Skip to main content

Guetta ponekad mrzi svoju glazbu

Guetta je u razgovoru za BBC Radio 1 između ostalog izjavio da postoje trenutci kad jednostavno preplave misli kako mrzi sve ovo, no trenutno je u onoj drugoj sretnoj fazi, kad mu je sve sviđa i kad voli to što radi.

Trenutno je oduševljen novim singlom „Just One Last Time“ koji je napravio u suradnji s mladim švedskim dvojcem Taped Rai.  Priznao je da mora ženi kupiti jako dobar poklon za blagdane, jer ako je žena zadovoljna onda mu je i život lijep. Za Božić ne nastupa nego će ih provesti odmarajući i uživajući u druženju s obitelji.

{youtube}xyqQ4iT4IeU#!{/youtube}

No na stranu posljednji intervju, mi smo se nasmijali jednom iz ranijeg razdoblja ove godine u kojem je u odličnoj opuštenoj formi Radio 1 „Chris Moyles Show“  zapravo napravio najzabavniji intervju s David Guettom koji smo pogledali. Guetta je cijelo vrijeme iznenađen ludošću i šalama koje padaju na pamet dvojici britanskih voditelja, pita se kako im to prolazi, no prolazi im jako dobro jer emisija ima slušanost od 7 milijuna ljudi. S vremenom se opustio i sam se počeo šaliti iako nam se čini da puno toga nije razumio. Voditelji između ostalog smišljaju imena za njegov novi label, čak mu predlažu da ga nazove „More Money“ no čini se da Guetta nije shvatio šalu. Pogledajte!!

{youtube}gngUPYO3uTA{/youtube}


 

Steve Rachmad: Ne mogu dočekati da opet dođem u Zagreb

1. Pozdrav Steve! Evo te opet u Hrvatskoj…Što očekuješ od hrvatske publike, kakve uspomene nosiš odavde s obzirom da si tu bio već nekoliko puta i koliko ti je drago biti opet ovdje s nama?

Često dolazim u Hrvatsku zato što je moja djevojka Hrvatica…vidio sam dosta toga i nastupao svuda po Hrvatskoj. Uspomene su sjajne, većinom su vezane uz odličnu hranu i vesele ljude. Uvijek je lijepo biti ponovno ovdje naravno. Ovo je drugi put ove godine da sam u Hrvatskoj. Božić je idealno vrijeme za druženje s obitelji u Rijeci, isprobavanje hratskih kulinarskih specijaliteta i naravno za druženje s mojom publikom u Zagrebu. Veselim se ponovnom susretu s Petrom Dundovom i druženju u krugu njegove obitelji…Ne očekujem ništa manje nego vrhunski party, iskreno ne mogu dočekati da opet dođem u Zagreb, koliko se sjećam moj posljednji nastup u Zagrebu bio onaj prije nekoliko godina u Sirupu. Prošlo je stvarno puno vremena od tada.

2. Kako napreduje tvoja karijera? Primjećujemo da i dalje nastupaš posvuda i često, dosta putuješ…Koliko još namjeravaš na taj način živjeti?

Karijera mi napreduje kao i uvijek, nemam se zapravo na što potužiti, osim da imam premalo vremena za studio…Stvarno sam putovao dosta posljednjih par godina, i čini se kao da moj raspored postaje sve luđi i luđi s vremenom…ne namjeravam usporiti još uvijek, zato što volim to što radim i uživam nastupati diljem zemaljske kugle. Iako se nadam da ću naći način da više vremena posvetim stvaranju glazbe. Imam toliko ideja i inspiracije u glavi, ali nemam dovoljno vremena da sjednem u studio i realiziram ih.

 
3. Jesi više klupski ili festivalski tip osobe? U kojem klubu ili kojem festivalu ti je uvijek drago vratiti se ponovno ili nastupiti na njemu opet?

Sviđa mi se i jedno i drugo, treba uvijek postojati uravnotežena doza malih i velikih nastupa kako bi zadržali cijelu priču toliko zanimljivom.Vjerojatno bi najbolji klubovi za mene bili bilo koji u Tokiju i naravno Studio 80 u Amsterdamu koji mi je poput doma, ali od ove godine jedan novi festival mi je postao favorit, to je Fusion Festival u Njemačkoj na kojem opet nastupam 2013. i stvarno se veselim tome.

4. Voliš li biti mentor, podučavaš li ikad nekoga i ako jesi koga?

Prije nekoliko godina SAE me pozvao u svoj studio s novim mladim talentima koje sam trebao podučiti u mixanju njihovih stvari. Tad sam shvatio da sam u biti dobar u podučavanju. Imam jako puno iskustva, istrenirane uši, i kako moja djevojka voli reći „glazbena enciklopedija mi je u glavi“, tako da je zadovoljstvo imati priliku djeliti znanje. Bio sam savjetnik Wouter de Mooru posljednjih nekoliko godina također, koji je toliko narastao i naučio u glazbenom smislu tako da mu sad šaljem svoje ploče na gotovo dnevnoj bazi kako bi dobio feedback kako zvuče dok su u procesu stvaranja.

5. Zašto je Nizozemska toliko uspješna zemlja kad je u pitanju elektonska glazba i tko je za tebe najeksponiraniji Nizozemac, Van Buuren ili?

Nizozemska već dugo vremena promovira elektronsku glazbu, jedna je od prvih zemalja u Europi čije je vlada prepoznala DJ profesiju kao ozbiljno zanimanje i kao umjetnost. Imamo privilegije u kojima glazbenici uživaju inače. Također, živimo u vrlo otvorenom društvu, gdje su ljudi prihvatili elektronsku glazbu još u njenom ranom stadiju i naša tada liberalna vlada malo po malo je otvarala vrata i utkala put onome što je sada velika industrija. Imamo neke od najvećih organizacija i promotora koji ulažu u razvoj scene i postavljaju temelje onome u što je scena izrasla danas. Istina, likovi poput Tiesta, van Buurena, Ferry Corstena, Afrojacka istaknuti su na internacionalnom nivou, ali underground pokret je također dosta velik ako gledate na uspjeh glazbenika kao što su Joris Voorn, Speedy J, Michel de Hey i cijela nova generacija glazbenika kao što su Kabale und Liebe, Lauhaus, Boris Werner…Sretni smo što toliko talentiranih ljudi dolazi iz tako male zemlje. Netko je jednom rekao da je elektronska glazba najbolji izvozni proizvod Nizozemske. Što kažete na tu izjavu?

{youtube}1LV8udu2nt0{/youtube}

6. Dosta se rasprava i debata vodi oko današnjeg EDM termina, njegove polazišne točke, publike i mašinerije koja ga prati, kakva su tvoja stajališta o tome?

Nema smisla opirati se razvitku bilo kakve vrste. Živimo u modernom dobu i trebali bi prihvaćati promjene. Da nismo otvorenih stavova, kakvi bi bili danas? Tako je u svemu. Ja sam old school lik, koji je istrenirao uši u prikladnom studiju, radio s hardwearom i uskočio na posljednji vlak moderne tehnologije nakon što sam godinama radio samo na svom Atariju. Morao sam se naučiti služiti tehnologijom i to mi je samo učinilo život jednostavnijim. Naravno da još uvijek produciram glazbu u studiju, ali sad i kad putujem mogu raditi na svojoj glazbi. Kako bi se onda mogao ikad požaliti na to.
Naravno da postoje nedostatci koje je donijela moderna tehnologija, većinom zbog dostupnosti svima, što je nekad dobra stvar, ali ima dvostrani učinak, previše ljudi danas se počelo baviti produciranjem I DJ-anjem, a da u biti uopće nije talentirano. Danas zbog toga imate ljude koji žele biti DJ-I jer je to cool, ili zbog slave, statusa, novca, sigurno ne zbog glazbe…To također vodi do glazbenog tržišta, stvara se stvarno loša glazba. Ali na drugu stranu, ako ste talentirani vjerujem da ćete se istaknuti, jer činite stvari ispravno, onako kako treba i iz pravih razloga. Tako da se ne brinem previše oko takvih stvari, sretan sam što se mogu baviti onim što volim i uvijek ću nastojati ostati iskren prema sebi, bit ću otvoren prema glazbi u globalu dok god je kvaliteta u pitanju.

