• 17.05.2022.

Future Scope festival je pružio široku glazbenu lepezu i nešto drugačije iskustvo

Festivalska sezona je službeno otvorena. Future Scope je u Zagrebu na Jarunu prošlog vikenda slavio svojih 20 godina postojanja

Nakon dvije pandemijske godine, napokon smo dočekali prvi pravi festival bez restrikcija, mjera ili bilo čega drugog što bi nam moglo poremetiti pravi užitak u glazbi. Kako bismo proslavili dolazak ljetne sezone, izgledni kraj pandemije kao i jubilej Future Scopea kroz tri dana festivala posjetitelji su mogli uživati u preko 30 izvođača elektronske, hip hop, rock i pop glazbene scene na četiri festivalske pozornice.

Festivalska vrata su otvorena bila od poslijepodnevnih sati, a Electronic Stage za večernje sate i dolazak kultnih imena elektronske scene je pripremala domaća postava. Nedaleko, na Live Stageu uvertiru u prvi dan su imale mlade snage hrvatske trap scene. Sunčano poslijepodne, ipak nije pružilo ugodan zalazak sunca i pogled na Jarunsko jezero, već je stiglo grmljavinsko nevrijeme koje je na sreću samo kratkotrajno pomrsilo planove partijanera i organizatora. Program s Electronic Stagea se premjestio u šator zadužen za after partyje, prigodno nazvan After Tent. Dok su neki pošli u zaklon ili potragu za kabanicom, desetak neumornih posjetitelja je ostalo na Live Stageu i nisu marili za pljusak.

Vremenske ne prilike su srećom bile kratkog trajanja i sve se moglo nastaviti kako je bilo planirano. Shipe i Jock su još jednom odradili B2B kao uvertiru za legendu Stacey Pullena koji je donio prepoznatljiv zvuk Detroita na Jarun. Electronic Stage je zatim preuzeo papa Sven Vath, koji je u svom trosatnom setu napravio glazbeno putovanje desetljećima svoje karijere kao i cijelim spektrom techno zvuka. Vathov set je kao i uvijek obilježen fantastičnom selekcijom vinyla koji je bio popraćen vrhunskom produkcijom te performansom akrobata koji su žonglirali s vatrom na pozornici, svi ovi elementi su doprinijeli nezaboravnoj energiji u kojoj su mogli uživati posjetitelji svih generacija.

Dok je dio brojne publike uživao u zvukovima housea i techna, drugi su imali iskusiti Live stage i nešto drugačije live nastupe legendarnog Paul Van Dyka i Maura Piccota. Nezahvalnu ulogu su imali domaći momci iz Corti Organa koji su svoj set započeli po kiši, ali kako se ona smirivala tako se i publika pridružila njihovom trance putovanju. Paul Van Dyka je dočekala već zagrijana publika kojoj je on predstavio nekoliko novih stvari s nadolazećeg albuma, kao i live verzije bezvremenskih hitova. Točku na i Live stagea je postavio Mauro Picotto koji je u svom setu napravio presjek karijere i vratio se sve do svojih eurodance dana s početka tisućljeća.

Program na Electronic i Live Stageu je završio u 3 sata poslije ponoći, a za sve one kojima je trebalo još glazbe i plesa, tu je bio After Tent gdje su partijanere čekali Maurizio Schmitz i Petar Dundov.

Drugog dana festivala, vremenske prilike više nisu bile problem te je sunce i vedro vrijeme pratilo posjetitelje tijekom cijelog poslije podneva i večeri. Recept je bio sličan prvome danu, Electronic Stage su pripremali domaći DJejevi, a na Live Stageu publika je mogla uživati u nešto drugačijem zvuku. Umjesto trapa, u Subotu je na repertoaru bio pop i rock. Posjetitelji su se mogli vratiti u 80-te s elektro pop sastavom Denis&Denis, nakon čega je stigao moderni hrvatski rock zvuk Borisa Štoka. Večer na Live Stageu je zaokružena s Rundekom&Ekipom, Urbanom i njegovom četvorkom te ABOP-om.

Nakon što su Stacey Pullen i Sven Vath razdrmali Electronic Stage u Petak, istim tempom je nastavila Sister Bliss koja je odradila Faithless DJ set i dovela posjetitelje do Insomnije. Pozornicu je zatim preuzela još jedna važna ženska figura elektronske scene, Nicole Moudaber koja je podignula tempo s nekoliko ID-jeva. Sam Paganini je rutinski razdrmao kukove partijanera, dok je sami finiš večeri pripao DJ Rushu. Jedno pitanje koje vječno ide na živce većini DJ-ejeva je kada mu netko iz publike postavi pitanje da pusti kultnog “Jaguara”. DJ Rusha nije trebalo moliti za tu stvar, jer ju je on ukomponirao u svoj set na sveobuhvatno zadovoljstvo publike.

Za ples do jutarnjih sati drugog dana su bili zaduženi Marina Karamarko i Shipe koji je imao još jedan B2B ovog puta s Life4Funkom.

Trećeg dana festival se održao u manjem obujmu, na samo dvije pozornice. After Tent je postao Party Tent kojeg su preuzele britanske snage Terry Francis i Nathan Coles, uz podršku doajena hrvatske scene Felvera. U nedjeljom poslijepodnevnu na Live Stageu posjetitelji su mogli uživati u samom vrhu hrvatske glazbene scene – De Touru, T.B.F.-u i Elementalu.

Više tisuća posjetitelja svih generacija je prošlo kroz festivalska vrata Future Scopea koji je pružio nešto drugačije iskustvo od onoga što smo navikli kod njih. Osim vrhunskih imena s elektronske scene, glazbenu lepezu su proširili i tako otvorili priliku publici da čuju nešto novo i drugačije, što inače možda sami ne bi poslušali.