Deadmau5 objavljuje 6. studijski album na vlastitoj mišolovci!

Čovjek koji je kao alternativnu personu odabrao miša, očito u jukstapozcoji s osobnom, ne tako samozatajnom, personom provodio je posljednje mjesece (osim u vendetama na društvenim mrežama i objašnjavanju koncepta intelektulanog vlasništva) i u studiju.

Kao produkt manje nego živog miša nastaje tako i šesti studijski album "W:/2016ALBUM/" (izgovara se  ‘w drive 2016 album’) i ujedno je prvi koji izlazi s njegpve vlastite prefrigane ,deratizaciji namijenjene, mišolovke, labela mau5trap. Kanađanin koji je izvan svjetala pozornice svijetu poznatiji kao Joel Zimmerman osebujni je individualist prema top listama orijentiran hitovima kao što su "Faxing Berlin," “Sofi Needs a Ladder,” “Ghosts ‘n’ Stuff,” “I Remember” i "The Veldt”, a do sada je šest puta sjedio u loži nominiranih za Grammyja i nastupio na 54. dodjeli Grammy nagrada, dok na kaminu stoje višestruke Juno nagrade.

Do sada je u svoju diskografiju spremio i pet albuma: > album title goes here <, koji je dosegao prvo mjesto na Billboard Dance/Electronic Chart, drugo na Billboard Independent Album Chart i peto na Billboard Digital Album Chartu,  4×4=12 , rasprodan u pola milijuna priimjeraka u SAD-u, For Lack Of A Better Name, Random Album Title i while(1<2). Joel je ujedno i prvi elektronički glazbenik koji se ikada pojavio na naslovnici Rolling Stonea.

Svježi ispod preše "W:/2016ALBUM/" službeno se predstavlja auditoriju 2. prosinca, a tracklista će biti dostupna uskoro i protezati se kroz sasvim nove produkcije koje još niste imali priilike čuti i javne radove producirane pred uhom javnosti u raznim Twich live stream sessionima kojima pažnju možete posuditi ovdje.

Pa dok novi album ne odškrine vrata u zvučne krajolike elektroničke jeseni mrtvoga miša možeš loviti na cyber ne-mjestima ovdje:

hardbeats mobile
hardbeats mobile