Skip to main content
  • DJ Chus
  • 6.02.2006.

Intervju: DJ Chus (E)

Povodom proslave 5 godina Klubske Scene u Split je došao DJ Chus iz Španjolske. Njegova glazba već godinama se promovira po svijetu kao "iberican sound" a njegov label Stereo Productions smatra se jednim od najkvalitetnijih europskih house labela. Chus je u 17 godina svoje karijere izdao preko 100 produkcijskih radova, remixa i kompilacija te dobio brojne nagrade za svoj rad. U nastavku pročitajte što ga je pitala naša Sanja pred nastup u splitskom "Metropolisu"…

Piše: 

Naslovna foto

DJ Chus
Bio si već u Hrvatskoj. Kako se osjećaš ovdje?

Volim ovu zemlju, volim srednje-istočne zemlje. Vrlo je lijepo, vrijeme je toplo, sviđa mi se ovdje.

Tvoja karijera je započela kada si imao 16 godina. Kako si došao u doticaj sa elektronskom glazbom?

Kako? Kažem svaki put isto kad mi postave to pitanje. Ne izabireš ti glazbu ona odabere tebe. Za mene glazba predstavlja stil života, moj stil života, moj život.

Tvorac si Iberican sounda. Opiši nam taj sound!

Općenito Iberican sound je dominacija podrijetla. To je sound koji je nastao u Španjolskoj i Portugalu prije otprilike 5 godina. To je underground house sound sastavljen u velikoj mjeri od tribal elemenata. Zapravo to je house glazba nastala u Španjolskoj i Portugalu.

Sviraš mnogo po Europi, pogotovo u Španjolskoj, po tvom mišljenju koji grad ili država ima najbolju scenu, atmosferu u klubovima, vibru?

Istočna Europa je jako dobra za svirku. Sviđa mi se vibra i atmosfera u Istočnoj Europi. Sviđa mi se Slovenija, Madžarska i Hrvatska

Svirao si u Boogalo klubu ex Otv. Kakvi su dojmovi?

Vrlo dobri ljudi, svidjeli su mi se. Sviđa mi se ode definitivno.

Otvorio si klub u Madridu «Teatro capital». Reci nam nešto o tom klubu!

Teatro capital je prvi klub u Madridu u kojem se cijelu večer svirao house. Inače u klubovima se puštao najviše r'n'b, pop glazba uglavnom komercijalnija glazba. U Teatro Capitalu se puštao samo house i to cijelu večer.

Opiši nam svoje setove. Koji elementi su najviše zastupljeni?

Najvažnija stvar za mene je da moja muzika potakne ljude na ples. Moj stil je groovy, melodičan, volim ritmičnost. Nešto snažno, ali opet melodično i sa dušom, nešto drukčije, vrlo energično, pumping ujedno i muzikalno. Uglavnom jako lijepa glazba za plesanje.

Kojeg umjetnika u svijetu glazbe cijeniš i zašto?

Cijenim Dannya Tenagliu. On je moj mentor, on je majstor. Prvi dj kojeg sam slušao, imao sam tada 15 godina, je bio Danny. Bio sam impresioniran kad sam ga čuo. Osim njega cijenim Dj Vibe, Deep Dish.

Godina 2005 je bila vrlo uspješna za tebe. Što pripremaš u 2006?

Nadam se da ću izdati svoj novi album. Surađujem sa Calderonom na novom projektu.
Izdat ćemo novi singl Dannya Tenaglie «Ibiza» izdat ćemo ga u Miamiju. Planiram napraviti mnogo remixeva, mnogo ću surađivati, čeka me dosta posla.

Kako ostvaruješ komunikaciju sa publikom u klubu?

Volim vidjeti ljude i shvatiti što od mene traže. Ne volim svirati programirano, volim gledati ljude i razumjeti što žele od mene.

Da nisi dj što bi bio?

Bio bi muzičar sigurno bi radio nešto vezano uz muziku.

Znači muzika je tebi najvažnija?

Muzika je moj život.

Misliš li da je elektronska glazba dosegla svoj vrhunac?

Elektronska glazba se mijenja cijelo vrijeme. Možda je u ovom trenutku u kriznoj situaciji. Ali smatram da njezin razvoj nije završen. Vrijeme je za promjene mentaliteta, forme sviranja, kupovanja ploča. Živimo u kompliciranom vremenu ali ipak nije to loše razdoblje za elektronsku glazbu to je samo vrijeme promjena.

Hvala na intervjuu možeš li poručiti nešto slušateljima emisije midnight house?

Bok ja sam Dj Chus i pozdravljam slušatelje midnight housea.

Pitanja pripremila: Sanja Čvrljak
Interjvu by Sanja Čvrljak

 

soul gravity desktop
sea star mobile
“The Godfather of Disco – Mel Cheren – West-End Records” je očaravajući pregled uspona i pada plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju
sonus 1
“The Godfather of Disco – Mel Cheren – West-End Records” je očaravajući pregled uspona i pada plesne glazbe iz ere 70-ih u New Yorku koji nudi blistav, propulzivan pogled na živahnu, ali osuđenu na propast njujoršku kulturnu eksploziju