• 13.07.2018.

Brač proslavio pobjedu Vatrenih uz svjetsku DJ zvijezdu Black Coffeea

Veliko euforično slavlje nakon pobjede Vatrenih održalo se i u najljepšem mediteranskom klubu na otvorenom – bračkom 585.

Stotine gostiju zabavaljao je jedan od najtraženijih DJ-a današnjice Black Coffee. Južnoafrički glazbenik čestitao je domaćinima na pobjedi, a izborom glazbe izvrsno se prilagodio slavlju koje je trajalo do ranih jutarnjih sati. Ususret nastupu u 585 clubu Black Coffee kušao je ribu i dalmatinske specijalitete koji su ga oduševili. Na Brač je stigao privatnim avionom, a njegov dolazak izazvao je veliki interes svih koji su se u tom trenutku našli na bračkom aerodromu.

Black Coffee, pravim imenom Nkosinathi Innocent Maphumulo, svoj je uspon započeo impresivnim debitantskim albumom Black Coffee, a od tada je upornim radom i kreativnošću pokorio ljestvice elektroničke glazbe. Njegov prepoznatljiv house zvuk kombinira tradicionalne ritmove rodne Afrike i stvara neodoljiv plesni zvuk koji ga čini jednim od omiljenih DJ-a na sceni. Na Brač je Black Coffee došao nakon nastupa na Ibizi u klubu Hi te na popularnom njemačkom ljetnom partiju Kiesgrube, a nakon Hrvatske nastupa na jednom od najvećih festivala u Africi, tuniskom Fairground Festivalu.

585 club neizostavna je party destinacija ovog ljeta za sve ljubitelje elektroničke i urbane glazbe. Uz program Toolroom, na Braču će nastupiti brojne utjecane zvijezde plesne glazbe kao što su Mahmut Orhan, Pete Tong, Terry Francis i David Morales. Više informacija o cjelokupnom ljetnom programu 585 cluba možete pronaći na službenom web stranici: www.585club.hr