Skip to main content
  • 9.02.2018.

Mileina prva godina na sceni – još uvijek gladna i zaljubljena!

Prvi i prve su uvijek važni i nezaboravni. Ostaju zabilježeni u onom posebnom srčanom folderu, slabo spominjanoj čakri gdje vrijeme stoji zamrznuto i rado ga posjećuješ kada sve utihne.

Piše: 

Milea je mlada dama koju si službeno kao dodatak domaćem elektroničkom jatu lutalica i istraživača upoznao relativno nedavno. Ona je djevojka koja na osobnoj nosi ime Lea i planira preseljenje u metropolu, ona koja vjeruje da je glazba u svojoj punini ostvarena tek kada sjedne među publiku i kada je oni zasta čuju, koja sebe ne shvaća preozbiljno, ne vjeruje u egotripove i sumnje, a vjeruje u postavljanje ciljeva, rad, svakodnevno događanje čuda, u sebe, ljude, ljubav i ritam kao ključne faktore sveukupne divnosti življenja.

Rođena tik preko granice u Celju s hrvatskim korijenima sebe smatra Hrvaticom. Rani glazbeni identitet građen je na prgavim notama punka i plesu standardnih latinoameričkih plesova. Ljude zaista zavoliš kada upoznaš sve njihove naizgled proturječne dualnosti od kojih su istkani. Pa tako punk plesačica vrućih plesova u srednjoj steže žniranac za bijeg na svaki party na koji je mogla upasti i uvijek si je mogao zateći negdje u prvom redu do miksete gdje je upijala glazbu onih koji i danas ostaju najvažniji utjecaji u osobnoj estetici zvuka: Maceo Plex, Adam Beyer, Trikk, Pig&Dan, Mark Reeve, Metodi Hristov, Petar Dundov, Pan Pot, Joris Voorn… Svi imao one trake koje su nas obilježile, koje stoje kao memento jednog specifičnog vremenskog perioda, u kojima svaki puta kada slušaš nalaziš slojeve kojih nisi bio svjestan i koji se mijenjaju zajedno s tobom, a ipak vječito ostaju sidro iste emocije. E baš nekoliko upravo ovakvih iz svojeg emocionalnog spektra navodi i Milea:
{youtube}UGbNSBQ3ksI{/youtube}
{youtube}z1VimLlyDjo{/youtube}
{youtube}HJwTI58Lhzs{/youtube}

Techno je ušao u krv i potaknuta nemirom i potrebom da proba, 2016. pada odluka da nabavi vlastitu opremu i igrom slučaja, sudbine, kismeta i muza kolega je baca u vatru prepuštajući joj svoj set. Dva dana prije Božića 2016. u istom klubu u blizini Slavonskog Broda Lea se vraća za pult, ovoga puta planirano i s konstruiranim aliasom Mistress Milea. Prije no što je entuzijazam kao balon od helija uopće sišao sa stropa ove klupske institucije, prije no što je jedna Lea uopće stigla prihvatiti da se ovo zaista događa i da sada postoji kao dvostrukost i umnažanje i svoje noćne Milee već je zasvirala u zagrebačkom Taboou. Depo klubu, Sound Factoryju i postala rezidentica požeškog Pub Mac Key-a u kojem uređuje vlastiti program. Za ruku dovodi domaće DJ-e i bosanske nam susjede sa svojim zvukom i nudi plesaču sve od techna, preko housea, deepa i tech housea a, kako čvrsto vjeruje u kružnu prirodu akcija i snagu zahvalnosti za prilike koje su pružene njoj, svaku večer daje priliku ljudima na čijem mjestu je bila do nedavna i otvaraju apsolutni početnici.

Samo 4 mjeseca službenog aktivnog prisustva na sceni s druge strane pulta kasnije, prijavljuje se na Burn, gdje se sposobnost njene apsolutne imerzije na trenutak još jednom pokazuje ključnim faktorom koji je vodi u pet najboljih. Sasvim nova, bez veza i vezica, bez ideje što može očekivati, otvorena i spremna učiti i upoznavati susreće sjajne ljude s kojima i dalje nastavlja u nova poglavlja, setovi postaju duži, noći postaju vrijeme za slušanje, istraživanje, skidanje glazbe i kirurški preciznu konstrukciju setova. Medij radija također primjećuje mladu ženu s energijom supernove za pultom te gostuje na Yammat FM-u, a otvara se i lesa pulskog Slurpa. Jednom kada glazba krene trema je nepostojeća, ali ono što konstantno kola energetskim poljem jest glad u kojoj iskreno voli publiku, jer kako sama kaže "njihova energija hrani moju". A kako energije funkcioniraju u feed back loopu tako nahranjena Milea, brideći od novih dušnih džula, baca natrag u publiku melodični techno na ritamskom kosturu groove techna, deepa i tech housea. Njeni setovi nisu linearne priče na onaj način kao da čitaš knjigu, već isprepletene mreže dislociranih centara na nači na koji bi čitao hipertekst, gdje svaki link nudi proširenje centralne priče.

Šibenski NOX također je prima u svoja njedra uz Burn finalista gospodina ti Kanjera, aka Lawrencea Kleina, i glavnog gosta Jona Hesteroma. Vinkovačke jeseni su sipale svoje lišće dok je preuzimala set od kraljice techna Ladide, a u Osijeku joj baklju predaje Eric Sneo. Kako je inauguralna godina puzala kraju, Milea je ujedno ugodno iznenađena nominacijom u Ambasadorovoj kategoriji najboljeg New Comera, a koncem godine izbacuje Mistress iz nomenklature i ostaje samo Milea. Ona ista Milea koja ti govori da ako je mogla ona, bez iskustva i kao apsolutni početnik s poznavanjem samo plesnog podija, da možeš i ti, da ne očekuješ da će ti išta biti poklonjeno ili da te itko dolazi spasiti. Tvoj san je tvoj da ga loviš i na tebi je da djeluješ.

U svojim proputovanjima zemljom s velikim znatiželjnim očima i srcem i umom koji upijaju sve dojmove oko sebe svjesni da se događa jedno od najvažnijih formativnih razdoblja mlade karijere Milea osjeća potrebu za jedan plie, naklon i skidanje šešira  u gesti poštovanja za divnu organizaciju s dušom koja oživljava karlovačke podije i živi i diše glazbu ciljajući da zaista stvore nešto – udruga beskonačnog perpetuum mobilea onoga što znači raditi nešto iz centra sebe – Infinitum, i virovitičku im protutežu koja na svom području čini isto – Podroom. Sada kada već medij i čitatelja u šakama ima Lea bi te voljela i pozvati da uzmeš u obzir da nam je zemlja puna sjajnih umjetnika koji rade fantastične stvari, a mi više doživljavamo strane, hvalimo gostovanja, zaboravljamo slušati i podržati svoje ljude koji su cjenjeniji izvan rodnih granica no unutra njih.

No pozitivna energija koja ispunjava svaki Milein međustanični prostor dok se membrane ljude pred zvučnikom ne može podnijeti da ne završi optimističnom maksimom zaljubljenika u život i emociju, pa kaže:

"Glazba je hrana ljubavi, a ja sam vrlo gladna i zaljubljena."

>Pratite Mistress Mileu virtualno<
[FB]
[SC]
[MC]
[IG]

 

brejcha 1
Vezani članci
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
brejcha 1
Pariška koncertna dvorana za dvije tisuće posjetitelja – L’Olympia – u 131 godinu dugoj povijesti ugostila je i Paul Kalkbrennera
sonus 2