Gumja: “Svaki put me dirne kada vidim sretne ljude na flooru kako uživaju i prepuštaju se glazbi”
Razgovarali smo s Gumjom, alfa i omegom HardBeatsa, čovjekom koji već više od dva desetljeća aktivno oblikuje slovensku scenu kao DJ, producent i promotor
HardBeats je u posljednjih nekoliko godina izrastao u jedan od vodećih techno i hard techno brendova u regiji, s rasprodanim događajima, međunarodnom publikom i dvostrukom nagradom Ambasador. Iza cijele priče stoji Gumja, koji iz eventa u event gradi odnos s publikom, pomiče produkcijske granice i pažljivo bira izvođače koji definiraju priču HardBeatsa. U razgovoru s njim osvrnuli smo se na godinu na izmaku, ključne trenutke koji su oblikovali projekt te planove koji HardBeats vode u sljedeće poglavlje.
Pozdrav Gumja, kako si? Godina nam se bliži kraju jesi li zadovoljan kako je prošla?
Pozdrav svima. Malo sam umoran, ali inače odlično. Čekamo siječanj kako bismo se malo odmorili nakon lude jeseni i zime pune obaveza 😊 Godina je prošla super, čak i bolje nego što sam u početku očekivao. Imali smo puno odličnih gostovanja i gotovo svaki event bio je rasprodan.
Od našeg prošlog razgovora, HardBeats se pozicionirao kao vodeći techno i hard techno brend u regiji. U kojem trenutku si shvatio da je to preraslo razinu običnog party serijala i postalo nešto puno veće?
Iskreno, shvatio sam što se zapravo događa s brendom i što smo postigli u Sloveniji i regiji kada sam prije dva mjeseca na službenu web stranicu stavio popis svih izvođača koji su gostovali na HardBeatsu od rujna 2022. do danas. Dok sam sve unosio i gledao taj popis, rekao sam sam sebi: “Jebote, bilo je nekih imena i to kakvih hehe.”
Kad stalno radiš i ideš samo naprijed, često ni ne shvatiš što se sve događa oko tebe. Već sada sam zatvorio gotovo sve bookinge do listopada 2026. U biti, živim skoro godinu dana unaprijed.
Da je HardBeats postao nešto puno veće potvrđuju i dvije uzastopne (za redom) nagrade Ambasador glasovima publike za regionalni event godine. Koliko tebi, i HardBeats timu, to priznanje znači?
To što smo osvojili dvije uzastopne nagrade glasovima publike meni i cijelom timu znači najviše jer pokazuje da publika vidi naš trud i prepoznaje da radimo nešto dobro. Kako uvijek kažem – bez njih, bez ljudi koji podržavaju HardBeats evente, ne bismo bili tu gdje jesmo i HardBeats ne bi postojao u ovom obliku.
Stalno nastojimo iz eventa u event popravljati stvari koje su u našem dosegu, kako bi se ljudi svaki put još bolje proveli i dobili neki upgrade. Nakon svakog eventa uzmem bilježnicu i zapišem sve što meni ili ljudima možda nije valjalo, kako bismo do sljedećeg eventa to, ako je moguće, riješili.
To pokazuje da radimo nešto dobro i da možemo biti konkurentni organizatorima na znatno većim i financijski jačim tržištima.
Kvalitetni i zanimljivi bukinzi definitivno su pripomogli tome, stoga kako izgleda vaš proces selekcije izvođača koje ćete dovesti na HardBeats događaje? Ono što smo mogli primijetiti posljednje vrijeme jest puno debitanata, koji dosad nisu imali prilike nastupiti u Sloveniji, a neki čak i u cijeloj regiji…
Non-stop smo u potrazi za zanimljivim i svježim izvođačima jer živimo za ono što radimo. Puno pratimo društvene mreže, provodimo ankete putem naših kanala i, naravno, slušamo izvođače koji se meni osobno sviđaju. Samo u 2025. godini imali smo 18 slovenskih i regionalnih debitantskih nastupa, uz još preko 10 međunarodnih izvođača koji su kod nas ili u Sloveniji već nastupali.
