Skip to main content

Fatboy Slim traži hitnu podršku Vlade u kampanji #LetUsDance


Neka od najvećih imena britanske plesne glazbe okupili su se kako bi pokrenuli novu kampanju, pozivajući Vladu da pruži svoju podršku industriji.



Fatboy Slim, Pete Tong i Norman Jay OBE su se uključili u inicijativu #LetUsDance i zatražili hitnu podršku noćnim klubovima i event industriji.

"Za glazbentu i event  industriju je ovo vrlo zabrinjavajuće doba" piše Standard.co.uk

Iako je vlada nedavno najavila paket podrške u iznosu od 1,57 milijardi funti za britanski sektor umjetnosti i kulture, no još uvijek nije jasno podržavaju ulaze li u taj paket i noćni klubovi, elektronička događanja i festivali.



Sada su, imena poput Andyja C, Cariboua, Daniela Averyja, Four Teta, Irvine Welsha, Massive Attacka, Normana Jaya OBE-a, Ronija Sizea i Thom Yorkea, također podržali kampanju i pozvali na podršku.

Dok neki  počinju organizirati događaje uz mjere fizičke udaljenosti, nemoguće je da se velika većina mjesta i festivala otvori uz primjenu Covid propisa. Većina neće vjerovatno održati evente u doglednoj budućnosti, a smanjeni kapaciteti dramatično će utjecati na dohodak.

Bass Couture reportaža sa 18. Seasplash festivala


No ovaj put to nije bio slučaj. Punoljetnost Seasplash festivala smo proveli veselo, plesno i ogromnim osmijehom na licu koji se nije skidao ni onaj dan iza samog kraja.



Vedran Meniga i njegova ekipa iz Pozitivnog Ritma su napravili stvarno fenomenalan posao sa ovogodišnjim izdanjem festivala koji je kroz četiri dana prošao sve moguće presjeke Soundsystem kulture kroz dva noćna floora i jednog poludnevnog.





Radi kašnjenja i obveza tek smo stigli u petak direktno na Soundsplash stage gdje smo nažalost saznali kako je Billain bio posljednja žrtva pravila oko korone, pa stoga ipak nije bio u mogućnosti odsvirati svoj set, no zato su mladi Šibenčanin Lowre i ekipa Dirty Beatza napravili solidni dernek na flooru sve do samoga kraja. Mainsplash je gorio, no kako je ljubav prema drum and bassu prevelika, zadržavamo se većinu noći upravo na Kodinu i Tekitoki.



Subota je nešto raznovrsnija po pitanju programa, te započinjemo noć na Mainsplashu sa Groove Playaz mladom ekipom gramofonđija iz Zagreba, a kao nastavak i podizanje energije dolazi legendarni Phat Phillie. Na Soundsplashu se u to vrijeme vrti ponovo dub sa Filcom i Sista Salute u glavnim ulogama, nakon koji dolazi Kali Fat Dub.



No, naša srca ponovo odlaze na Mainsplash gdje je nenadana zamjena Roots in Session i Kandžije, koji mijenjaju termine, ali ne i energiju. Kandžija je pripremio dodatno i rasplesao ekipu, ali nitko nije bio spreman na ono što je uslijedilo iza. Roots in Session je jednostavno eksplodirao od selekcije,  pa preko komunikacije sa publikom i sirove energije koju stvaraju. Jednostavno smo propustili sljedeći Sounsplash nastup, a to su bile uvijek fenomenalne djevojke iz Playground Hustlea.



Za kraj šećer, na Mainsplashu, Filip Motovunski u pratnji MC-a Joe Raygun jednostavno su nas ostavili bez i zadnjih atoma energije. Kako Glavni stage se gasi zadnjih pola sata se vraćamo na Soundsplash i u ekstazi kraja dana slušamo Inku, mladog začetnika Education TV-a i član Zagrebačkog dubstep crewa Volume. Kraj kakav je dostojan samo najbolji napraviti, Inka je definitivno stavio točku na "i" i priveo nas kraju trećeg dana.



Zadnji dan je započeo na Chillsplash stageu sa Mefom i Slavonia Vibes Syndicate iz Reunited Festival. Mainsplash otvara R.A.S. (Rasta Altitude Sound) pokretač Fešte , RUUM i Hešteg programa, te smo kroz noć bili vođeni soundom dub selektora: Iron Dubz, Homegrown Sound,  BarabaDub, Jahsticesound.





Sunce se lagano ustalo na zadnji dan Seasplasha koji usprkos svim regulativama, uvjetima i zahtjevima lokalne i državne vlasti, Seasplash je pokazao da se može oduprijeti svemu, samo stvaranju dobre zabave i vibracije nikada. Dižemo čašu za još barem toliko godina da ste sa nama i da plešemo. Hvala Seasplash, hvala Šibenik, hvala Martinska.











Eric Prydz zavrtio teaser novog A/V nastupa [CELL.]


