Nakon što se nekoliko godina nije koristio potencijal parka Orsula, spektakularna ljetna pozornica s koje puca pogled na Dubrovnik i njegove najbliže otoke se vratila u svom najboljem izdanju.
Upravo, očaravajući park Orsula je sinoć ugostio BSH events koji je pripremio ples uz zalazak sunca. U kasnim poslijepodnevnim satima mladi dubrovački DJ Bozzo je otvorio program te dočekao prve partijanere koji su se već oko 18 sati uspeli do parka Orsule.
Kako je vrijeme odmicalo i sunce krenulo zalaziti, magija parka Orsule je dolazila do izražaja. Ples uz zalaska sunca je naravno bio uz prekaljenog Yakku kojem je taj termin – domaći teren. Yakka je pokrenuo cijeli plesni podij, podigao je partijanere na noge i postavio ritam večeri.
Uvertiru za mladog, talentiranog gosta iz Velike Britanije je odradio Pablo Panda koji je u svom dvosatnom setu prošarao glazbenim žanrovima, samo da bi priču zakucao apsolutnim klasikom – Supermode – “Tell Me Why”.
Čim je glavni gost večeri, Ben Sterling stao za pult moglo se osjetiti u njegovoj selekciji traka da je nadahnut lokacijom na kojoj svira. Tech-house ritmovi i dašak Ibize partijanere su tjerali dva sata na ples bez prestanka.
Sami završetak večeri, za one koji su htjeli još je bio uz Pabla Pandu i Yakku koji su odsvirali b2b set.
BSH u nastavku ljeta se seli prvo 19. srpnja u Crekvinu Kastav, a zatim u 10. kolovoza u Cave Romane gdje ugošćuje Solomuna, a 24. kolovoza ispred zagrebačkih piramida se pleše uz Hot Since 82-a.
Proteklih pet dana, na paškoj plaži Zrće se plesalo u hard techno ritmovima koje je režirao Verknipt. Nakon niza događaja po Nizozemskoj i ostalim krajevima Europe, došlo je vrijeme da glasoviti hard techno brend stigne i na sunčano Jadransko more.
Aquarius, Kalypso, Noa i Nomad su ugostili na tisuće partijanera koji su od nedjelje pa do četvrtka uživali u divljim ritmovima koje su su servirale neke od hard techno legendi i nadolazećih perspektivnih izvođača poput AnD-a, Basswella, Luciida, Neona Graveyarda, Oguza, T89, Xenije i drugih.
Osim noćnih partyja u klubovima, Verknipt je pripremio i niz boat te pool partyja po plaži Zrće.
Osim kroz fotografije, organizatori su tijekom pet dana i kroz videozapise podijelili neke od najboljih trenutaka s plesnih podija.
Verknipt do kraja godine još posjećuje Amsterdam, Augsburg, Berlin, Istanbul i Zaandam, a zatim još vrijedi vidjeti hoće li se Verknipt vratiti i sljedeće godine u Hrvatsku.
U nastavku provjerite koje su još trenutke s premijernog Verknipt događaja u Hrvatskoj fotoaparatima uhvatili @bradamedia, @pucksphotodiary i @rachelecclestone.
Pozdrav ekipa, prije svega sretan treći rođendan! Kako je protekla proslava?
Pozdrav! Hvala puno na čestitkama za ročkas, bilo je baš magično i prepuno dobrih vibracija i tvrdih nota. Nadmašili smo svoja očekivanja po pitanju glazbe i dekora te same organizacije što je svakako doprinijelo pozitivnom dojmu i odličnom partiju.
Već tri godine ste na sceni, profilirali ste se u jedan od najaktivnijih kolektiva. No vratimo se na sam početak. Kako je krenula priča o Underground d.o.o.?
Priča o Underground d.o.o. je protekla iz projekta koji je morao biti društveno inovativan i održiv, a sadržavao je ekološku i glazbenu stranu. Naime svaki put kad završi party ili festival, koliko god uživamo u tome jedino što ostaje kasnije je ostatak plastičnog smeća, opušaka i ostalog, u tome je protekla ideja da smanjimo smeće i potaknemo i druge da poštuju prirodu i ljude oko sebe. Željeli smo stvoriti zajednicu koja će ujedno volontirati u našim akcijama, ali i plesati na hard techno do jutra.
Ono što krasi vašu zajednicu nije samo glazba – već i prepoznatljivi vizualni dizajn te fotografije- moramo spomenuti dvije cure koje su zadužene za to. Jesu li i one s vama od početka – ili su se tek naknadno pridružile?
Baš nam je drago da ste spomenuli naš vizualni identitet za kojeg je jedino zaslužna Silvija koja je neumorna s novim idejama i kreacijama te stvara našu malu bajku preko objava na Instagramu. Također s nama je i Enora, naša lavica koja na svakom partiju uživa hvatajući svaki moment do zadnje minute. Obje uz to što rade uvijek pomognu dajući savjete i uvijek su od pomoći nevezano uz ono za što su zadužene. Obje su se priključile nakon recimo godine dana djelovanja Undergrounda, ali je osjećaj kao da su od početka s nama.
