Skip to main content
  • discotheque riva
  • 25.07.2012.

EDM riskira devalvaciju glazbe stvarane posljednjih 30 godina

Elektronska glazba je čekala 30 godina da izađe iz potpunog undergrounda i postane mainstream, no obezvrijeđivanjem live izvedbi umanjuje se vrijednost ove glazbe.

Naslovna foto

discotheque riva

Dosad su se najviše cjenile DJ vještine na gramofonima i u miksanju ploča, sad se u izvedbi sve više koriste laptopi i show koji se odvija na stageu i oko DJ-a. U ovom boomu koji je EDM doživio ima li mjesta za DJ vještine? To se pita i A-trak, najbolji svjetski turntablist, koji je svojedobno prozvao DJ-e koji na staegu samo stisnu „play“ aludirajući na Deadmau5 izjavu, te dodao da je Steve Angelo u biti dobar DJ, te da je više puta bio prisutan tijekom njegovih live izvedbi, ali da ga više brinu DJ-i koji nastup za nastupom puštaju isti redoslijed pjesama, iste setove, te činjenica da je bitnija pirotehnika, vatromet i sl. Obratite pozornost kad se nakon nekog festivala objave playliste DJ-a koji su nastupali, izgledaju začuđujuće slično.

Radi novih fanova i radi mladih ljudi koji bi mogli odabrati elektronsku glazbu kao svoju glazbu, radi ljudi koji nisu došli čuti pjesmu koju znaju, molimo sve DJ-e da izazov koji postave sebi, ponude i publici koja dolazi na njihov nastup. Iznenadite sebe i iznenadite publiku kako nove generacije ne bi shvatile pogrešno što elektronska glazba kao glazba i pokret predstavlja.

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
defected zg desk