaza za CD-e, što i ima smisla budući u današnje vrijeme jako mali broj DJ-a još uvijek koristi CD-e. Većina ionako pušta glazbu s USB-a, a ulaz za CD-e bi bio dodatan trošak prilikom proizvodnje već ionako skupog uređaja. Kada su objavili uređaj, mnogi su se pitali zašto se onda i dalje zove CDJ, a nema ulaz za CD-e. Razlog tome je što je CDJ naziv sam po sebi postao kao određen brend koji je predstavljao njihov player, očigledno se toga nisu htjeli odreći.

 

Cue/Play

Klikni za foto visoke rezolucije

Novi mehanizam cue i play tipki koji omogućuje stabilno korištenje preko milion puta. To je zapravo najčešći servis koji se radi na playerima, za ovaj novi mehanizam tvrde da će imati dulji vijek trajanja. 

Ekran

Klikni za foto visoke rezolucije

Novi player ima veći 9" HD ekran osjetljiv na pritisak. Što znači da je to nešto malo drugačiji tip ekrana nego što smo navikli na našim pametnim telefonima. Ekran nije multi touch, kažu da je to s ciljem da se slučajno ne aktiviraju neke neželjene opcije. Svjetlina ekrana se može podesiti u "Utility" izborniku i odabrati jednu od pet ponuđenih razina svjetline.

 

Jog

Klikni za foto visoke rezolucije

Iako "Jog" izgleda jako slično prijašnjim modelima, mehanizam u njemu je potpuno novi. Prijašnji modeli su imali stari mehanizam koji se koristio još od 2002. godine, koji je predstavljen na CDJ 800 modelu. Taj mehanizam se koristio sve do CDJ 3000. Ovaj novi mehanizam je puno stabilniji, tiši i otporniji na prašinu i ostale mrvice koje mogu upasti ispod "Jog"a.

Površina "Jog"a je sada napravljena od jednog materijala, dok je prije bilo napravljeno od dva dijela (sredina iznad ekrana i ostali dio koji je imao teksturu vinyla). Iako na fotografijama površina izgleda dosta glatka i mnogi su se pitali kakav je zahvat prilikom korištenja. Mogu reći da je "Jog" vrlo ugodan za korištenje i zahvat je baš kako treba biti. Nisam primijetio klizanje pod prstima kao što je to problem kod nekih "Jog"ova koji imaju glatku površinu, osjeti se pod prstima rezovi koji imitiraju teksturu vinyla.

Na sredini se nalazi novi ekran u boji na kojemu se prikazuje album artwork kao i da li je aktivirana: "Slip", "Vinyl", "Sync" ili "Master "opcija.

Kao i kod ekrana, svjetlina na rubu "Joga" se također može podesiti odabirom jedne od pet ponuđenih razina svjetline.

 

Waveform

Klikni za foto visoke rezolucije

Postoji tri različita pogleda waveforma: plavi, RGB i novi 3-band mode koji prikazuje: niske, srednje i visoke frekvencije.

Jedna od najkorisnijih novih opcija je prikaz waveforma master decka. Taj prikaz se pojavljuje iznad waveforma trake koju planiramo pustiti. Što znači, ako na lijevom playeru svira traka i taj player je postavljen kao "Master" player, a na desnom playeru umiksavamo iduću traku. Na desnom playeru će se iznad waveforma trake koju umiksavamo, prikazati i waveform "Master" playera (u ovom slučaju lijevog playera).

Kada se napravi prijelaz i stopira lijevi player, desni player automatski postaje "Master" player. Tada se na lijevom playeru iznad waveforma trake koju planiramo umiksati, pojavljuje prikaz "Master" playera (u ovom slučaju desnog playera).

Ako je u setupu spojeno više od dva playera, uvijek se iznad waveforma trake koju se planira umiksati, prikazuje onaj player koji je u tom trenutku postavljen kao "Master" player.

 

Loop

Klikni za foto visoke rezolucije

"Loop" se može aktivirati na tri način, najstarijim načinom putem žutih "In/Out" tipki, putem ekrana i sada s dvije tipke "4" i "8", koji je zapravo najbrži i najjednostavniji način. Te dvije tipke zapravo imaju duplu namjenu: za brzu aktivaciju "Loopa" i za promjenu trajanja "Loopa". Kada je "Loop" aktiviran, tipka "4" služi za redukciju trajanja "Loopa", dok tipka "8" služi za produljivanje trajanja "Loopa".

