Loco Dice i Chris Liebing rasplesali tisuće mladih na otvaranju #welovesounda

Izvrsna energija, ples i glazba kakvu rijetko imamo prilike slušati u Zagrebu obilježili su prvi dan #welovesound festivala.

Festival se nastavlja od podneva open air partijem u sportskom parku Mladost na Savi na kojem će do ponoći nastupiti legendarni Timo Mass, tINI, Enzo Siragusa, Valentino Kanzyani i mnogi drugi. Zagrebački klubovi Boogaloo i The Best bili su ispunjeni do posljednjeg mjesta. Legenda Chris Liebing u svom je prepoznatljivom stilu ponovno pokazao zašto ga hrvatska publika toliko voli.

U Hrvatskoj sam bio puno puta. No, ova svirka na #welovesound festivalu bila je zaista posebna, izvrsna atmosfera. Veseli me da je Zagreb dobio novi festival i nadam se dolasku i iduće godine!” – izjavio je Chris Liebing.

alt

Njemačka DJ zvijezda Loco Dice u The Bestu je napravio pravi tulum. Iako je svirao do ranih jutarnjih sati, Loco nije propustio priliku prije leta prošetati Zagrebom koji ga je oduševio.

Zabava vrhunske produkcije #welovesound festivala nastavlja se i danas kada nakon open air dijela festivalski program nastavlja u klubovima Johann Franck i Opera. U Johann Francku zasvirat će Timo Maas, legenda domaće house scene DJ Felver te Kristijan Molnar. U Operi nastupa engleski DJ Miguel Campbell, a pridružit će mu se i pariški DJ Gauthier DM te hrvatski DJ Ivan Mastermix.

#welovesound festival održava se u suradnji s Gradom Zagrebom i TZ grada Zagreba, a ima za cilj postati tradicionalnim dijelom zagrebačke zabavne ponude. Festival koji glazbom širi dobre vibracije dio prihoda od prodanih ulaznica, koje se mogu kupiti u sustavu Entrio.hr darovat će zakladi Znanje na djelu koja spaja obrazovni i poslovni svijet, pomaže mladima da stječu praktična znanja i dobe uvid svijet gospodarstva.