• 24.10.2019.

Završeno je još jedno uspješno izdanje ADE-a

Nakon rekordno velikog izdanja već je objavljen datum za 2020. godinu.

Od 16.-20. listopada uživali smo u najvećoj globalnoj platformi za ljubitelje elektroničke glazbe na svijetu. Preko 1000 događaja rašireno na 200 lokacija privuklo je preko 400,000 posjetitelja iz rekordnih 150 zemalja. Konferencija se sastojala od čak 9150 delegata te 600 profesionalaca iz branše koji su sudjelovali na raznim radionicama i tečajevima o brojnim temama ovog šarenog elektroničkog svijeta.

Posljednjih godina Amsterdam Dance Event postao je srž kulture elektroničke glazbe. Dnevni program  slavio je 100 godina od pojave prvih instrumenata za stvaranje elektroničkog zvuka te odao počast Museum of Modern Instruments (MoMI). Kao dodatak imali su kolaboraciju sa Milkshake festivalParadisom koji su predstavili program 'For all Who Love'. Prvi puta smo mogli uživati u novom ADE Zen prostoru u samom centru Amsterdama koji je održao rasprodan sleep koncert na kojem su meditirali uz posebne audio-vizualne instalacije.

Kulturni program, koji se odvijao preko dana, održan je  na više od 40 lokacija u Amsterdamu i njegovoj regij. Fokus zemlja ove godine bila je Francuska te je na nju stavljen naglasak tijekom konferencije ali i ostatka programa uz Kinu, Kanadu i Japan koji su također dobili poveću pažnju. Naglasak je stavljen i na razvoj talenata i edukaciju koji su dobili centralnu pozornicu sa ekstenzivnim ADE Sound Lab programom, ADE University, Beats Academy te po prvi puta je održan ADE Writers Camp.

ADE LIVE je ugostio nove talente među live izvođačima kroz svoj dvodnevni program. Dodijeljena su i priznanja te je Američka tech tvrtka Audionamix osvojila 'Companies 2 Watch' nagradu dok je Green Deal Circular Festival  dobio ADE Green priznanicu. ADE Hangover je bio besplatan festival koji se održao u nedjelju, posljednjeg dana, u samom gradu.

Gary Smith, Gert van Veen te Marco de Goede su osvojili ADE Nagradu za životno djelo zbog velike kontribucije sceni, kao i gradu te samom Ansterdam Dance Eventu.

Direktor Mariana Sanchotene gleda unatrag na cijeli događaj: "Imali smo ogromnu i raznoliku ponudu posljednjih pet dana sa naglaskom na umjetničku i tehnološku inovaciju, razvoj talenata te inkluzivnost na sceni. Cilj je bio narasti u kvaliteti a ne kvantiteti. Želimo uvijek težiti dublje te obogatiti i razvijati maštovit program. Mislim da smo to i uspjeli postići. Veselimo se našoj 25 godišnjici nagodine te veoma hrabro i inspirirano planiramo 2020. godinu."

Iduće godine ADE će se održati od 20.-25. listopada i jedva čekamo vidjeti što slijedeća velika godina nosi.