Skip to main content

Dan: 16. kolovoza 2012.

Stacey Pullen: Obožavam biti DJ

1.    Kako i kad ti je palo na pamet da bi mogao biti svjetski poznati DJ koji će živjeti od svoje glazbe?

Bilo je to gotovo prije 20 godina kad sam se preselio u Amsterdam 1993. i počeo sa svojim prvim nastupima kao profesionalni DJ.

2.    Tko ti je dao nadimak “Kosmik Messenger” i što taj naziv znači za tebe?

Tako me nazvao Jean Luc Ponty, avangardni jazz violinist iz Francuske i taj nadimak koristim za techno floor.

3.    Od svih odličnih stvari koje si napravio u svojoj glazbi pa tako i u životu, što osobno smatraš najvećim uspjehom u životu?

To što nastojim koliko god to mogu biti najbolji sin, brat, ujak i osoba.

4.    Kao dijete si imao najbolje učitelje i smjernice u glazbi te si svirao instrumente u djetinjstvu. Je li glazbeno obrazovanje nužno za svakog DJ-a da bi postao profesionalac?

Danas je to s tehnologijom ipak drugačije, ali svakako pomaže istrenirano uho za glazbu.

5.    Poznato ja da si bitne godine u svom životu proveo u Amsterdamu proučavajući glazbu što je ujedno bila i tvoja prva ostvarena veza s Europom. Kakva je tvoja veza s Amsterdamom danas?

Amsterdam je moj drugi dom, to je vrlo poseban I jedinstven grad i jednostavno ga obožavam.

6.    Dosta si nastupao po Mediteranu, jesu li se party scena, ljudi i publika u Hrvatskoj i u ovom djelu Europe promijenili u odnosu na tvoje prve nastupe u ovoj regiji?

Ljudi sad imaju više mogućnosti preko interneta i socijalnih mreža saznati o izvođaču koji nastupa I njegovoj glazbi. To je velika razlika u odnosu na ranije godine kad su ljudi mogli saznati nešto o nekom samo preko časopisa ili o nečijoj glazbi samo odlaskom u specijalizirane glazbene trgovine.

{soundcloud}https://soundcloud.com/staceypullen/stacey-pullen-live{/soundcloud}

7.    Kako će ili kako bi trebala elektronska glazbena scena, pogotovo techno, izgledati u 2020.?

Futuristički, kako se i očekuje.

8.    Znamo da je teško imenovati određene glazbenike, ali prema tvom mišljenju koga bi istaknuo da istovremeno posjeduje kvalitetu i inovativnost. Daj nam neki TOP5!

Luciano,Damian Lazarus,Derrick May,Radio Slave & Kyle Hall

9.    Spomenuo si svojevremeno da tvoji fanovi još uvijek nisu čuli najbolje što možeš dati. Što im još možeš ponuditi, kakvu vrstu labela, glazbe, nastupa?Što je ono najbolje što si napravio dosad?

To je zaista vrlo teško pitanje za DJ-a, ja uvijek vjerujem da će moj sljedeći nastup biti najbolji ikad!

10.    Kad imaš dva sata da napraviš show, kako ga isplaniraš, bolje rečeno što publika na Kanegra Beach Festivalu može očekivati od tvog nastupa?Možeš li natuknuti nešto svojim fanovima?

Stvarno se veselim nastupu na Kanegra Beach Festivalu, jednako kao i dolasku u Hrvatsku, video sam slike i video onoga što se sprema i stvarno izgleda savršeno. Moji fanovi i publika na festivalu mogu očekivati moj najbolji set, jer ja stvarno volim biti DJ i puštati glazbu.

Berlinska institucija ipak neće nestati

Berliner Zeitung jučer je objavio u svom članku  da se klub Berghain ipak neće zatvoriti početkom 2013., jer je i GEMA ( organizacija poput hrvatskog ZAMP-a ) odlučila promijeniti neke uvjete i pristati na preinake svojih novih poreznih tarifa. Ranije smo objavili kako GEMA ugrožava opstanak berlinske scene, na koji način možete provjeriti ovdje.

Prije svega GEMA je pristala da sadašnje poreze neće mijenjati sve do 1. travnja 2013. umjesto 1.siječnja kako su prvotno govorili. Afteri i vrijeme trajanja glazbenog programa te porezi na iste su također promijenjeni, GEMA je namjeravala naplatiti 50% veću cijenu nego dosad klubovima u kojima se održava više od 5 sati glazbenog programa te još 50% u onima gdje program traje dulje od 8 sati. Sad je taj porez ipak smanjen na 25% i neće se primjenivati unutar 8 sati trajanja, nego isključivo za duže programe.

Također se spominje i popust za prvih pet godina plaćanja poreza prema novim tarifama. Nije poznato koliko je vlasnika klubova pristalo na nove uvjete, ali bitno je da se postigao kakav takav kompromis, iako bi manji klubovi mogli svejedno biti poprilično pogođeni nametima kad u travnju stupe na snagu.

Na Zrću palo još 11 osoba

Upravo te supstance su u manjoj količini zaplijenjene u noći s utorka na srijedu kod troje talijanskih, te po dvoje francuskih, poljskih i hrvatskih državljana i po jednim njemačkim i austrijskim državljanom. Iz PU ličko-senjske javljaju da su dovršili kriminalističko istraživanje nad ukupno 11 osoba protiv kojih će nadležnom državnom odvjetništvu biti podnesene kaznene prijave.

