Skip to main content

Escape Sessions – šestosatna house vožnja s terase riječke zvjezdarnice


Nakon uspješno odrađenog povratničkog partya nakon korona lockdowna u Zagrebu escape session Croatia seli svoj koncept na obalu, točnije u Rijeku.



Prekrasna terasa riječke zvjezdarnice s koje se pruža nevjerojatan pogled na gotovo cijelu Rijeku 14. kolovoza (subota) ugostit će trenutno najtraženiji producentski/DJ duo u Hrvatskoj, Fully Ferry & Bruns Lay.
 


Producentski duo koji stoji iza svima dobro poznatog albuma House Vibra te nedavno objavljenog ljetnog hita One Night bit će zaslužan za 6-satni house miks koji će sigurno rasplesati sve posjetitelja.  



Iako mjere koronavirusa lagano popuštaju, organizatorima je sigurnost posjetitelja na prvom mjestu tako da će se event održati prema svim preporukama HZJZ-a i Stožera te će ulaz biti omogućen samo posjetiteljima sa važećim EU Covid putovnicama. Kako bi na vrijeme osigurao svoj upad na event, požuri na entrio.hr i osiguraj ulaznice za sebe i svoju ekipu!



Ukucaj KLUBSKASCENA20 promotivni kod na Entrio i ostvaruješ 20% popusta na pretprodajnu cijenu ulaznica.

Više informacija o samom eventu možeš pronaći na službenoj Facebook, Instagram i YouTube stranici.

FB Event

Dan J – Jezgra 8.6 Mix


S house glazbom upoznao se po dolasku u Nizozemsku na studije 2016. Od tada se uglavnom fokusirao na house, minimal i deep tech iako se ne voli ograničavati samo ovim žanrovima.



U kratkom vremenu iza pulta, imao je priliku snimati setove za razne izdavačke kuće kao što su: Friktion, DeeperBeats UK, Gala Records i Diserpiero Records iz Velike Britanije, Deep Grooves iz Nizozemske i Fencing Records iz Argentine. Uživa u svirci snažnih bass linija i dopadljivih melodija i vokala što ga je dovelo do sviranja u raznim mjestima poput Indigo Beachcluba, Colorado Charlieja i Swankey Monkey Garden.

Od korone preminula ikona Chicago house glazbe Paul Johnson


Dirljiva vijest objavljena je na njegovoj Facebook stranici. Johnsonova smrt uslijedila je nakon napete borbe s virusom. U srpnju je primljen na intenzivnu njegu.

Jučer preminula prva dama Detroit techna – K-Hand

Rođen u Chicagu, Johnsonov najupečatljiviji hit bio je 'Get Get Down' iz 1999. godine, koji je dosegao peto mjesto britanske top liste i prodao se u više od 3.5 miljuna primjeraka.



Budući da je iz Chicaga, doma house glazbe, Johnson je započeo kao puki obožavatelj rastuće scene kasnih 80-ih. Tada je postao ključna figura njegova "drugog vala" sredinom 1990-ih. Za života je objavio ogromnih 300 ploča. Takav je bio njegov utjecaj na plesnu glazbu, da su ga i pioniri house glazbe Daft Punk naveli kao figuru koja je utjecala na njihov rad još 1997.



Sjajna stvar u Johnsonovom životu bio je način na koji je prevladao nedaće. Upucan je u nogu 1987. godine, koja mu je amputirana 2003., a zatim je izgubio drugu nogu u prometnoj nesreći 2010. godine. 2014. je prkosno proglasio: „Usran život koji sam imao zdravstveno , to nije ništa, čovječe. To je samo bila sjena onoga što sam radio, ja to čak ni ne vidim, nitko to ne vidi. Sve je u glazbi.”



O svojoj je glazbi rekao i: “Imam vrlo poseban DJ stil kao nitko drugi. Kad stignem gdje god vrtim, idem ravno u trgovinu kupiti nešto za svirku ​​te večeri. Nikada ne mislim na sebe dok vrtim – samo na ljude koji plešu.



