Skip to main content

Dan: 3. rujna 2012.

Ministry of Sound DJ natjecanje

Na natjecanje se mogu prijaviti svi koji uploadju svoj miks prije 30. rujna ovdje, a prva će se prednatjecanja održati u britanskim gradovima Cardiffu, Glasgowu i Manchesteru, dok će pobjednici natjecanja nastupiti u slavnom klubu Ministry of Sound 16. studenog.

Uz tvrtku Movida Corona, Ministry of Sound kreće u potragu za novim talentima koji će nastupati diljem Europe u sklopu Movida Corona turneje tijekom 2013. Bit će odabrano 60 sretnika koji će se boriti u 60 regionalnih natjecanja nakon čega slijedi finale.

{youtube}cNQSzZ9q5ww{/youtube}

Pobjednik će također osim turneje biti nagrađen s Ministry Of Sound radio mixom, svjetskom turnejom pod okriljem Ministry Of Sounda kao i njihovom torbom i drugom DJ opremom. Zgrabite priliku.

Veći i provokativniji Weekend Media Festival

Kako najavljuju organizatori najvećeg regionalnog festivala komunikacija od 20.-23. rujna održat će se još veći, provokativniji i uzbudljiviji sajam novih projekata, multimedije i glazbe.

Posjetitelje očekuje i najbogatiji glazbeni program do sada za koji su trenutno najavljeni nastupi Partibrejkersa, Pips, Chips&Videoclips i Ramba Amadeusa.

{youtube}LBNO98yA5A8{/youtube}

Weekend Media Festival i ove godine dovodi niz vrlo uglednih predavača i panelista iz regije, ali i iz svijeta. Tako će o budućnosti vijesti i demokracije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa. White-Sullivan je jedan od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promijeni klasični pristup vijestima, zbog čega je dobio i priznanje američkog predsjednika Baracka Obame, te je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina.

Multimedijski producent Gabriel Dance pet je godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma oko budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov „Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti“.

Internetske igrice su globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uvjeren je da u toj industriji itekako ima mjesta za regionalne igrače iz Jugoistočne Europe. Prije dolaska u Fidelity Growth Partners, Davor je bio suosnivač i član nadzornog odbora tvrtke Experia, sa sjedištem u Hrvatskoj.

Iz kompanije Hearst Magazines International u Rovinj dolaze potpredsjednica Kim St. Clair Bodden i viši potpredsjednik Jay McGill. U proteklih 30 godina Kim St. Clair Bodden proputovala je cijeli svijet, plasirajući međunarodna izdanja časopisa poput Cosmopolitana, Esquirea, Harper's Bazaara, Good Housekeepinga i mnogih drugih. Jay McGill je zadužen za nadzor Hearstovih izdavačkih i digitalnih poslova u Europi i Africi te na Bliskom Istoku, a uz to McGill je trenutno član upravnog odbora osam zajedničkih izdavačkih kompanija širom svijeta.

Jedan od gostiju petog Weekend Media Festivala je i Nenad Čanak, predsjednik Lige socijaldemokrata Vojvodine. Tema Čankova predavanja je provokacija kao komunikacija, a osnovna je teza da je u Srbiji i regiji govoriti istinu i biti principijelan bilo i ostalo provokativno i nepopularno. Kako zadržati pažnju birača u situaciji kada je primjetno zasićenje politikom? Kako komunicirati u uvjetima kada se sve češće čuje da su „svi političari isti“? To su neka od pitanja na koja će Čanak pokušati dati odgovor svojim predavanjem.

Weekend Media Festival ove se godine predstavlja i s novim formatom Hard Talk, u kojoj će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe.

U bogatom programu panel rasprava ističu se „Mit o TV rejtingu“, „Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?“ i „Gdje se događa novinarstvo?“ te „Pogled preko plota“.

Weekend otvara, naravno, i niz tema iz područja nove tehnologije, pa će se tako raspravljati o novim medijskim igračima digitalnog doba, a nastavlja se i predstavljanje živahne regionalne start up scene.

Jedna u nizu novosti petog Weekend Media Festivala je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Sve zainteresirane agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore imaju priliku predstaviti svoje radove, koji će kontinuirano biti prikazivani u posebnoj dvorani u sklopu festivala. Iako BalCannes nije prvenstveno natjecateljskog karaktera, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijaliziranih za oglasnu industriju, dobit će priliku osobno predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala te će im biti uručen poseban certifikat.

Protekle je godine Weekend Media Festival ugostio oko 4000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe, Amerike i Japana, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 120 predavača i panelista iz cijele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je poznat i kao mjesto najboljih koncerata i partija s kojima završava ljetna sezona u Rovinju.
 

David Guetta i u indie vodama

Ono što možda niste očekivali je najnovija suradnja Davida Guette s kanadskim indie pop blizankama Tegan i Sarom te sa švedskim progresive house producentom Sweede Alessom. 

Tegan i Sara su postale poznate po suradnji s grupom White Stripes, ali i glazbom za soundtrack jedne od popularnijih serija koju znamo kao „Uvod u anatomiju“. Također su vrlo brzo priznale svoju gey seksualnu orijentaciju, a da je eksperimentiranje u svakom pogledu dio njihovog života govori i ova posljednja suradnja nazvana baš prikladno „Every Chance We Get We Run“.

{youtube}mUW9Vfi5CcY{/youtube}

U Alessovom stilu prevladava progressive zvuk koji prate mili vokali djevojaka, a pjesma će biti dio nadolazećeg Guettinog re-izdanja albuma „Nothing But The Beat 2.0.“.

Kako su Green Day ubili DJ-a

Someone kill the DJ, shoot the fucking DJ, Voices in my head are sayin', Shoot that fucker down." – dio je refrena za novu stvar grupe Green Day koju su naravno i nazvali „Kill the DJ”.

Dio radnje spota za ovu pjesmu sniman je u disko klubu gdje se publika ne boji malo krvi na plesnom podiju. Drugi dio spota sniman je na motorima koji se voze pustinjom što uopće i nema nekakvu vezu sa spotom, ali se valjda htjelo prikazati gdje je uložen budžet.

{youtube}55LF13WxWf8#!{/youtube}

Stoga ako netko ubije DJ-a ostaje zabavu će spasiti Green Day, ili ipak ne.

Jamie xx izrađuje novi instrument

Za sad  je ovaj hipotetični instrument opisan u tom članku kao njegov omiljeni MPC sekvencer, ali je i poput iPada. Sučelje također obećava šarene grafike koje odgovaraju na dodir. Ako već prodaja novog Machine II kontrolera koji je popularan među glazbenicima kao što su Modeselektor ili Underworld ne bude išla, onda će Jamiev instrument biti pravi bum.

Jamie xx zna gdje se novac okreće pa osim na instrumentu radi na nadolazećem albumu Alicie Keys. Također će dugoočekivani singl „Coexist“, biti službeno objavljen 11.rujna, a u nastavku ga možete i poslušati.

{youtube}dYXejsku99Q#!{/youtube}

Posljednji singl Swedish House Mafie

Najnovija “Don’t You Worry Child” puštena je premijerno na Pete Tongovom „Essential Selection“ i uz progresive house zvuk sadrži i vokale John Martina.

Ovo bi u biti trebao biti njihov zadnji singl, no fanovi se ipak nadaju da će Axwell, Steve Angelo i Sebastian Ingrosso ipak naći još koju zajedničku melodiju koju će htjeti podjeliti s publikom.

{soundcloud}https://soundcloud.com/officialswedishhousemafia/dont-you-worry-child{/soundcloud}

Službeni datum izlaska singla “Don’t You Worry Child” je 14.rujan.