Putem ekrana može se pristupiti i poliritmičnom ponavljanju, pritiskom na brojeve kao što su recimo 3 ili 5. Bilo koji način se koristi za aktivaciju "Loopa", iz njega se uvijek izlazi pomoću "Reloop/Exit" tipke.

 

Slip

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Kada se aktivira "Slip" opcija, na ekranu se pojavljuje "Beat Slicer" opcija. Kada je aktivna "Slip" opcija, nakon svake promijene i manipulacije reprodukcije trake, kao što je recimo "Hot Cue", traka nastavlja svirati tamo gdje bi bila da nije pritisnuta "Hot Cue" tipka, drugim riječima, ne remeti se tog trajanja trake.

 

Beat Jump

Klikni za foto visoke rezolucije

Kod prijašnjeg modela CDJ 2000 NXS2, ta opcija je bila dostupna samo putem ekrana i to samo do 16 beata. Na novom CDJ 3000 se može preskakati do 64 beata, putem ekrana ili tipki.

Duljina preskakanja pomoću tipki se može podesiti u "Utility" izborniku ili na jednostavniji način gdje se drži "Call/Delete" tipka i pritisne "Beat Jump" strelica, ovisno želi li korisnik povećati ili smanjiti duljinu preskakanja beata.

 

Hot Cue

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Kod prijašnjeg modela za pristupanje "Hot Cue" točkama od E do H,  bilo je potrebno pritisnuti "Bank" tipku i na taj način izmjenjivati A, B, C, D točke s E, F, G, H točkama. Sada je svih osam točaka smješteno ispod ekrana. Točke su smještene na tu poziciju uređaja da se lakše uoči gdje se koja točka nalazi na ekranu. Neki su pitali zašto "Hot Cue" točke nisu smještene ispod "Joga", razlog tome je što na toj poziciji postoji rizik da se slučajno pritisne koja točka. Mali prostor za softwersko usavršavanje koji sam primijetio kod ove opcije, a to je da se zadanim "Hot Cue" točkama ne može promijeniti boja na uređaju, već samo u Rekordboxu.

Harmonic Key

Klikni za foto visoke rezolucije

Pomoću ove opcije traka se može pomaknuti za željeni broj semi tona ili camelot harmonijskog ključa (ovisno kako je postavljeno u postavkama). Na taj način se mogu harmonijski umiksati trake, koje su izvorno bile prikazane kao harmonijski nekompatibilne. Naravno ako se pretjerano koristi ova opcija, izobliči se traka i ne zvuči baš dobro, zato je bolje umjereno koristiti ovu opciju.

Ispod "Sync" tipke nalazi se nova "Key Sync" tipka koja prilagođava harmonijski ključ trake koju korisnik planira pustiti, na najbliži ključ koji odgovara. Važno je napomenuti da se ta opcija može aktivirati samo na onom playeru koji je u tom trenutku postavljen kao "Slave" i prilagođava se harmonijski ključ, playeru koji je postavljen kao "Master".

Vinyl Speed Adjust

Klikni za foto visoke rezolucije

Kod prijašnjih modela su postajala dva potenciometra za instantno/postepeno pokretanje trake, odnosno zaustavljanje trake koja svira. Sad su ta dva potenciometra spojili u jedan i pod "Utility" izbornikom se odabire želi li korisnik da traka instantno/postepeno počne (Relase) ili da instantno/postepeno prestane svirati (Touch). Može se odabrati i opcija "Touch/Release" (ta opcija je na slabijim modelima kao što je XDJ 1000 MK2), tada taj potenciometar ima obje namjene, lijevo je "Touch", a desno "Release".

 

Source

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Kod prijašnjih modela s lijeve strane ekrana je postajalo nekoliko tipki za selekciju izvora zvuka. Sada postoji samo jedna tipka i pomoću kotačića za navigaciju selektira se željeni izvor zvuka.

 

Load

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Trake se mogu učitati putem ekrana unutar playliste gdje se pored selektirane trake prikazuje "Load" opcija i naravno na klasičan način pritiskom kružnog kotačića za navigaciju.