Brojne skupine ljudi su izašle da odaju počast Johnsonu. Poznati čikaški producent RP Boo rekao je: „Danas smo izgubili veliku legendu u house zajednici. Hvala ti, Bože, za njegov rad koji si ugradio u njega. ”

Remiksirao i surađivao s Destiny’s Child, Jon B, Steve “Silk” Hurley, DJ Skip, Ce Ce Peniston, Daft Punk, DJ Sneak, K-Alexi, Stacy Kidd, Joey Beltram, Green Velvet, Armando i Ron Trent.

Ovo mišljenje odrazili su obožavatelji diljem svijeta. Johnsona će i dalje pamtiti kao pionira house glazbe. Kao što je rekao DJ Mike Servito: "glazba će ostati bezvremenska i uzdižuća."

21 fotografija sa Slurpa! – Rave po zvizdanu usred Dalmacije


Dan prije početka održavanja nadležne institucije ukinule su prvotno izdanu dozvolu u originalno najavljenom terminu, i zamijenili je sa novom koja dopušta održavanje sa završetkom programa u ponoć.





Nakon instatno postignutog konsenzusa s izvođačima i inim suradnicima, organizacija je dovedena u situaciju da u manje od 24 sata prvi put u povijesti pripremi i realizira rave po zvizdanu usred Dalmacije.





Program dvodnevnog festivala stisnut je u cjelodnevni, ukupnog trajanja od 18 sati, uz minimalne izmjene u rasporedu nastupa. Na Healing Sounds pozornici, redom su se izmjenjivali: Bebetto, Le Chocolat Noir, Ilija Rudman, Petar Dundov, Sergej Snooze, Qwerty, Funk Guru, Jan Kinčl, Ivan Komlinović i SugaDaddy.





Svi izvođači isporučili su odlične setove, čak i onda kad su vladali ekstremni uvjeti visoke ljetne temperature, navodno najtoplijeg dana ovog ljeta dosad.





Šibenski entuzijast Dražen Frua danima i noćima pripremao je pravu oazu Čudne muzike, pozornice na kojoj su se izmjenjivali: Session Digger, Foxy, Carnero, Miyagi & Matt Demon, Petra Elza & Dino, Darkman, Mradar, DJ FrenkyBoy, Edy C, Bake, Chuddak, Fikcio Monger, Tomislav Rupic.





Svi redom isporučivši odlične setove, uz atmosferu koja je konstantno bila za pamćenje, uz potporu scene kojoj je Dražen i njegova Čudna muzika uvijek na raspolaganju.



















Nove mjere, novi problemi za organizatore – ubuduće partye prijavite kao misu


Preko noći je organizatorima Slurpa!, Moondancea i drugih festivala javljeno da će bez obzira na Covid potvrde festivali morati ugasiti glazbu u ponoć uz prethodno ograničenje na tisuću posjetitelja po danu.



Pitamo se koja je razlika između partijanja u 23h i 01 u noći ili 6 ujutro i kako se to virus širi selektivno!? – i zar razlika između 900 i 1100 posjetitelja toliko bitno mijenja priču. Koji je blenton takvu odluku mogao donijeti? Očito netko tko nikad nije prismrdio čak ni disco clubu u ex Yugi.



Ovog ljeta svi smo se ponadali iole sličnoj ili približnoj jednakoj sezoni kao prošle godine, no čini se da od toga neće biti ništa. Mjere koje su za event industriju donesene sredinom lipnja velikoj većini organizatora zadale su nove muke, a dobar dio odustao je od bilo kakve organizacije jer svako ozbiljno planiranje bez jasnih smjernica Vlade je nemoguće.



Unatoč pokušaju dijeljenja publike na cijepljene i necijepljene, na građane prvog i drugog reda uvođenjem covid potvrda dio organizatora se ponadao kako su s time rješeni svi problemi i da će se moći raditi i poslije ponoći. Pojavili su se problemi s antigenskim testovima i njihovim cijenama koje je po svemu sudeći trebala subvencionirati država, a ne da bude teret posjetitelja. Upravo pristajanjem na rad pod ovim uvjetima scena je potpisala ugovor sa đavlom nadajući se rješenju problema, ali toga nema na vidiku ni ove, a ni idućih sezona.