Eric Prydz je predstavio na društvenim mrežama svoj novi live koncept i audio-vizualni nastup imena [CELL.] koji će nas odvesti u nove svjetske dimenzije, a teaser pogledajte niže.



Prošle godine Prydz je na partijima diljem svijeta nastupao uz Epic 6.0 Holosphere A/V show kojeg je predstavio i na Tomorrowlandu.

Tomorrowland Around The World održava se virtualno 25. i 26. srpnja, a moći će se gledati samo ako kupite prethodno ulaznicu za 12.50 € na službenoj web stranici festivala ovdje.



Tomorrowland u nemogućnosti da održi svoj festival u Belgiji želi posjetiteljima virtualno ponuditi jednako kvalitetan program prepun iznenađenja na polju moderne digitalne tehnologije. Tako ćemo uz već dobro poznate izvođače imati priliku uživati i u emulaciji scenske tehnike poput vatrometa i lasera uz pomoć 3D vizuala, inovativnog dizajna video igara i green screen tehnologije koja izvođače smješta u različita scenska okruženja.

Line up Afrojack, Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, NERVO, Paul Kalkbrenner, Steve Aoki, ANNA, Dixon, Charlotte de Witte, Tale of Us, Adam Beyer, Joris Voorn, Patrice Baumel… kompletan popis je ovdje.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Eric Prydz (@ericprydz)

5 garage klasika svih vremena – Mecena


Fokus interesa ubrzo mu se seli na drum&bass, te je kao MC na dnb partijima nastupao uz mnoštvo aktualnih imena scene i proputovao festivalima na obali. Ujedno je pokretač riječkog Basshaus programa koji već više od tri godine riječkoj publici donosi plesni britanski zvuk sa prljavim bassom (izvor teksta Seasplash festival).



Nakon što poslušate 5 garage klasika svih vremena koje je odabrao Mecena, niže u anketi možete glasati za svog favorita. Ako ne vidite anketu kliknite ovdje.

MJ Cole – Sincere



Double 99 – RIP Groove




Zed Bias – Neighbourhood



Sia – Little Man (Exemen Works)



Burial – Archangel

 

Techno u oazi – Techno Culture Outdoor – Trebižat, Čapljina, BiH


Na divnoj lokaciji pored rijeke Trebižat pod otvorenim nebom organizacija Techno Culture predstavila je uz regionalno poznatog Alena Milivojevića, miljenika publike ovih prostora i svježa, mlada imena na sceni.



Ples koji je trajao 14 sati vodili su redom Toni Montana, Mana, Filip, Ploggen, Alen Milivojević, Vazdaisti, Palac i Alias (b2b Ploggen). Neumorna publika ostavila je svaki atom snage do posljednje minute, te su u „nadmetanju“ sa DJ-evima podigli atmosferu na višu razinu.





Komentari na scenu, novu generaciju DJ-eva, event:

Nova generacija DJ-a upija energiju i apokaliptičnu atmosferu sadašnjice i taj bunt pretvara u zvuk čistog techna raznih stilova. Ovaj event je dokaz opstanku scene i u vrijeme zabrana i restrikcija u vidu manjih i srednjih party-a. (Vazdaisti/DJ)



Trenutna scena elektroničke glazbe u BiH je po meni još u usponu, a nudi veliki broj mladih talenata iz naših gradova koji su uvijek puni iznenađenja. Trenutno naša organizacija je bazirana na okupljanju mladih i širenju iste ljubavi prema muzici i kulturi elektroničke glazbe. (Igor Bilać/organizator)



Još od 2017. iz ljubavi prema glazbi bavim se DJ-ingom i pronalazim svoj stil koji je formirala underground scena u Mostaru koje sam dio već duže vrijeme. Trenutno scena ne dobiva nikakvu potporu grada i države te se sve svodi na pojedince i entuzijaste koji je drže na životu. Tu bih spomenuo Alena Milivojevića, WOLT-a, Dark Envoy, Spectrum, Princip.ba, Mana, Ploggen, Sapyr, PitchBlack Podcast i svu mlađu ekipu i novu generaciju koji su temelj trenutne scene. Još od samih početaka shvatio sam da svaka osoba koja istinski voli ovu glazbu bi se trebala okušati u sviranju. : (Palac/DJ)


 
Ova imena već sada ostavljaju trag na sceni, te ih zasigurno treba pratiti. Možemo reći da je ovo bio kvalitetan underground event i radujemo se predstojećim.

Nick Jelly – Jezgra 4.2 Mix


Neopterećen normama i bez potrebe da glazbi pridaje puno veći značaj od igre, Nick Jelly svojom DJ avanturom plovi opušteno i lagano što je ujedno i odraz mediteranskog podneblja iz kojeg dolazi.



Još od prvih nastupa u primoštenskom klubu Aurora gdje je bio i rezident, Nick Jelly ostao je vjeran varijacijama na temu minimal deep house zvuka kakav je preferirao i u doba ‘Take it Easy’, glasovitog kolektiva kojem je ujedno bio i jedan od osnivača.