Skip to main content

Elektronička glazba doživljava -eksploziju- na društvenim mrežama

Završetkom ovogodišnjeg International Music Summita, platforma za biznis, kulturu i edukaciju na polju elektroničke glazbe, objavljeno je opsežno istraživanje o stanju industrije o kojem su već pisali u više navrata

Piše: 


Elektronička glazba doživljava “eksploziju” na društvenim mrežama u kontekstu praćenosti. Na raznim društvenim mrežama, brojni ljubitelji elektroničke glazbe se okupljaju, a primjerice na TikToku ih ima 19% više nego ljubitelja hip-hopa i na taj način ubrzavaju rast elektroničke glazbe na toj platformi za 10 puta.

Iako, elektronička glazba postiže značajan rast, hip-hop i dalje ima blagu prednost u ukupnim brojkama, bilo to po pitanju praćenosti, kao i broja slušanja na streaming platformama.
 


*Klikni ovdje za fotografiju veće rezolucije
 

IMS-ovo istraživanje je također otkrilo kako su ljubitelji elektroničke glazbe “super fanovi” jer primjerice u prosjeku slušaju gotovo 10 sati glazbe tjedno, a uz to su involvirani u još nekoliko segmenata streaming platformi.
 


*Klikni ovdje za fotografiju veće rezolucije
 

Primjerice slušatelji elektroničke glazbe, njih 49% slušatelja radi svoje playliste, 37% odabire već složene playliste drugih korisnika, 20% njih kupuje glazbu, a 16% podržava umjetnike kupnjom njihovih odjevnih predmeta. Ove brojke su osjetno veće od bilo kojih drugih skupina slušatelja. Zanimljivo, čak 73% fanova elektroničke glazbe koristi YouTube za “gledanje”, a ne slušanje elektroničke glazbe, referencirajući se na praćenje setova svojih najdražih DJ-eva.

hard 600
Na deseci tisuće “burnera” putuju prema Black Rock Cityju gdje za nekoliko sati počinje Burning Man
hard 600
Na deseci tisuće “burnera” putuju prema Black Rock Cityju gdje za nekoliko sati počinje Burning Man