Mnogim opcijama se može pristupiti na dva načina, putem tipke ili ekrana. Kada se recimo aktivira "Loop" opcija putem tipki odmah se prikazuje ta ista opcija i na ekranu, gdje se s lakoćom korisnik može prebaciti na korištenje "Loop" opcije putem ekrana, ako to korisnik želi.

 

Export Mode

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Kada su linkana dva playera i iz samo jednoga se spoji USB kabel u laptop, na oba playera se može pristupiti playlisti koja je na laptopu. Korištenje je isto kao i kada se koristi USB stick, samo što putem ekrana korisnik ima pregledniji uvid u playlistu. Još jedna prednost tog načina korištenja je što se može uređivati redoslijed traka unutar playliste. To nažalost nije moguće putem USB-a, mogu će je samo odabrati vrstu razvrstavanja traka (artist, track, bpm, key…).

HID

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Kada se uređaj spoji na računalo i u Rekordboxu 6 selektira "Rekordbox Performance" mode, uređaj se može koristiti u "HID" modu, što znači da se koristi kao MIDI kontroler. "Rekordbox Performance" mode se inače plaća, ali CDJ 3000 automatski otključava taj mode i korisnik ga može koristiti bez dodatnog plaćanja. Na ekranu se prikazuje gotovo sve isto kao i kod klasično korištenja putem USB sticka. Izbornik za pretraživanje playlista i traka nešto drugačije izgleda, ali se tada uglavnom playlista gleda na laptopu. Određena podešavanja se tada također obavljaju putem računala, a ne putem CDJ 3000, npr. pristupanje nekim opcijama kao što je boja waveforma ili "Beat Jump Size". Playlista se naravno može uređivati kao i kod "Export" moda. Planirana je podrška i za Serato, a vrlo moguće i za Traktor Pro software, što možemo očekivati u skorijoj budućnosti.

Preview

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Jedina opcija koju nisam uspio isprobati je "Track Preview" opcija. Koristim playere s Xone 96 mikserom, a ova opcija je za sada dostupna samo na dva modela miksera, Pioneer DJ V-10 i DJM 900 NXS2. Kada se CDJ 3000 playeri koriste sa spomenuta dva modela miksera, moguće je na slušalicama preslušavati "Preview" trake bez da se traka učita u player. Jednostavno se prstom "scrolla" po malom waveformu, koji se nalazi pored trake unutar playliste. Ova opcija se također može koristiti na playeru na kojemu već svira neka traka i pomoću "Preview" opcije u slušalicama preslušavati druge trake u playlisti. Drugim riječima player ima dvije zasebne reprodukcije zvuka: glavna reprodukcija zvuka koja ulazi na kanal na mikseti i "Preview" reprodukcija zvuka koju korisnik sluša u slušalicama.

 

Dodaci

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Uređaj dolazi sa svim potrebnim dodacima: network (link) kablom, RCA kablom, digitalnim kablom i novim kablom napajanja koji na sebi ima mehanizam zaključavanja, koji onemogućuje slučajno isključivanje uređaja iz napona.

Klikni za foto visoke rezolucije

Zasebno se može kupiti i original torba, u koju CDJ 3000 savršeno stane i čuva ga prilikom transporta.

Ukupan dojam

Player je kvalitetne izrade, odaje dojam da će dugo trajati. Sve tipke su vrlo ugodne za korištenje. Zahvaljujući novom procesoru svaka opcija se instantno odvija. Kod prethodnih modela znalo je potrajati učitavanje traka koje su imale nekoliko memoriranih "Hot Cue" ili "Cue" točki. Na novom CDJ 3000 playeru učitavanje je instantno. Mnogim opcijama se može pristupiti na dva načina (tipkama ili putem ekrana).

Gotovo sve opcije koje sam do nedavno koristio na Traktor Pro softwareu, sada imam na playeru. Jedina opcija koja mi nedostaje je uređivanje playliste na samom playeru. Redosljedom kako se eksporta na USB stick, tako će biti i na playerima. Čak niti kod "Tag" liste nije moguća ta opcija. Nadam se da će to dodati u nekom budućem updateu.

Klikni za foto visoke rezolucije

Da li se isplati kupiti?

 

E sada, možda najbitnije pitanje, isplati li se kupiti ovaj uređaj. Ovaj uređaj je definitivno novi klupski standard i bez obzira na situaciju s koronom, potražnja za ovim playerima je veća nego što se stignu proizvesti. Cijena za jedan CDJ 3000 je 18 999 kn.