Sezona hvatanja mladih partijanera i njihovih malih količina droge se tako nastavlja dok god i sezona partijanja bude trajala na Zrću.

Izvor: Index.hr

Gramofon za iPhone i iPad

Apple je izašao u susret i korisnicima koji imaju potrebu za konverzijom gramofonskih ploča direktno na Appleove uređaje. Uređaj nazvan iLP proizvela je tvrtka Ion, a riječ je o gramofonu s dockom za iPhone ili iPad, pomoću kojeg je moguće digitalizirati zapis s ploča direktno na mobilne uređaje bez posredovanja računala.

Gramofon iLP nudi i USB izlaz za povezivanje uređaja s računalom te analogne audio izlaze (RCA) za "obično" slušanje glazbe. U potonjem slučaju su uz gramofon potrebni i stereo pojačalo ili receiver te par zvučnika. Uz gramofon kompanija isporučuje i softver EZ Vinyl / Tape Converter za Mac OS i Windowse, čije verzije postoje i na App Storeu za korisnike s iPhone ili iPad uređajima. Cijena ovog gramofona iznosi 270 dolara. – prenosi Bug.hr

Izvor: Bug.hr

Kraftwerkov japanski hit Radioactivity

Singl „Radioactivity“ tako sad sadrži  i novi riječi poput one “Ima sugu yamero” (zaustavite se sad), dok je sam koncert privukao tisuće Japanaca te istaknute figure kao što je Nobelovac  Kenzaburo Oe, nagrađivani skladatelj Ryuichi Sakamoto i drugi. Događaj je također potaknuo potpisivanje velike anti-nuklerane peticije, a u nastavku provjerite Kraftwerkov live nastup i izvedbu hita „Radioactivity“.

{youtube}IWsQgmq-fNs{/youtube}

EXIT – zvijezde oduševljene atmosferom na festivalu (treći dan)

Dok smo se spuštali kako bi stigli na nastup zvijezde večeri Erykah Badu koja se trebala popeti na Main stage u 00.00, upali smo u veselu povorku onih tzv. „uličnih“ zabavljača, bubnjara i animatora na štulama koji su pokretačkim ritmovima dopratili gomilu ljudi na nastup headlinerice. Sa svih strana je pristizala publika i bilo je očito da se pridružuje novi broj onih koji su festival odlučili posjetiti dva posljednja udarna dana. U odnosu na ranije godine ovog se puta zaista nisam htjela boriti kako bi uspijela nešto vidjeti i čuti, pa smo stigli na vrijeme i prvi put u ovih sedam godina smo imali dovoljno mjesta za sve. Moj prijatelj iz Novog Sada je dodao:“Ovo je za mene novo iskustvo, prvi put na main stageu imam mjesta oko sebe“.

Exit festival 2012

Bez obzira nešto manju posjećenost u odnosu na prethodne godine i nešto veću posjećenost u odnosu na protekla dva dana Erykin „baduizam“ je ispunio sva očekivanja. Njene prekrasne crte lica na video wallovima i snaga glasa koji je u mogućnosti ispuniti cijelu tvrđavu, bez obzira slušate li ju ili ne inače, nešto je ipak zadivljujuće i posebno u energiji kojom odaje da u potpunosti živi svoju glazbu.

Erykah se na tvrđavi zahvalila svima, jer nije znala da i u ovom dijelu svijeta ima toliku obitelj, a prije njenog nastupa nastupio je Plan B, čiji repertoar je više blizak Britancima nego domaćoj publici.

Nije bilo previše mjesta za razmišljanje nakon Erykinog nastupa, pravac je Dance arena koja se već prilično popunila kad smo mi stigli što zbog nastupa Miss Kittin, što zbog traženja idealne pozicije za doživljavanje Richievog seta. Žao mi je što nismo mogli kombinirati nastup Azari&III, ali kako se satnica preklapala s Erykinim nastupom nije bilo dileme.

Miss Kittin je na pozornici Dance arene pjevala, plesala i kombinirala elektro i tech-house, mračniji i dublji techno ipak je prepustila onom koga su svi čekali Richie Hawtinu. Plastični čovjek je bio dovoljan sam na stageu, bez konfeta, svjetlećih rekvizita, plesačica, samo on i „strojevi“ obasjani laganim svjetlom uz jedini predznak koji njegov nastup treba prenijeti, a to je glazba. Stoga o takvoj se glazbi ne priča, ona se mora doživjeti, pa još jednom hvala Richie, oduševio si nas.

Exit festival 2012

A ništa nas manje nije oduševio Claude von Stroke dok se zora migoljila iza proplanaka, kao i uigrani b2b set Tobi Neumanna i Geddesa za kraj. Tko nije bio na Dance areni teško može zamisliti kakve se ideje mogu roditi i koliko se smjeha može pokupiti u prijateljskoj atmosferi ludih jutarnjih sati.

Stoga ako već niste svakako se potrudite doći na festival na kojem je sve dostupno, povoljno i uigrano. Iskustvo koje ovdje doživite može vas ispuniti pozitivom za cijelu godinu, Exit razbija sve predrasude, povezuje, osvještava i educira ljude i otkriva neke nove osjećaje karakteristične za ovu multifunkcionalnu glazbenu utvrdu.