• 9.10.2018.

Novi Drum and bass album Euphoricsa – Contact

Euphorics je napokon sletio i napravio Contact. Album kakvog se ni LTJ Bukem ne bi posramio.

Malo je reći da je Miloš Antić aka Euphorics sa dva LP izdanja iza sebe, sam sebe uspio nadmašiti sa svojim novim izdanjem Contact koji je izašao 8. listopada na Deep Soul Exclusives. Miloš nas je već prije koji mjesec obradovao sa besplatnom trakom sa novog albuma naziva Charmed, koje je mnogima instantno uletila na essential liste, ukljućujući i moju, no daleko od toga da je ta traka ikako uspjela zasjeniti bilo koju drugu traku na albumu.

Počevši od prve naziva Battlefields, koja nas samo tako uvodi u duboku i detaljno isprepletenu priču cijelog izdanja, ne dajući vam da dišete, nego kao pod vodom zadržavate taj dah i krećete u jednu posve drugu dimenziju i priču ispričanu mekanim kickovima, nježnim, ali opet prhkim snerovima, melodijama od kojih vam staje dah, no onaj posebni ton koji daje cijelom albumu temu je upravo sam Euphorics, energija i melodije koje plivaju zajedno sa vama na odredište koje završava sa Galactic koje je napravljena u suradnji sa Mighty Boogie, a predstavlja kulminaciju emocija koje se prožimaju sve od klasičnog liquida, preko ideja koje vas vodi u srednjovjekovnu borbu epskih proporcija, da bi nas ostavio na nekoj trećoj planeti, sa dubokim basom koji jednostavno samo tjera da ježi kožu i to u onom najboljem i najfinijem stilu.

Euphorics je ovim izdanjem definitivno pokazao zašto je jedan od ponajboljih liquid drum and bass artista sa naših prostora, te da definitivno vrijedi izdvojiti novac za ovo prekrasno i u trenovima krhko izdanje, koje čim se posluša, traži se još, još i još. Contact and repeat.

Track list:
Battlefields
Chains