• 15.08.2022.

Istarski kamenolom Cave Romane nova je pozornica elektroničke glazbe

Nekadašnji antički kamenolom u Vinkuranu, ovaj vikend po prvi puta postao je poprište techno i house zvukova

Za zanimljiv izbor lokacije koja istovremeno objedinjuje prirodu i antičku povijest, te omogućuje dobro ozvučenje, zaslužan je organizator i producent događaja BSH Events.

S ciljem da pruži drugačije, kulturno značajno iskustvo partija, BSH svoje evente smješta u nove i jedinstvene ambijente koji se nerijetko upravo pod njihovom inicijativom koriste prvog puta u ove svrhe.

Jedan od osnivača BSH Eventsa i DJ, Aldo Morro kaže kako je „Istra izvrsno tržište s deficitom kvalitetnih glazbenih događaja, a da je itekako bila zahvalna na ovoj prilici pokazalo se prepunim podijem od samog početka eventa.“

S Cave Romane su svakako uspjeli u svojoj namjeri; DJ pult postavljen među visokim kamenim blokovima na kojima se prostire 3D mappping stvara jedinstven doživljaj, a dok sam DJ okružen impozantnim stijenama izravno ulazi u središte pažnje kao majstor svojeg stila, publika smještena nasuprot istih stjenovitih ploha ostaje prepuštena techno i house zvukovima koji odzvanjaju kamenolomom. Ove prostrane stijene pretvaraju se u prave elektro zidine kojima se valovi zvuka i dobre (ovog puta posebno groove) vibracije odbijaju sa svih strana.

Večer je otvorila Aurora, koja je sve zamjetnija na sceni i u posljednje vrijeme često zagrijava publiku na pulskim partijima. Kaže kako joj je ljubav prema DJ-ingu prenijela mama, te joj je želja isto prenijeti drugima. Najmlađa, ali i jedina djevojka iza pulta ove večeri, pokazala je da se spretno snalazi među iskusnim igračima, te se atmosfera vrlo rano podiže tech-house zvukovima. Nakon nastupa Aurora je svoje dojmove prvog partija u kamenolomu sažela ovako: „ambijent je odličan i prostran, došlo je milijun ljudi i vajb je dobar.

Oko 21:30h preuzima Lemon koji se dugogodišnjim iskustvom i vještinom odavno etablirao na lokalnoj sceni. Već napunjenom antičkom pozornicom nastavljaju se širiti izvrsne tech-house vibre, adrenalin je sve veći, a publika sve uigranija. Lemon kao posebnost ističe odaziv i mjesto održavanja, pa zaključuje: „Ovaj prostor jednostavno pita ovakav tip eventa. Odlično je bilo!

Nakon što je pulska ekipa već dobro zagrijala floor, nastupa Pablo Panda, još jedan od začetnika BSH Eventsa koji je za klubsku scenu već izjavio da prilikom setova stavlja naglasak na emocionalnu stranu, te teži spontanošću. Takav je pristup prilikom njegovog nastupa definitivno došao do izražaja kroz dobru interakciju s publikom koju je počastio kombinacijom vokala i tech-housea. Već na samom početku seta izmiksao je dobro poznati hit „Work“ sastava Maters at Work i izazvao posebnu ekstazu na plesnom podiju, a posebno zanimljivo bilo je i ubacivanje vokala egozitčnih i orijentalnih prizvuka.

S vokalima i poznatim hitovima nastavio je i Alex Kennon, otvorivši set s 'dreamy' melodijom i stihovima iz pjesme „Summertime sadness“ Lane Del Rey, nakon čega je uslijedio drop praćem jakim i ubrzanim ritmovima. Sredinom seta miksa hit „Sweet dreams“ da bi na kraju završio s „The Rhythm of the Night“. Čitav set obilježili su groove zvukovi s puno syntha, kombinirani s tech-houseom. Poput Lemona, i Alexa je dojmila lokacija, te ju opisuje kao „jedinstvenu u svijetu“. Kaže kako je set improvizirao jer se prvenstveno povezuje s ljudima, te nastoji svoj nastup uskladiti tome.

U 2:00 svoj trosatni set započinje headliner Joris Voorn koji je također kombinacijom vokala i poznatih hitova, te tech-house ritmovima ostavio publiku nezasitnom do sitnih jutranjih sati. Tako krajem večeri, odnosno početkom jutra, oko 5:00 kamenolom odjekuje legendarni hit „Around“ Noirea i Hazea. Set završava izvrsnom atmosferom, kako iza DJ pulta gdje se uz Voorna nalaze Alex i Panda, tako i na flooru gdje je ekipa i dalje neumorna.

Sveukupno odličan i drugačiji event koji će se pamtit i koji bismo svakako voljeli ponoviti, a zadovoljstvo dijele i organizatori i publika.

wls 20 desktop