Skip to main content

Timo G – Jezgra 3.9 Mix


Nastupio je na brojnim priznatim festivalima i događajima kao što su Ultra Europe, Amsterdam Dance Event, Forestland, odradio veliku turneju u Kini, prošao vodeće klubove u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji.



U sklopu svojih nastupa dijelio je stage s velikim artistima, između ostalog i s Fedde Le Grandom, s kojim je ostvario i suradnju te nakon prve uspješnice pod okriljem njegove izdavačke kuće Darklight Recordings – pjesme 'What I'm All About' ft. Vantiz. Uskoro stiže i novi samostalni single 'Low'.

Mimi @ Rave Bal 27.06.2020


Uz redovite nastupe u svim bitnim zagrebačkim klubovima, gostovao je u Berlinu, Londonu, Parizu i cijeloj našoj regiji te je već godinama neizostavan dio lineup-a Dimensions i Sonus festivala, na kojima je dijelio pult s brojnim velikanima svjetske underground scene.



Posljednjih godina Mimi se zatvorio u studio i posvetio produkciji čije rezultate tek očekujemo.

"U prilogu možete poslušati drugi dio mog seta sa ovogodišnjeg Rave Bala koji se nedavno održao u dvorcu Lukavec. Zabava je bila fantastična, a meni je ovo bila jedna od najdražih svirki zadnjih godina pa mi je prilično drago da su me potajno snimili."

Santiago Batacosta: Ovako pozitivnom energijom nabijenu večer odavno ne pamtimo


Led u Hangaru probili su rezidenti berlinskog Tresora koji su došli na poziv Pere Fullhousea koji već otprije ima suradnju s tim kultnim klubom i taj zvuk se odmah idealno uklopio u industrijski ambijent prostora.



Publika željna kvalitetnog techna tako je došla na svoje i čim smo kasnije najavili da je Fatima Hajji sljedeći gost u Hangaru hype oko događaja praktički se stvorio sam od sebe, što na društvenim mrežama što usmenom predajom među partijanerima. Iako smo imali preslagivanje uloga članova u udruzi, priprema za nadolazeće projekte tekla je glatko i bez većih zastoja.

Međutim, u ožujku je stigla svima znana COVID-19 pandemija i dobro protresla financijsku i logističku strukturu organizacije. Nakon nekoliko dana otkazan je dogovoreni nastup Faithlessa za ljetni open air događaj, a nastup Fatime Hajji prebačen je iz svibnja za srpanj. Većina sponzora uslijed ogromnog pada prometa smanjila je ili otkazala potporu koja je bila namijenjena za naše evente. Usprkos tome, zbog vjere u projekt odlučili smo održati događaj u Hangaru i sva sreća što jesmo jer ovako pozitivnom energijom nabijenu večer odavno ne pamtimo. To velikim dijelom pripisujemo dvomjesečnoj apstinenciji publike od plesanja u klubovima, a svi artisti koji su nastupili u Hangaru, uključujući Fatimu, bili su posebno motivirani i nabrijani da se predstave u najboljem mogućem svjetlu te da pokažu što su to od nove glazbe iskopali tokom karentene.



Najveća neizvjesnost oko samog održavanja događaja vrtila se oko mjera Stožera civilne zaštite i svaki dan organizacije protekao je u milosti i nemilosti eventualne odluke o mogućem ponovnom gašenju javnih okupljanja. Srećom, to se nije dogodilo, a inspekcija Stožera u pratnji policije posjetila je Hangar i dala zeleno svjetlo nastavku programa uz pohvale organizatorima za uspješno pridržavanje svih propisanih mjera. Broj ulaznica bio je limitiran po propisima Stožera i žao nam je svih partijanera koji su zbog toga ostali bez ulaznice te ih ovom prilikom pozivamo na naša buduća druženja u Vojarni.



Večer je otvorio mladi i talentirani Ante Banić, standardni član DJ postave u Vojarni i dao naslutiti da večer ide prema brzim i tvrdim ritmovima.

Zadarski Eggy nastavio je u istom tonu postepeno dižući tempo u svom prepoznatljivom stilu. Kroz Hangar se hipnotičkim perkusijama i poliritmijom polako formira ambijent berlinskih techno klubova.

