• 5.06.2018.

Svjetske zvijezde priredile noć za pamćenje tijekom welovesound festivala

Ove subote održalo se drugo i vrlo uspješno izdanje #welovesound festivala na zagrebačkom jezeru Jarun.

Kiša nije obeshrabrila tisuće posjetitelja drugog izdanja #welovesound festivala u plesu cijele noći. Zagrebačka publika bila je opet odličan domaćin i još jednom dokazala kako je Zagreb na odličnom putu u povratku svoje titule europske party destinacije.

Tisuće posjetitelja iz cijele Hrvatske, regije, zemalja Europe i Velike Britanije, pa čak i iz Dubaija, plesalo je na Jarunu uz glazbu jednih od najaktualnijih zvijezda svjetske elektroničke scene danas. Od 18h posjetitelji su uživali uz plesne ritmove Ricarda Villalobosa, The Martinez Brothers, Sonje Moonear, Jackmastera i domaće podrške Slavena Tušeka Pipsa do ranih jutarnjih sati. Festival je završio afterpartyjem u klubu Best gdje su nastupili hrvatski izvođači Mariano Mateljan, Andrea Ljekaj, ali i jedna od najcjenjenijih žena elektroničke scene danas – Sonja Moonear.

Organizatori #welovesound festivala su se putem socijalnih mreža zahvalili svim posjetiteljima koji su došli podržati ovogodišnji događaj i pozvali ih na svoj slijedeći događaj, 6. rođendan Sonus festivala na Pagu. Ovaj, prema izboru fanova proglašen dvije godine zaredom najboljim hrvatskim festivalom i jedan od 15 najboljih svjetskih techno festivala ove godine će se održati od 19. do 23. kolovoza.

Video isječci sa eventa se mogu naći na socijalnim mrežama: