Skip to main content

The Black Madonna i Joey Negro promjenili umjetnička imena


Peticiju je pokrenuo Monty Luke, DJ i vlasnik labela Black Catalogue koji je The Black Madonnu kontaktirao prije mjesec dana sa zahtjevom da promjeni ime.



The Black Madonna je vrlo značajna house glazbenica iz Chicaga koja je konotacije oko umjetničkog imena i njegovog nastanka te razloga promjene u The Blessed Madonna objavila i na svom IG profilu što možete vidjeti u nastavku.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli The Blessed Madonna (@blessed_madonna)




Britanski DJ i producent, Joey Negro također je primio neugodne komentare i tweetove na račun svog umjetničkog imena pa nastavlja niz, te će se ubuduće zvati pravim imenom i prezimenom Dave Lee, a na svom FB-u je pobliže opisao kako je 90-tih nastao njegov sada već bivši pseudonim Joey Negro.

Dekadentni kadrovi sa berlinskog queer partya Pornceptual


Poznat po raznolikim i inkluzivnim noćima u kojima se miješaju sloboda seksualnog izražavanja, vizualne i izvedbene umjetnosti i besprijekorna glazbena politika, Pornceptual je postao jedan od vodećih glasova u berlinskom undergroundu.



Pogledajte setove Radio Slave, Volvox, Italojohnson, Jamaica Suk & Projekt Gestalten uz necenzurirane dekadentne kadrove iz backstagea.

Petar Dundov, Ivan Komlinović i DJ Jock remiksirali techno himnu Aurora Borealisa


Tada se zajedno rodio projekt Shazzer i odlučili smo ga napraviti na našim odgovarajućim etiketama Electronic Griot (moja etiketa) i Batignolles-Square od Shazza.



Shazz je od početka bio za to da budem umjetnički direktor, birajući DJ-e remiksere i pjesme i bio sam jako uzbuđen. Kako nisam htio imati velika imena koja će baciti sjenu na ostale manje poznate umjetnike preferirao sam i odabrao drugi način. Počeo sam tada pozivanjem prijatelja DJ-a i producenata koje poznajem oko sebe i čiji rad poštujem bez obzira na stil.


Bio sam zaista sretan što su gotovo svi rekli DA projektu. Prijatelji poput Djul'z-a, Chez Damier-a, Humantronika, Yousefa, Bucha, Iana Pooleya, Dan-a Ghenancia, pokušali su napraviti nekoliko projekata za Shazzer.

Kad je došlo vrijeme da odaberem umjetnike koji će remiksirati poznatu himnu "The Milky Way" (francuskog house producenta Shazz koji za techno produkciju koristi jedan od svojih aliasa Aurora Borealis), za mene je bilo očito da moram imati i neke hrvatske producente, a onda sam prvo nazvao svog starog prijatelja Petra Dundova, a on je na prvi pogled bio ok; zatim mladog talenta DJ Jocka koji je u projekt dodao još malo mladenačkog oružja i Ivana Komlinovića zbog njegove ljubavi prema Techno glazbi.


Svi su napravili nešto zaista dobro u svom osobnom stilu i zadovoljan sam što su prihvatili izazov, jer kako je riječ o staroj pjesmi (1994.) nismo imali pojedinačne dijelove koji bi im dali da naprave remiks. Imali su samo originalnu glavnu datoteku iz tog vremena. Nije lako, ali uspjeli su!

Različiti stilovi i umjetnici

Oni su dio projekta zajedno s umjetnicima poput Hiroshi Watanabea, Da Fresha, Karin Sahraoui, Christian Burhardt & Daniel Roth, Shtayim Mirrors, Behzad & Amarou i mog brata iz Detroita Leonarda B Drummera.


Ne treba govoriti o mojoj ljubavi prema Hrvatskoj za koju svi znaju, ali sviđa mi se i zbog broja dobrih i talentiranih umjetnika koje sam upoznao tijekom svih ovih godina, stvarajući dobru glazbu. Mislim da ću za sljedeće projekte dodati još nekog hrvatskog glazbenika.

Hvala lijepa Petru, Stipi i Ivanu na prihvaćanju projekta i jako smo sretni što smo s vama u ovom projektu Shazzer.

Mlada osječka techno organizacija za start kolovoza


Naš današnji sustav živi, diše i raste na sasvim drugom platou, onom glazbenom. a stanične mitohondrije čini plesna energija na podiju.



Oni su Cellular Music i rasplesat će prvi kolovoški dan ovog neobičnog ljeta u osječkom Dubioza baru. Sat prije ponoći 1. kolovoza za pult bara staje mlada ekipa istomišljenika, producenata i DJ-a, zasebnih stanica spojenih u jedno tkivo Cellular Music-a pod plaštom iste ljubavi spram techna.





Jutro ćeš dočekati s, na osječkim ulicama odgojenima, ERROR 404, Filipendulom, Faraonom i Stjepanom Bolibruhom.

FB Event: DC Cellular Music w / ERROR 404, Filipendula, FARAON, EvilTwin

23:00 – 01:00 ERROR 404
01:00 – 03:00 Filipendula
03:00 – 05:00 FARAON
05:00 – 07:00 Stjepan Bolibruh



Pa bez dubioza i vaganja, bez puno rasprave i analiza, pleše li ti se, voliš li fini dobar masni techno i koordinate su ti 1. kolovoza Osijek, znaš kamo. Doniraš ekipi 20 novaca za trud organizacije, zabriješ na BYOB (aka donesi si sam što ti se pije) i opusti se. Imaj na umu da je broj ljudi u baru ograničen da bi imali dovoljno prostora da se poštuju smjernice kako bi čuvali sebe i druge u ovim novim okolnostima.



Kako vjerujemo u puninu filozofskih polovično ispunjenih/ispražnjenih čaša, gledaj to kao sugestiju da imaš više mjesta da se razbacaš i protreseš kosti. Budite dobri, budite odgovorni, volite ljude i glazbu i samo plešite.

Vidimo se u Dubioza baru i dobro nam došli na novi Cellular Music.

IMS istraživanje – utjecaj koronavirusa na elektroničku glazbenu industriju


Analize na godišnjoj bazi provodi analitičar Kevin Watson koristeći podatke dobivene od brojnih profesionalaca iz industrije diljem svijeta. Detaljna studija ove godine se bavi ostvarenim brojkama u 2019., a većim dijelom podacima iz turbulentne 2020. u kojoj je pandemija koronavirusa značajno utjecala na elektroničku glazbu i virtualnu zabavu.



Ukratko donosimo najbitnije, a opširnije istraživanje objavljivat ćemo periodično iz tjedna u tjedan:

1. Ove godine industrija će vrijediti 3.3 miljarde dolara što je pad od 56% u odnosu na 2019.g. kada je vrijedila 7.3 miljarde dolara

2. Elektronički klubovi i festivali mogli bi izgubiti oko 75% prihoda što je oko 3.3 miljarde dolara

3. Zarada DJ-a i različitih glazbenika mogla bi pasti sa 1.1 miljarde dolara u 2019. na 400 miljuna dolara u 2020. što je pad od 61%


Photo credit: James Chapman

Ovi podaci su temeljeni na trenutnoj situaciji u svijetu uzrokovanoj pandemijom koronavirusa i izolacijom. Kako se ekonomije budu otvarale očekuju se pomaci i rast u idućih 5 do 10 godina

Do 20. travnja preko 350 festivala je otkazano ili odgođeno što je 8.9 miljuna fanova onemogućilo da posjete planirane događaje

Trenutne alternative za otkazane događaje su live streamovi, drive in nastupi i plesni podiji sa mjerama fizičke udaljenosti.
 
Pandemija je otvorila širom vrata live streamingu što je rezultiralo sa 127 miljuna pogleda sadržaja vezanog uz elektroničku glazbu, a to je potaklo rast followanja društvenih profila različitih brendova i glazbenika. Porastao je i prihod u humanitarne svrhe ostvaren putem ovih servisa za 3.6 miljuna dolara.