Foto Dušan Mitić

Ta mjera bez ograničenja s covid potvrdama vrijedila je čak 26 dana, te je naprasno ukinuta, miljuni kuna potrošeni u organizaciju i marketing doveli su pojedine festivale na obali pod znak upitnika. Za ovakve odluke u državi sliježu ramenima, odnosno opet svi bježe od odgovornosti, a naši organizatori ponovno u problemima kako financijskim tako i planiranju budućnosti.

Nepovjerenje u institucije rezultiralo je manjom procijepljenošću, a nekompetentni Stožer u kojem sjede osobe sa stranačkim iskaznicama koje pritom nisu dovoljno zrele i iskusne da donose odluke vezane za event industriju samo su pokazali da ih nije briga za ovaj tip kulturne i kreativne industrije.



Prvi u nizu problema dogodio se ekipi Futurescopea koji su u Splitu planirali raditi 4 partija. Već na prvom došla im je policija i umjesto do 2 u noći, party im je prekinut nešto prije ponoći. Slurp i Moondance morali su promjeniti satnice i raditi dnevne partije zbog čega su izgubili dobar dio domaćih posjetitelja. Zanima nas kako Defected ima dozvolu za rad poslije ponoći s 4 tisuće posjetitelja, a spada u istu županiju kao i Slurp ? Pogoduje li se tu politički britanskim državljanima, koncesionaru The Garden Tisno i organizatoru festivala?


Foto Dušan Mitić

Još jednom apel svima koji nešto pokušavaju da se individualnim naporima neće riješiti naši problemi. Potrebno je okupljanje svih organizatora pod istim krovom i veće ujedinjenje s jasnim ciljevima i planovima za dalje. Potrebna je pravna inicijativa koja će stati u obranu event industrije i potrebno je da svi otkažu svoje buduće aktivnosti kako bi država ostala bez prihoda od oporezivanja iz ovog sektora.



Također da se napravi jedan veliki prosvjed iz ovog sektora kako bi se loše donesenim odlukama stalo na kraj, jer ovako jedan po jedan organizator će otpadati i odustajati. Potrebno je, da se onima koji donose odluke medijskim pritiskom kroz veliki prosvjed konačno objasni i predoče sve svjetske studije koje pokazuju kako je event industrija najmanje podložna širenju virusa.



Hoćemo li u tome uspjeti? Ostaje na nama. Ali stalno upiranje prstima u Vladu i Stožer nema smisla, jer ako se svi zajedno čim prije ne okupimo i ne krenemo u akciju – bit će nas sve manje.

ALTERNATIVA
Kao alternativu trenutnoj situaciji preporučujemo da ubuduće svaki party prijavite kao misu, okupljanje vjernika ili evanđelje house i techno glazbe. S obzirom da crkva i crkveni obredi uglavnom prolaze nekažnjeno i bez posebnih restrikcija na broj okupljenih i radno vrijeme, party mise bi mogle postati budućnost, a partijati bi se moglo i izad ponoći, pod uvjetom da na partyu ispunite i slijedeće uvjete:

1. prijavite događaj kao vjersko okupljanje ili misu – na livadi; u crkvi; u šumi; na plaži

2. umjesto DJ-a navedite da misu predvodi (DJ s točnim imenom i prezimenom – umjesto DJ napišite monsinjor ili velečasni)

3. obavezno ugostiti mjesnog župnika koji će napraviti anketu kako se mladi zabavljaju

4. obavezno ugostiti dva ministranta koji će dijeliti vodu

5. organizirati dobrovoljne donacije u cashu za kupnju službenog auta mjesnom župniku (neoporezivo)

6. obavezno za zadnju traku pustiti "jaguara"

Pošaljite nam slike i javite kako je prošlo. Ako zapnete na nekom od ovih koraka ne sekirajte se, jer Bog sve vidi…