CDJ 1000 serija je trajala osam godina (od 2001 do 2009), CDJ 2000 serija je trajala jedanaest godina (od 2009 do 2020). Otprilike svakih četiri godine je izašla nova podverzija uređaja (MK ili NXS verzija), ali sve je to bio unaprijeđen već postojeći model. Slično kao što to Apple radi sa svojim iPhone-ima i objave "S" verziju (npr: X i Xs), koja izgleda isto kao i prethodnik s par novih, sitnih detalja.

 

CDJ 3000 će biti aktualan model idućih četiri do pet godina, dok ne izađe neka novija verzija. Bez obzira na iduću verziju koja će izaći za oko četiri do pet godina, ovaj player će biti itekako prihvatljiv za korištenje i za desetak godina, jer nema se tu puno toga za dodati i izmisliti. Ovi uređaji su postali kao i smartphonei koje svi mi imamo. Svake godine izlaze novi, s mrvicom boljom kamerom, malo boljim ekranom, malo jačim procesorom i koji gram lakši, ali realno nije to nešto što će nam značajno olakšati ili poboljšati korištenje smartphonea, sve su to sitne promijene. Tako je slučaj i u ovoj industriji i smatram da je dugoročno ovaj player itekako dobra investicija, bez obzira na njegovu veliku cijenu, jer će taj uređaj dugi niz godina biti upotrebljiv alat na DJ pultu.

Ako posjedujete CDJ 2000 NKS2 i ako vam nije tolika želja imati najnovije CDJ 3000 playere, CDJ 2000 NKS2 su i dalje jako dobri playeri i sigurno će vas i dalje dobro služiti. Ako se planirate prebaciti sa starijih modela kao što je recimo CDJ 2000 Nexus i financijska situacija vam to dozvoljava, preporučam nove CDJ 3000 playere, jer je razlika jako velika između CDJ 2000 Nexus iz 2012. godine i novog CDJ 3000.

 

Klikni za foto visoke rezolucije

Ja sam jedan od korisnika koji je preferirao software zbog brojnih mogućnosti koje nije imao niti jedan player, u mojem slučaju je taj software bio Traktor Pro 3 s X1 mk2 kontrolerima. Sada više nemam potrebe za puštanjem glazbe s laptopa i Traktor Pro 3 softwarea, jer gotovo sve te opcije imam na playeru. Čekao sam jako dugo da usavrše playere na koje ću se prebaciti i sada napokon mogu uživati u njima. Imam sve opcije na koje sam naviknuo u Traktor Pro 3 softwareu i laptop mi više nije potreban na DJ pultu.

Ocjena

9/10

CDJ 3000 link:

https://pioneer.hr/home/1111-cdj-3000.html

Recenziju napisao Kraundler:
https://www.facebook.com/kraundler/

Živa Muzika predstavlja remiks kompilaciju Collective Reverbs


Mnogo je bilo napisano na tu temu tijekom posljednjih godinu dana, najčešće s fokusom na glazbenice/ke – koje je globalna pandemija ostavila bez rijetkog izvora prihoda – ili pak na fanove i nemogućnost društvenog okupljanja. To sve itekako stoji, međutim jedan aspekt glazbenih okupljanja uživo često ostaje previđen.

Osim dobrog provoda za jedne i prilike za zaradu za druge, koncerti i partyji ujedno su mjesta međusobnog upoznavanja izvođača/ica, razmjene iskustava, istraživanja tuđih praksi i postavljanja temelja za buduće suradnje ili zajedničke nastupe. Upravo je ta razmjena ono što u konačnici stvara osjećaj zajedništva, a samim time i gura scenu naprijed potičući njene aktere na promišljanje i daljnji razvoj vlastitih izričaja.