Zagrijavanje podija za glavnu gošću večeri odradio sam ja i to je bila idealna prilika da premijerno izvrtim dosta novog neizdanog materijala na kojem sam radio u vrijeme lockdowna. Reakcija publike na vlastitu produkciju drži mi osmijeh na licu i sve ove dane nakon partyja.

Fatima se penje na binu i odrađuje finalne tehničke pripreme, a publika se već uskomešala i pripremila na torpedo. Lagani fade out i kratka pauza da bi publika pozdravila DJ-a prije zvijezde, a tada kreće ludnica. Žestoki hardgroove ritam više od dva sata držao je cijeli hangar na prstima. Nevjerojatna energija te sitne dame za pultom prenijela se na svakog pojedinca prisutnog na flooru. Toliko je bila željna nastupa i plesa s publikom da je set produžila dodatnih 20 minuta.

Kako vrijeme prolazi Fatimi se na pozornici pridružuje Edy C. koji je kao pravi džentlmen zvijezdi večeri prepustio dio svog termina za nastup. Najiskusnije ime na line up-u i majstor za održavanje špice na podiju odlično je održao visoku ljestvicu izvedbe koju je podigla techno dama.

Zorro, rutiner dalmatinske scene kojeg se sjećamo iz zlatnih dana Aurore preuzima pult i kombinacijom masnog groovea i melodičnog techna uvodi nas u jutro.

Bomba za kraj odjeknula je iz Splita u obliku mladog Danitza koji je prljavim i udaračkim ritmom pomeo sve koji su dočekali ranojutarnji termin. Veseli me činjenica da je izvrtio dosta svoje produkcije koju je napornim radom u studiju doveo na zavidan nivo.



AFTER

7 je sati i pali se manja pozornica na drugom kraju hale, a Ante Banić koji nas je uveo u noć sve do 11 sati zabavlja one najvjernije plesače i pokazuje zašto je pred njim svijetla budućnost na domaćoj elektroničkoj sceni.

Sve u svemu, ovo je bilo prijeko potrebno punjenje baterija i publici i artistima koji su nastupili, a sama Fatima Hajji svoje oduševljenje atmosferom je podijelila s fanovima na društvenim mrežama neposredno nakon nastupa. Project Vojarna tim dao je srce i dušu u ovu organizaciju te sam iznimno ponosan na svakog člana uključenog u našu priču.

Sljedeće druženje je zakazano za 7. kolovoza na istom mjestu kad će Ann Clue, predstavnica planetarno popularnog FCKNG Serious brenda premijerno posjetiti Hrvatsku. Novi kontigent ulaznica po 80 kn možete kupiti ovdje.

Vidimo se!



Zahvaljujemo se Brija.com i Antonio Burčul na ustupljenim fotografijama snimljenima 3.7. u Hangaru

Track You – druga runda u delti Neretve


Delta je jaka, delta je trokut, najstabilniji geometrijski lik te simbolički i realno trijada koja zatvara plodnost.



Kiteboarding Komin-Neretva sjedi tamo gdje Neretva ljubi more i gdje daske klize prema horizontu, a 11. srpnja od 10 uvečer do sljedećega dana do 11 prijepodne plešemo na drugom izdanju Track You Open Air-a.

Delta Sound Industry su dobri ljudi s dobrom glazbom i ciljem okupljanja lokalnih, domaćih i regionalnih volitelja svega onog elektroničkog te željom da uz poznate face iza pulta daju priliku i mladima koji tek kreću, kako bi se njihova glazba čula na pozadini ove rajske panorame.



Otvoreno pod otvorenim nebom kao meštri ove prozračne parade staju U.N.A., S@ndro, Dami, Te Mimashouu, Anthony Locomotivo i Matej.

U.N.A. techno označava svojom prvom ljubavi od 13, a učila je na krilu oca DJ Deeg-a koji glazbu živi već preko dva desetljeća. Voli  nešto mračnije, tvrđe, sirovije i kiselije zakutke žanra, a naći ćeš je i kao rezidenticu Techno Workouta i Depo kluba.