Ono što HardBeats čini posebnim je publika koja je vrlo energična, lojalna, ali i međunarodna. Koliko vam znači što publika i van granica Slovenije dolazi kod vas na događaje?
Izuzetno smo ponosni na to i puno nam znači što, uz slovensku publiku koja čini oko 70–75 % posjetitelja, dolazi i velik broj stranaca. Najviše iz Hrvatske, Austrije i Italije, ali imamo i stalne grupe ljudi iz drugih europskih, pa čak i izvaneuropskih zemalja. Najvažnije mi je to što se ti ljudi vraćaju, a ne dolaze samo jednom. U poplavi evenata diljem Europe sa sličnim lineupovima, to pokazuje da radimo nešto dobro i da možemo biti konkurentni organizatorima na znatno većim i financijski jačim tržištima.



Postoji li neki trenutak s HardBeats partyja koji ti je ostao urezan u pamćenje kao dokaz da radiš nešto stvarno posebno?
Takvih trenutaka ima puno, ali najviše me svaki put dirne kada vidim sretne ljude na flooru kako uživaju i prepuštaju se glazbi (i ponekad mobitelima, hehe), zaboravljajući na sve što se događa oko njih. Ima puno ljudi koji su zahvalni i cijene ono što radimo, a upravo mi to daje dodatnu snagu za dalje. Naravno, uvijek ima i hejtera, ali to je na neki način znak da radiš nešto dobro. Ne možeš, i ne trebaš, svima udovoljiti. Važno je da si sam sa sobom raščistio stvari, da vjeruješ u ono što radiš i da si s time sretan. Slovenci su, nažalost, često poznati po ljubomori i tome da drugima ne požele uspjeh, što je jako tužno. Nadam se da će nove generacije to promijeniti i naučiti veseliti se tuđem uspjehu, bez obzira na smjer u kojem on ide.
Pred nama je posljednje HardBeats izdanje ove godine – božićni specijal uz Deborah De Luca i Biiu. Možeš li nam otkriti jednu traku koju ćeš zavrtjeti u svom setu te što publika može očekivati od cijelog eventa?
Sigurno ću pustiti jednu traku koja mi se vrti u glavi još od kada sam je prvi put čuo, a to je Kobosilov remix pjesme “You Need The Drugs” od Westbama i Richarda Butlera. Original mi je, iskreno, nekako prošao ispod radara, ali ovaj hard techno/schranz remix mi je stvarno brutalan.
Za sami kraj, što budućnost nosi za HardBeats? Možeš li nam već otkriti neke planove za sljedeću godinu?
Planova za HardBeats u 2026. ima puno. Prva veća stvar koja stiže u drugoj polovici siječnja je otvaranje web shopa. U njemu će se moći kupiti vinili, digitalna glazba, sample packovi, merchandise, ali i čitati ekskluzivni intervjui s izvođačima koji nastupaju na HardBeats eventima, uz još mnogo toga. Na tom projektu radim praktički od samog početka, ali sve se odužilo jer sam želio da shop bude točno onakav kakvim sam ga zamislio. Fokus na evente i manjak vremena učinili su svoje da se toliko otegnulo.
Druga stvar su nova gostovanja u Sloveniji. Imena su već bookirana gotovo do listopada, bit će puno slovenskih debija i jedva čekam da krenemo s objavama. Ekskluzivno mogu otkriti i prva dva datuma za sljedeću godinu, a to su 31. siječnja (klupska večer) i 13. ožujka. Lineupovi će uskoro biti objavljeni, zato pratite HardBeats kanale.
Za sam kraj želim vam se zahvaliti na svoj podršci koju nam pružate kroz Klubsku Scenu i čestitati vam 25. godišnjicu vrhunskog rada za cijelu regionalnu elektroničku scenu. Još barem toliko!
Gumja i njegov HardBeats ove subote zatvaraju još jednu uspješnu godinu u ljubljanskom Media Centru s božićnim specijalom kojeg predvode Deborah De Luca i BIIA, a podršku pružaju još Shipe i Glia. Ulaznice osigurajte kroz sustav Entrio.si.