Razmišljajući kako nadoknaditi taj element u doba globalne pandemije i fizičkog distanciranja, Živa Muzika je pokrenula novi projekt koji okuplja neka više i manja poznata lica s domaće elektroničke scene. U nedostatku mogućnosti okupljanja uživo, sedmero producentica i producenata sudjelovalo je u virtualnoj kolaboraciji. Susretom i ispreplitanjem različitih pozadina, mikroscena, iskustava, gradova, ali i samih žanrova i stilova, digitalna kompilacija Collective Reverbs pružila je odličan presjek aktualnih strujanja na domaćoj sceni elektroničke glazbe. (Živa Muzika za sada ne planira postati izdavačka kuća iako joj je odlično sjeo ovaj format i prezadovoljna je rezultatima razmjene. Kad se male ruke slože…)

O KOMPILACIJI
Iako u posljednje vrijeme možda više istražuje atmosferične negoli klupske zvukove, mapalma ovdje pretvara Late Dinnerovu “Diversity Tune” u vlastitu plesniju verziju. Njene se trake “It’s Not You It’s Me” prima ni više ni manje nego provjereni stručnjak za abrazivni pristup Neon Lies, čija pak pjesma “Learn” u N/OBE-ovim rukama zadobiva epske proporcije. Relativni “newcomer” kestrel izmijenio je remiks dužnosti s Paškom Gaćinom, zadarskim producentom mnogima možda poznatijim po izvrsnim DJ setovima: dok je jedna stvar postala spremnija za klub, druga je dobila na melodičnosti. Sve skupa uokviruje talentirana producentica tonota sa svojim prošlogodišnjim singlom “sve se kretalo i sve je stalo.” u nježnom remiksu Late Dinnera te njenom interpretacijom trake kolege N/OBE-a. Za mastering je zaslužan Zarkoff (Sensorium studio).



IZVOĐAČI/CE
Ako bi se netko mogao nazvati “novom nadom” lokalne elektroničke scene, to je vjerojatno kestrel. Njegov ste nastup mogli upratiti primjerice na prošlogodišnjem ZEZ Festivalu, a pokoju traku možete preslušati i na Soundcloudu. Istančanog osjećaja za ugođaj i melodičnost, kestrel uvjerljivo promišlja suvremena strujanja elektroničke glazbe.

Late Dinner je alias zadarskog producenta Matije Nonkovića, čija glazba uglavnom balansira na razmeđi ambijentalne, abrazivne i dekonstruirane klupske glazbe. Poigravajući se raznim aktualnim trendovima, Late Dinner trake i mikseve intrigantno provlači kroz filter vlastitog kaotičnog univerzuma.

mapalma je zagrebačka je DJ-ica i producentica elektroničke glazbe iza koje su izdanja na etiketama kao što su Ashida Park i Staycore, kao i miksevi na postajama NTS Radio i Rinse FM. Eklektičnog glazbenog izričaja, mapalma voli eksperimentirati s različitim stilovima klupske glazbe, a  aktivnosti remiksiranja i editiranja definitivno joj nisu strane.

Goran Lautar, koji stoji iza synth-punk projekta Neon Lies, iskusno je lice domaće underground scene. Nakon godina provedenih u različitim bendovima i različitim – uglavnom garažnim – žanrovskim vodama, Lautar se skrasio s mračnim solo projektom poznatim po intenzivnim nastupima uživo i hvaljenim prošlogodišnjim albumom Loveless Adventures.

N/OBE je DJ, producent, promoter, radijski voditelj, te kazališni i filmski kompozitor. Uz redoviti angažman na Bandcampu i Soundcloudu, prošle je godine izdao “Cistern”, prvu službenu traku za talijanski label Early Reflex. Sredinom tekuće godine izdaje debitantski klupski EP koji se konceptualno oslanja na jugoslavensku socijalističku spomeničku baštinu, a krajem iste i dva druga eksperimentalna izdanja za europske izdavačke kuće.

DJ i producent iz Zadra Paško Gaćina jedan je od trojice “supatnika” u kolektivu Ćelija uglavnom fokusiranom na mračnije tonove techno i elektroničke glazbe. Iako je bez samostalnog discogs entrya do daljnjeg, njegovi DJ setovi redovno impresioniraju, a sličnu sudbinu očekuju i samostalne produkcije.

tonota je mlada producentica iz Zagreba. Njenu produkciju obilježava snažan naglasak na atmosferi traka, isprekidani beatovi i česte promjene ugođaja. Prošle je godine izbacila svoje prvo samostalno izdanje, ambijentalnu traku naslova ''sve se kretalo i sve je stalo.''. Također potpisuje produkciju i miks za novi album Sare Renar ''Šuti i pjevaj''. tonota se ne voli žanrovski i kontekstualno ograničavati pa u skoroj budućnosti planira i izlete u film i galerije.