S@ndro
je gospodin iz Opuzena koji je stasao pod krilom DSI-a i Komin smatra svojim prvim glazbenim domom te smo ga slušali i na Neretva Beatu i Go.Hard-u. Vrtjet će se progressive, old school techno, a ponekad zna odlutati i u minimal vode.



Anthony Locomotivo
rođeni je Kominjanin koji je prije 13 godina ovdje na plaži formalno započeo svoju karijeru, a vodi te ambientom, deep houseom ili technom, sve  servirano underground i s dubokom štorijom.

Matej je onaj koji je odrastao uz žubor Neretve da bi ga put odveo daleko od njenih voda i zatim, u prekrasnoj sudbinskoj petlji, iznova na mjesta s kojega je krenuo. Prvobitno plesač na Go.Hardu sada je dio DSI-a.

Mimashouu je slavonski dj s trenutnom adresom u Splitu. Kroz rad s Ground Zero i Delta Sound Industry uzgaja svoj brand tvrđeg i sirovog techna.

FB Event: TRACK You vol.2 Open Air



Znaš kako to ide. Dođi, vidi, pleši i vidimo se na drugoj strani zalazaka i izlazaka sunca na obali Neretve.
 

Egoless: Seasplash je, kratko i jasno, institucija!


Nakon preseljenja u Zagreb, gdje boravi do danas, odmah se zakačio za dub, reggae i posebno jungle, i to kroz Goldijev album „Timeless“, a nedugo nakon toga 2002. počeo se baviti glazbenom produkcijom, stvarajući dub, reggae, jungle i ponekad eksperimentalnu glazbu.


Foto: Egoless live @ Moscow (Mikhail Petrov)

Iako je ljubitelj i istraživač glazbe od malih nogu, svoj profesionalni glazbeni put Egoless započinje 2009. kada izbacuje svoj „No, Ego, No Problems“ EP. Uskoro počinje kombinirati dub i dubstep glazbu u jednu organsku cjelinu, zadržavajući temelje oba stila, koristeći stare jamajkanske dub tehnike i hardver (analogni mikser i efekte, trake, reverbe, instrumente…). U istom duhu izvodi svoj live nastup koristeći navedenu tehnologiju te uživo manipulira aranžmanima autorskih stvari i remiksa stvarajući unikatne verzije tijekom samog nastupa.



Nakon 2012. godine i prvog vinil izdanja, posvetio se isključivo glazbi što je rezultiralo bezbrojnim uspješnim vinilnim i digitalnim izdanjima i remixevima za vrlo cijenjene etikete poput: System: Sound, Scrub a Dub, ZamZam, Lion Charge Records, Blacklist… 


Foto: Bartosz Madejski

Godinu 2018. obilježio je sjajnim izdanjima na prestižnim etiketama Sentry Records, DJ-a Youngste, te na utjecajnom DEEP MEDi labelu kojeg vodi jedan od osnivača dubstep žanra, Mala. Održao je koncerte, festivalske nastupe i turneje diljem svijeta unazad 8 godina uključujući i impresivne svirke na Outlook festivalu u Puli.



1. Kako si upao u glazbu i kako je punk i rock ušao u tvoj život? Koji bandovi i glazbenici su bili najznačajniji za tebe u ovim ranim godinama? Koje instrumente si svirao u svom prvom bandu? Jesi li formalno glazbeno obrazovan ili samouk?

Rock je djelomično uletio preko roditelja, punk (uglavnom tkzv. “kalifornijski”) kroz skateboarding kojim sam se intenzivno bavio u mladosti što je rezultiralo prvim bendom i nastupima dok smo još praktički bili maloljetnici gdje sam svirao gitaru i pjevao.



2. Preseljenjem u Zagreb izložen si dub-u, reggae-u i jungle-u? Što te privuklo ovoj glazbi i kako Goldijev album sjeda u slagalicu? Rane 2000-te donose turneje s raznim bandovima? Jesi li tada već duboko zagazio u elektroniku ili samo očijukao?

Kao mladi “panker” sva tri žanra sam već pomalo slušao netom prije preseljenja u Zagreb 2002. godine. Reggae & Dub imaju određene dodirne točke sa punkom ponajprije zahvaljujući jamajkanskim emigrantima koji su ga donjeli u UK i tamnošnjim pankerima pokazali da se ne radi o nekoj “cheesy” ljetnoj glazbi već o itekako socijalno angažiranom ozbiljnom žanru.