 
1. U svibnju je 7 od 10 najgledanijih glazbenih streamova na Twitchu bilo vezano za elektroničku glazbu što je ukupno rezultiralo sa 6 miljuna sati gledanja

2. Očekuje se rast streaming servisa koji bi trebao generirati dodatnih 100 miljuna dolara zarade na polju elektroničke glazbe

3. DJ-i koji su nastupali na Fortniteu bilježe ogroman porast broja followera na Instagramu (neki čak i do deset puta veći broj followera)

Freementalov ciklus radionica – Tranceformations


Riječ je o novom projektu Tranceformations koji se sastojao od 6 radionica zanimljivih i raznolikih tematika. Neke su bile održane na otvorenom u parku Ribnjak, a neke u udobnosti doma voditelja radionice.



Konstelacije, cirkuske vještine, ples na svili, audio produkcija, zero waste u kupaonici i samoniklo bilje – izabrane su teme za ovaj ciklus. Prva radionica u ovogodišnjem ciklusu bila je radionica "Obiteljske konstelacije" koje je vodila vrhunska terapeutkinja Sanja Rajković.



Obiteljske konstelacije su metoda koju je u današnjem obliku razvio njemački psihoterapeut i filozof Bert Hellinger s njegovim suradnicima. Metoda u svjetskim razmjerima dobiva sve više priznanja kao zapanjujuće djelotvoran, moćan i dalekosežan pristup za nalaženje dugoročnih rješenja u slučajevima, za koje se do sad smatralo da su izvan dosega ‘ljudske ruke’.



Ona dovodi na vidjelo duboke međupovezanosti i odanosti u obitelji i zajednici, te vodi dubokom iskustvenom prihvaćanju primordijalne ljubavi koja je u srcu mentalnih, psihosomatskih i tjelesnih patnji. Jednom kad je ta ljubav oslobođena nesvjesnih zapletaja koji su se možda dogodili generaciju, dvije, tri pa i više generacija unazad, tada ona postaje sila dubokog iscjeljivanja.



Druga je nastupila radionica cirkuskih vještina i to konkretno žongliranja i vožnje monocikla uz cirkuski izvedbeni kolektiv Tricycle Trauma.

Kolektiv djeluje u sklopu Udruge za razvoj cirkuskih i izvedbenih umjetnosti Tricycle Trauma. Medij i uporište unutar kojeg stvaraju i rade je suvremeni cirkus, a izražavaju se performansom i suvremenim cirkuskim kazalištem.



Umjetničkim radom i cirkuskom edukacijom djece i odraslih nastoje doprinijeti razvoju scene suvremenog cirkusa u Hrvatskoj. Izvode u Hrvatskoj i inozemstvu, surađuju s domaćim i stranim izvedbenim umjetnicima. Kolektiv čine dvije magistre sociologije i filozofije Ivana Pedljo i Lidija Šola, te inženjer zvuka Jasmin Dasović.



Treću radionicu vodila je Sandra Dunaj iz kolektiva Svilarice, a radilo se o izuzetno atraktivnoj radionici "Ples na svili".

Ples na svili je zračna vještina novog cirkusa koja spaja gimnastiku, ples i kreativnost na jedinstven način. Ples na svili je svestran i prilagođen svim tipovima tjelesne građe, te prijašnje iskustvo nije potrebno.





Fokus je postizanje snage, kondicije i fleksibilnosti. Radionica se sastoji od tri dijela, zagrijavanje tijela na podu, u zraku na svili kroz razne sekvence i figure koje ćemo naučiti, te završni dio treninga je istezanje s elementima joge.





I četvrta radionica u trajanju od dva dana bila je "Audio produkcija" pod vodstvom Pavle Kladarina. Kroz ovu muzičku radionicu polaznici su učili osnove psihodelične produkcije. Od kicka i basa, preko manipulacije zvučnih efekata pa sve do stvaranja vlastitih nadrealnih zvukova od nule.





Posljednje dvije radionice, nažalost nisu bile održane radi problema tehničke prirode.