POPIS PJESAMA
1.    tonota – sve se kretalo i sve je stalo (Late Dinner remix)
2.    kestrel – Preosis (Paško Gaćina remix)
3.    Late Dinner – Diversity Tune (mapalma early breakfast remix)
4.    Paško Gaćina – Low pass mezzomarinero (kestrel Comp. XI rework)
5.    Neon Lies – Learn (N/OBE remix)
6.    mapalma – It's Not You It's Me (Neon Lies remix)
7.    N/OBE – Will You Let Go, Sire (tonota remix)

Curated by: Živa Muzika
Mastering: Sensorium studio
Cover design: Sara Pavleković Preis

PDV Records Giveaway: Osvoji ABOP i Elemental hoodie…


Povodom 20 godina Klubske scene, PDV Records u Giveawayu poklanja slijedeće nagrade:



1. NAGRADA
ABOP hoodie
Jan Kinćl & Regis Kattie – In Plain Sight – LP

2. NAGRADA
Elemental hoodie
Bella Technika – Section – CD

Vaš zadatak je odigrati Giveaway sukladno zadanim pravilima na našem Instagramu. Dobitnike na Instagramu objavljujemo u subotu 10.04. navečer.

Dobitnici 1. nagrada  @_mateacp_ / 2. nagrada @petarpanlp



PDV Records x Merchandise – Dućan / Store

U sklopu konceptualnog prostora Pločnik, na prvom katu nalazi se PDV-ov dućan s pločama, te raznim pratećim arsenalom vezanog uz vinilnu kulturu i DJ opremu. Od šarolikih žanrova, te izvođača u ponudi iz punk, HC, dub, reggae, rock, techno, house, bass i srodnih kretanja, zasigurno će se naći ponešto za zadovoljavanje ukusa svih audiofilnih uživatelja. Osim nosača zvuka u ponudi se nalazi i široka lepeza opreme za zaštitu vinila i gramofonske opreme.

Adresa:
Prvi kat Pločnika / First floor of Pločnik
Međimurska 21
10000 Zagreb

Radno vrijeme / Working Hours:
Pon – Sub / Mon – Sat 11-21:h

Moondance Festival 2021 Ltd objavio headlinere


Osim dvije glavne večeri 30. i 31.7. u trogirskoj kuli Kamerlengo, ekipa iza Moondance festivala pripremila  je Warm Up Party, Pirate Boat Party i službeni After Party.



Headlineri ovogodišnjeg izdanja

Ako je nekad i bila tajna, veza između Moondancea i Berlina je danas sve osim toga. Moondance, vodeći i nagrađivani regionalni underground techno festival, i Berlin,  glavni grad techna ,odavno se javno vole. Suradnja s najznačajnijom institucijom techna – Tresor klubom, započela je još 2016. kada je ekipa Moondance Festivala organizirala prvo Tresor gostovanje u Hrvatskoj povodom 25 godina kluba. Sljedeća godina donijela je Tresor na Moondance što traje do danas. Ovogodišnje izdanje donosi čak 5 berlinskih headlinera od kojih 3 predstavljaju boje Tresora.

CYRK – live (Berlin)
Handmade (Tresor Same Bitches/ Berlin)
Madalba (Tresor / Berlin)
Pascal Hetzel (Berlin)
The Analogue Cops – live (Tresor / Berlin)


CYRK
projekt iza kojega stoje Sammy Goossens i Pascal Hetzel je po mnogim relevantnim magazinima, odličnim izdanjima na prestižnim etiketama kao i van serijskim live nastupima, jedan od  trenutno najzanimljivijih electro / techno dua, ne samo iz Berlina nego i puno šire. Svojim  electro i broken techno izdanjima pomiču granice preporođenog žanra na čijem samom vrhu trenutno stoje. Ovo je njihov premijerni nastup u Hrvatskoj i regiji.                                                                                                                                               



HANDMADE je Tresor dj još od 2009. te je rezidentni dj još jedne kultne berlinske večeri – Same Bitches. Ovoga zaljubljenika u crnu plastiku kojoj je do danas ostao vjeran možemo bez ikakve sumnje staviti u rubriku The Art of DJing. Njegov jedinstven i sofisticiran pristup miksanju i spajanju različitosti u smislenu cjelinu nadaleko je prepoznat i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Pa tako ni Moondance publiku koja ga je već tri puta nagradila gromoglasnim odobravanjem. Veselimo se novom nastupu.  