Foto: GB Multimedia

Goldijev album “Timeless” mi je početkom 2000. u potpunosti promijenio paradigmu poimanja elektroničke glazbe i pokazao da ista ne mora biti isključivo 4×4 house / techno varijacija nego da se radi o nevjerovatno potentnoj formi za izražavanje kreativnosti u neograničenom smjeru. Interesantno, prije par godina sam se vozio s njim u kombiju na Outlook festivalu, nekoliko tjedana uoči mog prvog nastupa u kultnom londonskom klubu Fabric i zahvalio mu se na inspiraciji.

Meni je to osobno bio vrlo bitan moment, neko zatvaranje kruga.


Foto: Egoless live @ Electric Brixton

Sredinom 2000-ih počinjem svirati synthove po raznim bendovima idućih 10-ak godina. Bio je to odličan period, možda ne toliko financijski koliko zabavan i zapravo mi je po prvi puta u životu priuštio nastupe na velikim binama sa bendom ST!llness, (npr. pun veliki Dom Sportova kao predgrupa TBF-u ili nastup pred oko 9000 ljudi na glavnom trgu u Novom Sadu, na main stageu nekadašnjeg Terraneo Festivala u Šibeniku, main stageu na Špancir festivalu u Varaždinu itd…) no uvijek sam znao da se u jednom momentu moram potpuno posvetiti vlastitom projektu i orjentirati ga van granica Hrvatske.


Foto: Egoless live @ Fabric

3. Reci nam ponešto o svom prvom službenom elektroničkom EP-ju „No, Ego, No Problems“. Kako se razvijala tvoja žanrovska preferenca kroz godine i koji je tvoj prepoznatljivi glazbeni potpis? Što je to tako magično u live nastupu naspram DJ seta?

Prvi EP je odradio točno ono što je trebao u vidu prezentacije projekta stranoj publici i otvorio mi dosta vrata za daljni rad i interes stranih labela sa scene. Daljnji zvuk se razvijao u svom smjeru, nikada se nisam previše ograničavao na neki egzaktan stil, iako bi većinu toga mogli staviti u dub / europski dubstep / bass ladicu. I dalje mi je drago to prvo izdanje, no volio bih da imam orginalne kanale da ga ponovo miksam & masteriram jer tada nisam imao apsolutno nikakve uvjete rada (kućni studio sa lošim zvučnicima).

Set u formi live dub mix-a je moj osobni, stilski izbor jer se tako osjećam najugodnije, no inače ne radim nikakve razlike između live i DJ setova. Oba imaju i svoje prednosti i mane, no ipak na kraju je najbitnija glazba koja izlazi iz zvučnika i kako ljudi reagiraju na nju.


Foto: Egoless live @ Manchester (GB Multimedia)

4. Postoji li nastup, turneja, izdanje ili label za koji si posebno vezan? Što smatraš svojim najvećim postignućem do sada i gdje ćemo te sve moći slušati 2020.?

Što se nastupa tiče teško mi je izdvojiti neki konkretno, ovako nasumično iz glave mi na pamet pada prvi gig na krcatom main flooru amsterdamskog Melkwega. Svi gigovi u londonskom Fabricu (jednom drugi floor i dva puta main), gig u Electric Brixtonu, na Boomtown Festivalu, gotovo svaki puta u Bristolu, prvi nastup na indijskoj turneji u New Delhiju, gig u Moskvi koji je profesionalno zabilježen kamerama, zadnjih bar 6 nastupa na Outlook Festivalu itd…

Što se turneja tiče sve su posebne, od UK-a / Indije / N. Zelanda & Australije no ipak mi je najupečatljivija ostala turneja po SAD-u & Kanadi prošle godine jer sam na “cesti” bio gotovo 2 mjeseca i to mi je najduži tour do sada u karijeri.



Izdanje za koje sam dosta vezan bi svakako bilo “Empire of Dirt” EP za britanski Deep Medi. Pjesma je jednostavno pogodila tu neku žicu kod publike i svaki puta kada je pustim bilo gdje klub ili festival se u većini slučajeva pretvara u masovni sing-a-long. Također smo prodali jako puno ploča tog izdanja.