Prije nego li ste osvojili plesne podije klubova diljem Hrvatske i regije, svoje prve partije ste radili na tajnim lokacijama po Zagrebu i okolici, koliko je bilo teško takve lokacije pronaći i organizirati partije na njima?
Pa da budemo iskreni, organizirati đuskice u početku je bilo dosta izazovno koliko i zanimljivo. Tada nismo ni znali da ćemo “zauzeti” mjesto na sceni i organizirati više đuskica na mjesečnoj bazi. Sve ja započelo spontano, s puno ljubavi prema glazbi, a preraslo je u šaroliku i divlju zajednicu. Iako je traženje lokacija u početku bilo zabavno uvjedno je i najzahtjevnije, jer jedno kaže Google Maps i ostali različiti izvori, a drugačiju perspektivu stvoriš kad odeš na teren i istražiš kako se zaista neki prostor može iskoristiti, a da pritom nije daleko od grada, a ni preblizu naseljenom mjestu kako nebi ometali stanovnike. Sam čin organizacije više nije toliko težak jer svatko ima svoje zadatke i obaveze koje svi ispunjavaju i pridonosimo još čvršćem odnosu među nama.
Upravo kroz te partije koje ste radili na otvorenom i tajnim lokacijama širite hvalevrijednu ekološku priču i radite na samom osvještavanju partijanera…
Mislimo da je to ključno u izgradnji zdrave zajednice jer se kod nas stavlja “etiketa” na svakog tko sluša techno, a nije baš uvijek tako. Drago nam je da uspijevamo u tome.
U kratkom vremenskom periodu ste pridobili srca brojnih rejvera. Što mislite – koji je bio ključ u izgradnji vaše zajednice koja je sad stvarno brojna?
Ključ izgradnje takve zajednice je samo bivanje i pružanje užitka svima, a ne odvajanje od ljudi koji nas supportaju. Mi volimo stvarati nove kontakte i upoznavati nove ljude na đuskici, na kraju krajeva biti im pristupačni što na đuskicama, što na društvenim mrežama. Biti što ažurniji i aktivni kad su u pitanju collabi i to je to. Nismo ni mi sami 100% sigurni na koji način to radimo jer smo zaista još mladi i ludi, ali željni dobre zabave i energije, pa kako se kaže – što zračiš – to privlačiš!
Vaš glazbeni opus je u brzim, tvrdim hard techno, hard dance, trance žanrovima i ritmovima. Danas oni malo po malo počinju prevladavati scenom, te su posebno popularni kod mlađih partijanera, dok oni nešto stariji “gunđaju” na takav zvuk. Što vi kažete na to?
Iskreno, ne bismo zalazili u tu tematiku jer poštujemo i tuđa mišljenja i svačiji ukus. Smatramo da se držimo onoga što volimo i što nas pokreće te se ne osvrćemo baš na opisana gunđanja. Vjerujemo da su nekoć i tim starijima “gunđali” na to što slušaju, ne može se uvijek svakome ugoditi.
Nastupili ste diljem Hrvatske i regije, iza vas je pregršt odrađenih partija pa da napravimo mali leksikon. Najdraži dosad odrađeni rave na otvorenom?
Svi bi se složili da su najbolji rejvovi bili ispod Domovinskog mosta na prijašnjim godišnjicama od same lokacije, osvijetljenja strukture same lokacije i energije kojom su naši rejveri tamo doprinjeli, bilo je baš magično.
Gdje vam se uvijek rado vratiti? Gdje bi voljeli češće svirati?
Definitivno bi se vratili u klub Drugstore kod naših susjeda, od same lokacije kluba te samog izgleda koji vrišti “Underground” i rasplesane publike tamo, rado bih se opet vratili.
Gdje bi voljeli u budućnosti zasvirati?
Jako bi nam bilo drago zasvirati koju godinu na Exit festivalu iz razloga jer je jedan od prestižnih i većih festivala u Europi te je lokacija odlična, a nebi se žalili ni da dobijemo poziv u Berlin koji je kultno mjesto elektroničke glazbe, mislim da nema potrebe nadodavati razloge.
Ovog ljeta ste glazbeni partneri Terminala V u Tisnom, stižete nam s rezidentima u središnju Dalmaciju. Jeste li uzbuđeni? Sprema li se nešto posebno s vaše strane?
Jako smo uzbuđeni za Terminal V jer se uopće tome nismo nadali. Već smo u početku najave festivala kupili karte kako bismo imali spektakularan teambuilding na jednom od jačih festivala u Europi. Naime Škoti su nas ugodno iznenadili pozivom. Spremamo posebne selekcije jer trebamo za dva dana spremiti mini spektakl kakvi su već doista poznati za naše evente. Silvija je već napravila predobre flyere za promociju, Enora će nam po prvi puta fotkati festival tako da se spremite i za odlične fotke nakon samog festivala. A nama je dana čast da prezentiramo naš zvuk i prikažemo raznolikost iz dana u dan na festivalu.