MADALBA – po zanimanju kirurginja na traumi nije ništa manje precizna kad je u pitanju spajanje ploča za dj pultom. Njeni eklektični i istovremeno energični nastupi odavno su zapeli za oko i uho kako kritičarima tako i publici, što joj je omogućilo rezidenciju u Tresoru i nebrojene nastupe na underground techno događajima. Iako je bila planirana i za prijašnja Moondance izdanja, zbog spleta okolnosti ovo će biti njen premijerni nastup na Moondanceu.



PASCAL HETZEL – još od preseljenja 2013. u Berlin, ovaj je dj, producent i live izvođač stalno prisutan na berlinskoj techno sceni. Nakon uspjeha prvih izdanja, Pascal se posvetio skupljanju mašina i usavršavanju rada na njima secirajući ih do najsitnijih detalja. Inspiriran klasičnim  techno i electro zvukom zajedno s usvojenim vještinama upravljanja mašinama, Pascal stvara svoj karakteristični zvuk koji izdaje na etiketama poput Caduceus Records, Expansion Unit, Constant Variables i Eye Teeth. Nedugo zatim udružuje se sa  Sammyjem Goossensom i tako nastaje CYRK. Pascalov dj nastup je prožet old skool elementima zakukuljenim u moderno ruho.



THE ANALOGUE COPS – od njihovog prvog nastupa na Moondanceu odmah je bilo jasno da je to ljubav na prvi pogled (ili bolje rečeno takt).  Marieu i Lucretio, Talijani s berlinskom adresom su analogni policajci u potrazi za savršenim analognim zvukom. Ovi Tresor rezidenti nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Njihov sirovi zvuk mašina oslonjen na originalni techno zvuk u kombinaciji s energijom koju zrače na svojim nastupima jednostavno obara s nogu i najtvrdokornije skeptike.  Pri slaganju line upa, prirodno se nametnulo pitanje: " Kakav bi to Moondance bio bez analognih policajaca?" 

Moondance festival je dobitnik brojnih priznanja i Ambasador nagrada među kojima za najbolji domaći techno festival i najbolji butique festival. Magazin Forbes ga je proglasio za jednog od 7 festivala koji se moraju posjetiti. Moondance je intenzivna osjetilna avantura za svakog posjetioca i san svakog technoljupca. Savršena kombinacija prošlosti, sadašnjosti i budućnosti techna u čarobnom ambijentu srednjovjekovne kule Kamerlengo.



Epidemiološke mjere– Moondance je jedan od rijetkih europskih događaja koji je  dobio dozvolu za održavanje lani. Uz pridržavanje svih epidemioloških mjera Festival je reduciranom obliku uspješno održan uz pohvalu HZJZ. Optimisti smo da će prilike dopustiti najmanje ponavljanje prošlogodišnje izdanja. Za sve informacije pratite naše objave na stranici www.moondancefest.com i FB pageu www.facebook.com/MoondanceFestival

Ograničeni broj regionalnih ulaznica za posjetitelje iz regije s proljetnim popustom od 30% na Extreme Pass za svih 5 događaja potražite od 5.4. na: https://bit.ly/3minH6z

Francuska policija umjesto ecstasya zaplijenila Haribo bombone od jagode


Sjedište pariške policije priopćilo je u srijedu na Twitteru da je imalo akciju u jednom skladištu za pakiranje narkotika (MDMA, ecstasy) koja je opskrbljivala partye". Policija je priopćila da je njihova zapljena droge vrijedna oko milijun eura. Tweet su popratile fotografije na kojima su u vrećicama prikazani ružičasti prah i male ružičaste tablete.



Međutim, toksikološka ispitivanja provedena u četvrtak zaključila su da je prah zaplijenjen u stanu u Saint-Ouenu, predgrađu sjeverno od Pariza, bio "neutralni prah, koji nije povezan s opojnim drogama ili otrovnim tvarima", reklo je lokalno tužiteljstvo za AFP. Zapravo je sumnjiva tvar bila samo "zdrobljena slastica od jagode" – Tagada, vrsta bombona koju je proizveo Haribo, kako navodi izvor blizak istrazi.