Skip to main content
  • 9.12.2018.

70% ravera mrzi mobitele na plesnom podiju

70% ravera mrzi uporabu mobilnih uređaja na plesnom podiju pokazuje novo istraživanje.

Piše: 


Prema istraživanju koje je napravila tvrtka ComRes britanske ravere iritira kada se drugi ljudi na plesnom podiju fotografiraju ili snimaju video uratke tijekom partya. 69% njih bi podržalo jedan oblik korištenja mobitela ali u minimalnim varijantama tako da ne remete party mood. Više od pola ispitanika reklo je da se fotografiraju ili snimaju video clipove na partijima i festivalima. 62% je takvih od 18 do 24 i 35 do 44 godine starosti.

Neki klubovi u Londonu, Amsterdamu, Berlinu, Parizu, dakle modernijim clubbing destinacijama uveli su "no-photo" policy kako bi zaštitili dobar vibe i svoje stalne clubbere. Snimanje preko mobitela na partiju ima svoje prednosti i mane odnosno može biti "dvosjekli mač". S jedne strane klubu raste popularnost jer se fotke objavljuju po medijima i društvenim mrežama, a s druge pak nastaje odbojnost dijela publike koji se došao zabavljati i uživati u ritmu.

Teško se danas boriti sa modernom tehnologijom
Možda bismo u nekim stvarima trebali imati mjere jer party je ipak party, a ne press konferencija, s druge strane koliko nam god ta tehnologija čini "gricule" na partyu toliko je opet u nekoj mjeri odobravamo. DJ-i primjerice više skoro uopće ne sviraju na gramofonima, već dobar dio preko kontrolera, laptopa i raznih softwarea, tako da ako ćemo baš otići tražiti ideale to je danas skoro pa nemoguće.

Ako se sjetimo razdoblja od prije cca 15-20-25 godina u Hrvatskoj mobiteli su još bili samo znanstvena fantastika, u prvom planu je bio DJ i dobar vibe na flooru, a kultura partijanja i odijevanja su bile na nivou. Danas se toga podosta izgubilo, pa nije ni čudo da se naši promotori odlučuju raditi partije imena "Oldies But Goldies" čime pokušavaju oživiti uspomene iz prošlosti. Glazbeno su 100% pogođene teme, još kada bi i dekor i odijevanje publike i DJa bilo u tom moodu onda bi ti partiji zaista oživili duh zlatnog doba scene.

U utrci s vremenom i željom da nešto zarade u svemu tome, scena gubi svoj identitet i postaje trendovima okupirana modna pista.

brejcha 1
Vezani članci
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
sonus 1
Honey Dijon, David Morales i François K samo su neki od poznatih aktera koji su sudjelovali u stvaranju novog dokumentarca.
brejcha 2