Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Skip to main content

1987 EP – drugo izdanje elektroničkog dua DBFB iz Istre na After Us Records

Domaći After Us Records i DBFB koji nižu uspjehe i priznanja na svjetskoj razini donose novi EP inspiriran Detroit technom

Piše: 


Iako je njihova baza techno glazba, nisu žanrovski ograničeni

After Us Records je lokalna izdavačka kuća osnovana 2019. godine. Među artistima koji su dosad izdavali za njih su Mattias Friddel, Alexander Kowalski, Ray Kajioka, Stefan Vincent, Samuel L. Session, Sev-Dah, Nihad Tule, Volster, Perø, Bosnyak i DBFB.

Njihova izdanja često podržavaju imena kao što su Dave Clarke, Ben Klock, Takkaki Itoh, DVS1, Nørbak, Temudo, Christian Smith… Do sada su izdali dva vinil izdanja, a upravo je izdano i šesto izdanje koje ću biti promovirano u riječkome Portunu, u petak, 7. travnja.

DBFB – elektronički duo koji čine Bosnyak i Observer

Njihov stil uvelike je inspiriran Detroit technom, Chicago houseom i elektrom. Duo je osnovan 2022. godine kada su se dva glazbenika upoznala preko zajedničkog prijatelja. Od tada zajedno stvaraju glazbu, kombinirajući svoje snage kako bi stvorili futuristički i bezvremenski zvuk. Iste godine objavili su Focus EP na After Us Records labelu.

1987 EP – drugo izdanje elektroničkog dua DBFB iz Istre

EP donosi raznoliko izdanje koje uključuje dvije verzije pjesme i tri remiksa. Uz originalni miks dolazi i dub techno verzija (dua DBFB), te remiksevi čiji su autori Bosnyak, Bellen i Iggy Dope. Raznoliki stilovi koji su udruženi na ovome izdanju dijele jednu zajedničku notu koja je inspirirana Detroit technom.

Izravna i brza, originalna verzija ne traži ni ne nudi zagrijavanje, već otpočinje/kreće iz pete brzine i ne libi se pokazati sve svoje čari i tendencije u samom startu. Odlučno i bez oklijevanja, ritmički prekidi probijaju se kroz pulsirajuću melodiju, razvijajući ishodišnu, galopirajuću vibru koja eksplicitno poziva na ples.

Dub verzija, mračnija i sofisticiranija od originala, posjeduje pravi film noir vibe. Polagano gradeći napetost, dižući tenzije, pjesma postepeno razvija nešto nalik motivu proganjanja koji kao nametnuta konstanta, postaje našim vodičem kroz mračne staze vlastitih umova. Olakšanje od previše napetosti donosi spring reverb (sumorni junak dana) koji pjesmu čini razigranijom, dodajući vedrije tonove doživljaju iskustva. Kao da smo napokon naučili zabavljati se unatoč nadolazećoj tami.

1987 EP uključuje i tri remixa koji čiji autori – oživljavajući "preokrete u priči" – na svoj način prenose vizije umjetnika koji stoje iza originala. Bosnyakov remix najjednostavnije je opisati kao breakbeat vožnju Miamijem (može i u suton, a može i na after, vama na volju). Remiks Iggy Dopea, inspiriran UK soundom pretače se u svojevrsni audio-digitalni napitak, a za razigranost na kraju, tu je jungle remix Bellena.

Vezani članci
Turn Up The Bass: 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) u novom dokumentarcu
‘Turn Up The Bass’ slavi 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) i istražuje predrasude s kojima se zajednica suočava s mainstream elektroničkom scenom
‘Turn Up The Bass’ slavi 20 godina rave scene gluhih (Deaf Rave) i istražuje predrasude s kojima se zajednica suočava s mainstream elektroničkom scenom