• 24.04.2018.

Sarajlije After Affair oduševili Šibenčane, a ovi uzvratili odličnim afterom

Šibenik je proteklog vikenda ugostio sarajevski DJ dvojac After Affair koji je u subotu nastupio u klubu Kuglana, a odmah nakon 'allnightera' i na after partyu na hridi iznad gradske plaže Banj sa uistinu spektakularnim pogledom na stari grad, katedralu i tvrđave.

U Šibenik smo došli nastupiti prvi put ikad i nismo znali što nas očekuje, no vjerovali smo organizatorima koji su najavljivali odličnu zabavu. Party je bio top topova i vrh vrhova, a nama najveće iznenađenje bila je šibenska publika. Profilirana je, zrela, istinski uživa u dobroj glazbi i s njima bi tulumarili opet bilo gdje i bilo kadkažu Bojan i Ivan iz After Affaira.

Allnighter u Kuglani trajao je do 6 ujutro kada se ekipa počela seliti na B lokaciju gdje je sat kasnije započeo dugo iščekivani after party.

Sarajlije su poznati po svojim maratonskim afterima koje održavaju na spektakularnim lokacijama u društvu velikih DJ imenima iz cijeloga svijeta što je Šibenčanima bio izazov pa se u organizaciju aftera uključila Turistička zajednica i gradska uprava, osiguravši dozvole za open air after u centru grada i okrjepu za partijanere.

Lokacijom aftera, koja je bila tajna sve do zore, podjednako su bili oduševljeni 'afterovci' i publika koja je na maratonsku zabavu pristigla i iz Zadra, Splita, Makarske i drugih obližnjih mjesta i gradova. Na vrhu šetnice nad plažom Banj bio je DJ pult na kojem su osim After Affair nastupili i Šibenčani Lawrence Klein, Bake Junior, Tabula i Santiago Batacosta. Partijaneri su plesali, izležavali se u hladovini naokolo i uživali u prekrasnoj sunčanoj nedjelji u Šibeniku.

Oduševljeni smo. Nakon partya u Kuglani koji je bio za pet plus, našli smo se na toj savršenoj lokaciji i proveli divan vikend u Šibeniku. Ovo mjesto savršeno je za aftere. U 90 posto slučajeva radimo ih po iznajmljenim vilama, ali ovaj pogled na grad i more stvarno je izuzetan. Sve nam se poklopilo, divan sunčani dan, sjajna publika i puno pozitivne energijezadovoljni su Sarajlije.

Nakon niza gostovanja DJ-a kao što su Felver, Petar Dundov, Mimi, Kristijan Molnar, After Affair i drugih koji su od početka godine nastupali na partyima u Kuglani svake subote, Šibenik se gotovo preko noći prometnuo u dalmatinski centar clubbinga i ima respektabilnu publiku koja prati te evente.

Već ovog vikenda ugostit će tri strana DJ-a popularnog irskog Deep House Dublin kolektiva nakon čega početkom svibnja stiže zagrebački Sindikat, odnosno jaki newyorški DJ Brian Cid. Kako se početkom ljeta tamo otvaraju još dvije jake zone elektroničke glazbe, Tisno sa svojom Garden pričom i Obonjan sa svojim izvođačima, očito je da na šibenskom području slijede vrući tjedni i mjeseci s puno plesa. Zahvaljujemo se RatCat na pruženim informacijama i fotografijama!