Skip to main content
  • 7.02.2018.

Novi dodaci matrijarhatu domaće elektronike!

Povijesti uvijek ostavlja tragove mozaika uspjeha iako se drveće ponekad sakrije u mnogostrukosti svoga umnažanja koje tada zoveš šumom.

Piše: 

No jedna od ovih povijesnih pouka svakako jest da najkvalitetnije priče nastaju na tangentama utabanih staza i nove krvi koja ulazi u postavljene sisteme sa svježim idejama koje prilagođavaju sustav unutar nove situacije. Pa tako i elektroničko živi jednako poduprto onima koji su svoje ime već izgradili i novim licima koji stoje na počecima staza koje tek imaju biti utabane. Jedna od njih je i nova dama na hrvatskoj sceni ritmičkih strujnih krugova i mikseta, gospođica Natalia Vici.

Rođena anno domini 1992., s u rodnom listu upisanim imenom Monike Dominić, ova mlada Zagrepčanka prve dodire s elektroničkim imala je posuđivanjem CD-a starije sestre koji su čuvali lepezu elektroničkog i proveli je kroz sve od techna do trancea. Mala buba u uhu je rasla i gadno željela više, pa 15. godina donosi i prvo istraživanje floora iz prve ruke, gdje techno zauvijek sadi zastavice u klijetke i kreće u ekskavaciju žanrova. Deep house, tech house i techno vode je do preferiranog zvuka nešto težih i mračnijih techno naličja, onih u kojima atmosferu režeš nožem, gdje svaki ton nosi emociju i gdje traka priča priče o ljubavima, gubicima, traženjima, nalaženjima, internalnim kaskadama onoga što znači biti plesač i sve više se veže na terapeutsku notu neizgovorivih aspekata techna s gravitacionim orbitama terapije plesom .

Ova estetika mladu ženu vodi u pult avanture s nekima od domaćih najvećih ne bi li učila i gradila svoju priču na onaj dobro ti poznati način da uvijek bolje vidiš na ramenima divova pa su se tako entuzijazmi nad podijem križali s domaćim institucijama kao što su Rene Filipović RFL, Teo Harouda, Teo Zver, Active Line Six, Toxic, Matya, Senno, Kris M i Jolly Joke, a plesali su već Aquarius Zagreb, Sound Factory, One4One, Boogaloo klub te Felix Club u Pločama.

2017. za Nataliu nosi veliki korak ulaska u produkciju. 10 godina od otvaranja Pandorine kesice elektroničkog izlaze prva originalna djela za Hexagons Underground i BlackVogue Records, a kraj veljače se već smiješi prije prvih jaglaca očekivanim izdanjem na Vinyllover Recordingsu čije vlasničke papire nosi njemački Disscut (Toby Wollborn). Kako je za nju glazba bila i ostala umjetnost sa svim ekspresivnim potencijalima koje nosi, produkcije su slobodne manifestacije ovog filozofskog stajališta, neograničene strogim žanrovskim marginama i s formom koja se podređuje funkciji konkretne trake i narativa koji nosi. Ultimativan želja je ona pozitivne inkluzije i nastavka suradnje i učenja, povezivanje s onima koji dijele jednaku ljubav i razumijevanje ontološke esencijalnosti glazbe u kolektivnom socijalnom.

Uspjeh javno je ono što dolazi kao nagrada za rad iza zatvorenih vrata, sreća kao kategorije na postoji već stoji kao kolektivno ime za kombinaciju truda, prilike, urođenog interesa i talenta. Na rašljama svih ovih aspekta rađaju se snovi i karijere, a najbolji su kada vraćaju nešto u zajednicu, kada je gušt jači od umora u svijesti toga da si ovdje kako bi radio točno ovo što radiš.

Pa podrži svoje mlade ljude od početka, prati njihov rad, vjeruj u kreativnost a ne kult razvikanih ličnosti i kao intro u potencijale i divnosti novih trake koje nisi ni znao da si tražio za snježnu srijedu istraži sonične uzorke niže. Veni, vidi, Natalia Vici!
{youtube}_XrfrBLcS0c{/youtube}
{youtube}o5fDxQhMGJQ{/youtube}
{youtube}24dtYSWPnKw{/youtube}
{youtube}2WlUDco1NyU{/youtube}

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2