Skip to main content
amsterdam

Novi electro zvuk Van Dijka

Nizozemska je scena još od ranih osamdesetih, kada je brzinski usvojila Chicago house, Detroit techno i počela organizirati masovne, underground raveove po uzoru na one u Velikoj Britaniji, poglavlje koje se ne preskače.

Naslovna foto

amsterdam

U Nizozemskoj, koja nam je podarila hardcore techno podžanr gabber, smjestili su se neki od najutjecajnijih labela današnjice kao što su Rush Hour, Delsin Records, Clone Records, Field Records, Frustrated Funk,  u glavnome se gradu organizira najveći svjetski festival  zatvorenog tipa Amsterdam Dance Event,  a glazbeno gledajući scena doživljava svojevrsnu renesansu. Talentiranost  mladih producenata kao što su Conforce ili Delta Funktionen već je prepoznata i priznata, a treći igrač je svakako i Samuel Van Dijk kojem krajem ovog mjeseca na engleskom labelu Tabernacle Records Johna Hecklea (lanjskog zagrebačkog gosta) na 300 ručno numeriranih vinila izlazi treći album pod aliasem VC -118A.



Flight Control“ u uskoj je povezanosti sa samim imenom projekta, koje je Van Dijk posudio od vrste ratnog zrakoplova, unutar kojeg mladi producent  propitkuje kako se nešto glomazno poput aviona može vinuti u zrak nudeći retrofuturistične techno, electro, IDM, ambijentalne trake kao potencijalne odgovore. Nakon iznimno dobro prihvaćena i hvaljena LP-ja i od publike i od kritike, „International Airlines“ i „Information System“ , na kojima je svaka traka precizno izgrađeni zvukobraz  što varira od iznimne napetosti do potpune opuštenosti, Van Dijk i na skorašnjem LP-ju nudi četiri skladbe među kojima izdvajamo „Terminal Code“ kao electro adut te „Blue World Below“ za uranjanje u drexciyanske dubine.


Ukoliko niste od electra i techna, pod imenima Mohlao i Multicast  Dynamics potražite Van Dijkove monumentalne, hipnotičko ritmične  dub techno stvari.

hard 600
Vezani članci
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života