Baner
Death Grips - Retrograde

Najinovativniji spotovi prošle godine!

Srijeda, 02 Siječanj 2013

Zagazili smo u novu godinu, ali se još uvijek prisjećamo zanimljivih stvari iz prošle. Od silnih ljestvica najboljih ovih ili onih, pjesama, spotova, etiketa, i sl., donosimo vam jednu ljestvicu najinovativnijih spotova prošle godine.

Od pojave kamera, i fascinacije filmom i televizijom, od nastanka MTV-a i VH1, a danas YouTube-a, spotovi su nešto što nas uveseljava uz slušanje naše omiljene glazbe. Naravno, uz današnju masovnu proizvodnju, teško je ostati kreativan i inovativan. Ipak, postoje oni koji se uspiju istaknuti pred ostalima, kojima su spotovi poligon za dokazivanje, a i tehnologija je jeftinija, a kvalitetnija. Donosimo neke od njih...


Tanlines – “Not The Same”, u kojem se dva člana benda pojavljuju kao redatelji, statisti i zvijezde spota, uz upotrebu stop trika. Jon Lindsay – “Oceans More” u kojem je korišteno RGB+D Toolkit, čija se upotreba za ovu godinu očekuje na puno više projekata. Do pojave videa za Warm Myth – “Working” nikada nije korišten kaleidoskop efekt i origami zajedno.


Popularni DJ i producent, Benga, koji je nedavno izbacio 6 dokumentarnih serija, o kojih smo vam već pričali, ima odličan SPOT za I Will Never Change u kojem se vinilne ploče slažu u wave form, poput onog kojeg svi gledamo svakodnevno na npr. Soundcloudu.


Totalna boleščina od spota dolazi od strane grupe Liars i pjesme Brats, a daleko nije ni Lorn i stvar “Weigh Me Down”, 8-bitna klaonica. Zanimljiv narativni spot napravila je ekipa Superelectrica za Kid Sundance – “Tech City”, a među 10 najinovativnijih smjestila uvijek interesantna Björk, za stvar Mutual Core, a u režiji Andrewa Huanga. Tu je i animirani spot za Unstoppable Death Machines – “Do The Devo”, kojeg je radio ogroman broj animatora.


Definitivno zanimljivo, a reći će i inovativno je i naš posljednji video spot ove ljestvice, koji skoro pa da se ni ne može nazvati video spotom, i sastoji se od 109 manjih video klipova, a dolazi od strane Death Grips – “RETROGRADE”. Teško slušljivo, teško gledljivo, ali zanimljivo... Pogledajte OVDJE.

Najinovativniji spotovi prošle godine!