• 11.11.2014.

Stereotip rasprodao kino Mosor. Dixonu ovacije!

Nakon nedjeljnog Stereotipa u kinu Mosor gdje je kao glavni gost nastupio Dixon iz Berlina, strasti se ne smiruju, a čitava Scena još uvijek bruji o ovom nesvakidašnjem događaju za koji se tražila karta više.

Dovoljno govori činjenica da je za "stereotipni" događaj ulaznica u pretprodaji pa i na blagajni nestalo vrlo brzo, i to odmah nakon otvaranja vrata kina Mosor, nije puno trebalo da sa ulaza čujete kako je party rasprodan. Dogodilo se sasvim spontano oko 21h da je još 25 sretnika dobilo tu mogućnost ulaska na Stereotip koji je izbrojao čak 800 posjetitelja.

Redom, Omar, Mimi, Homeboy, Petar Dundov, Felver, pa Dixon učinili su jednu dosadnu nedjelju potpuno drugačijom. Ne pamtimo ovako dobar događaj uz vrhunsku atmosferu koji je ujedinio čitavu Hrvatsku. Dolazili su osim Zagrepčana partijaneri iz svih krajeva lijepe naše, s krajnjeg juga, Dalmacije, Kvarnera, Istre i Slavonije, ali i iz regionalnih centara elektronike Slovenije, Bosne i Srbije.
{youtube}QAZVC4gWsOY{/youtube}

Sve je bilo na nivou – plesna atmosfera, ruke u zraku, razglas, rasvjeta i odabir glazbe svih autora, te će se fantastični dojmovi iz Mosora, zasigurno prepričavati još do beskonačnosti. Želimo poručiti organizatoru da ovaj pothvat nastavi raditi u kontinuitetu, a vjerujemo da ste i svi Vi sličnog razmišljanja, te da već s nestrpljenjem čekate najavu idućeg nedjeljnog druženja.