Sad nakon proslavljenog trećeg rođendana, nećemo vas pitati samo za planove za budućnost, već i gdje se vidite nakon sljedeća tri rođendana?
Za sljedeća tri rođendana nismo sigurni gdje se vidimo jer tek smo našli i obradili tlo u koje smo posadili sjeme te se sad moramo dobro brinuti kako bi naš trud i rad uložen godinama bio upečatljiv i postao dio glazbene scene Hrvatske i šire.
Pogledajte atmosferu s Imperium Bruncha, a iduće poglavlje je Imperium Paradise festival koji u svom devetom izdanju predstavlja Umeka, Space Motiona i Paola Barbata kao headlinere od 2. do 4. kolovoza u Bihaću.
Vladari svjetske elektroničke scene uvrstili su grad na Uni na mapu svojih nastupa. Začetnik techno ludila, apsolutni vladar New Era zvuka te maestro house melodija. Tri dana nevjerovatnog “rajskog” iskustva uz najbolje sa svjetske scene te domaće izvođače: Umek, Space Motion, Paolo Barbato, Angel Anx, Alessio, Fedja Knajdl, G Edd, Ena Smajić, Chubby, Eduy, Inis, Desh, Irfan F, Moshpit, Herrer…
Na portalu kupikartu.ba možete pronaći jednodnevne, festivalske i VIP ulaznice. Early Bird kontigent karata je ograničena serija ulaznica po promotivnim cijenama, ugrabite ih na vrijeme.
O uspjehu Space Motion-a najbolje govori činjenica da je osvojio prvo mjesto Top 100 Beatportove liste! Pored toga, prošle godine zauzeo je visoko drugo mjesto na Beatportovoj listi najboljih artista i to u jednom od najpopularnijih muzičkih žanrova – melodic techno-u!
Ispred njega našao se jedino dvojac Artbat, dok je iza sebe ostavio brojne velikane kao što je Solomunova izdavačka kuća Diynamic. Space Motion našao se i na visokom trećem mjestu iste liste kada je u pitanju afro house pravac.
Od 16. do 20. listopada na stotine tisuća posjetitelja i ljubitelja elektroničke glazbe će doći u glavni grad Nizozemske gdje će ih dočekati Amsterdam Dance Event sa svojim bogatim programom.
foto: ADE Photo Team
Zasad je potvrđeno preko 100 različitih događaja i partyja iza koje stoje neki od najvećih brendova poput Awakeningsa, DGTL-a, Lovelanda i HE. SHE . THEY. Već od prije su potvrđeni i prvi govornici te prvi paneli, a sada su poznata i imena koja će nastupiti u Amsterdamu tijekom tog ludog tjedna.
U prvom valu imena otkriveno je preko 300 gostiju među kojima su Peggy Gou, Jeff Mills, Honey Dijon, Four Tet, Benga, 999999999, Major League Djz, Shanti Celeste, Marlon Hoffstadt, Avalon Emerson, Roza Terenzi, Anz, Dee Diggs, Gabrielle Kwarteng, Yazzus, Sedef Adasï, Speedy J, SPFDJ, Caribou i Brutalismus 3000, a na konačnoj listi se očekuje preko tisuću DJ-eva i producenata koji će odraditi svoje svirke u Amsterdamu.
Prve ulaznice za Amsterdam Dance Event možete osigurati ovdje, a kako “preživjeti” sami ADE otkrijte u našem priručniku koji vam otkriva što sve trebate znati prije nego što se uputite za Amsterdam u listopadu.
Apsolutni hit ovogodišnjeg Europskog prvenstva u nogometu je Andre Schnura i njegov saksofon s kojim nastupa u fan zonama diljem Njemačke. Osim crnog saksofona, Schruna na sebi nosi old-school njemački dres sa brojem devet kojeg je nosio ikonsku Rudi Völler, kao i “brze” naočale s kojima daje omaž njemačkoj rave sceni 90-ih.
foto: DPA
Njemački saksofonist je već nakon prve utakmice “Elfa” osvojio publiku na ulici sa svojim saksofonskim vještinama i selekcijom pjesama. Zahvaljujući društvenim mrežama, preko noći je postao popularan, a njegove verzije kultnih plesnih hitova poput Dario G – “Carnaval de Paris”, Belini “Samba de Janeiro” i Gala – “Freed From Desire” broje milijunske preglede.
Njemački nogometni fanatici su odlučili da im je himna Eura upravo “Samba de Janeiro” u verziji Andrea Schnura te zazivaju njemački nogometni savez te krovnu europsku nogometnu federaciju da pozovu viralnog saksofonista da svira pred početak samog finala na stadionu.
Najzanimljiviji dio priče jest da je Andre Schnura malo prije Eura dobio otkaz u glazbenoj školi gdje je predavao saksofon posljednjih šest godina, a sada nakon Eura ide na vlastitu turneju.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.