Ove godine sam bookirao dosta gigova / festivala po svuda te novu američku turneju u 9. mj. no iz svima znanih razloga je to sve odgođeno do daljnjeg. Nedavno sam završio sa opremanjem novog studija čiji se koncept bazira isključivo na hardveru (32-kanalni mikser popunjen ritam mašinama, synthovima, eurorack modulima, mpc semplerom, efektima…) pa ovo čudno vrijeme koristim za nove ideje, novu glazbu i razvijanje u nekim novim smjerovima. Nakon intenzivne prošle godine sa gotovo 60 nastupa na 3 kontinenta, možda mi čak i dobro dođe mali odmor od putovanja ove godine i veći fokus na stvaranje nove glazbe.



5. Lovimo te i na ovogodišnjem Seasplashu od 16. – 19. srpnja. Koji dan nastupaš i kakav set spremaš? Pripremaš li setove unaprijed ili slušaš intuiciju jednom kada si za mašinama? Što bi volio poručiti plesačima u Šibeniku?

Nastupam prvog dana na main flooru. Pošto se radi o festivalu koji prvenstveno njeguje reggae & dub glazbu, odličan je trenutak za odvrtiti čistokrvan live dub set kojeg inače ne izvodim toliko često. Što se “plesača” tiče nemam im ništa za poručiti pošto ih uglavnom sve znam i vidim relativno često :) Dub scena u Zagrebu nije pretjerano velika, ali je dugotrajna i jako povezana, a Seasplash je, kratko i jasno, institucija.


Foto: Egoless live @ Manchester (GB Multimedia)

6. Wild card pitanje: Koja je najvažnija univerzalno životno primjenjiva pouka koju si do sada naučio?

1. Pazi što želiš, jer bi ti se isto moglo i ostvariti…

2. Ne shvaćaj se preozbiljno jer bi se za 10-ak godina mogao smijati sam sebi


Ulaznice za Seasplash ovdje!


Riječki Kontakt okuplja više od 20 DJ-a za ljetni party u Harteri


Riječki DJ-i i kolektivi odlučili su nam pružiti ono za čim smo žudjeli proteklih mjeseci – Kontakt


Foto: Tanja Kanazir – Rijeka2020

Dnevni festival s više od 20 nastupa na čak tri pozornice
 
Prva Terrazza koja se nalazi na impozantnom krovu bivše tvornice papira, u dnevnoj varijanti otvara događanje s afro, funk, disco i house ritmovima. Mezanin je fokusiran na plesni bass i DnB zvuk, dok Volte prožimaju nešto mračnije teksture techna i electra začinjene live nastupom.



Impozantan line up okuplja istaknuta imena gotovo svih riječkih kolektiva. Vođeni idejom zajedništva i prijateljstva, posebice u kontekstu neizvjesnog vremena za glazbeni svijet, cilj je bio udružiti pojedinačne evente i publici ponuditi originalni koncept. Kako ističu organizatori, tu noć scena je jedinstvena.


Line up: Amor (Luna The Cat), Ana Antonova (Caramel / Distrikt051), Asimin Asanof (Manual Club), Boo Dale (Work the Floor), Boogie b2b Introvert (Shabby Kicks Connection), Brx (CUT), di.merkl (TIPSY), Fisherman's Friend (RNDM), Fryer (Work the Floor / Basshaus), Popowitch (Prajvet Džem), Mapa (CUT), Lorens (Innerspace), Mecena (Basshaus), Mile Hund (Mile Voli Disko, Manual Club), one n (RNDM, VHS), Palomay (Velvet Festival, Manual Club), Radio Roža, Raul B (Shabby Kicks Connection / Bassovanye), Roland (RNDM / VHS), Samo Tako (Innerspace), Sven Nalis (Balkan Kolektiv) i Virgin Helena.



Kontakt će biti održan u subotu, 11. srpnja s početkom u 19 sati. Cijena ulaznice iznosi 40 kuna u pretprodaji (Garica Shop Rijeka), dok će na dan iznositi 60 kuna. Više informacija dostupno je u nastavku.

FB Event: Kontakt
https://www.facebook.com/events/254610239146928/