7. Kako gledaš na razvitak glazbe u posljednjih 10 godina, a kako u sljedećih pet?

Glazba je poprilično usporila, cijeli minimalni val je donio ovo danas i neke su se odlične stvari izrodile iz toga. Najednom ima prostora za sve, ljudi su otvoreni, publika je prošla kroz određene promjene. Meni se stvarno sviđa ova nova situacija. Tako imam svoje Berghain-style techno gigove, pa deep-house gigove, pa onda clubby techno gigs…meni je super!Intrigira me i drži u neizvjesnosti, važno da nije dosadno. Nisam siguran kako će se glazba kretati u godinama pred nama, znam samo da želim istraživati još više, raditi s vokalima i razvijati se maksimalno kao producent.

8. Što trenutno radiš u produkcijskom smislu?Radiš puno remixa kako primjećujemo, napravio si reizdanje svog albuma ranije…
Ima me posvuda, oprostite ako sam vas zbunio. Radim techno i tech house stvari s vokalima, čak sam ranije producirao i malo ambientala. Osjećam se inspiriran i motiviran, sve je samo pitanje vremena. “My Secret Life of Machines” album je remixiran ove godine i privukao je ogromnu pozornost. Također sam izdao stvari za Joris Voornovov i Edwin Oosterwaldov Rejected; remixirao Ninu Kraviz; još jedan remix za Ninu je na putu; moram završiti još jednu pjesmu za Ben Klockov Klockworks, a imam i gotov EP. Jedna od mojih stvari s tog EP-a se već pojavila na Fabricovom CD-u nedavno, izlazi mi remix za jedan japanski label i da ima tu stvarno svega pomalo.

9. Što publika može očekivati od tvog nastupa sad u Zagrebu 25.12.?
Techno Božić!
{youtube}V_ZGAr3LeVY{/youtube}

Podcast 050: Victor Simonelli (USA)


U njegovim setovima možete čuti jazz, blues,electronicu, disko, new age, rock i soul koji su mu roditelji prenijeli, a od 90-tih je jedan od glavnih karika svjetske house glazbe, koju osim nastupima izražava i kroz svoj label WestSide Records. Kroz izdanje “Feel So Right” koje je postalo internacionalni hit, Simonelli je ostvario neraskidivu vezu s house glazbom koja je u posljednja dva desetljeća iznjedrila njegov jedinstveni zvuk i izdigla ga u vodeće karike svjetske house scene.

{enclose VictorSimonelli.mp3}

DOWNLOAD MIX
(desni klik, save link as)

Traktorova škola kuhanja

Native Instruments Traktor Cookery School (u suradnji s Beatportom) bio je jedinstveni događaj na kojem su poznati DJ-i, producenti i ljudi iz industrije došli napraviti svoje omiljeno jelo i pričati o glazbi, te najnovijim dostignućima, tehnologijama i programima iz Native Instruments, a oni su upravo izdali i službeni video s tog događaja.

Loco Dice

Sudionici koji su kuhali, i ujedno komentirali neke od svojih omiljenih jela su Hector Romero, koji je radio odrezak, David Morales, Loco Dice i njegove spring rolls, Francois K, Danny Tenaglia, i vlasnik Mute Rec. Daniel Miller.
{youtube}k_HTcukYxnk{/youtube}

Discotheque Riva poklanja doček 2013.

Na atraktivnoj nezaobilaznoj lokaciji splitskog nadhodnika koji plijeni pozornost kako maštovitim modernim uređenjem tako i smještajem nadomak gradske luke odakle puca najljepši pogled na otoke, smjestio se InBox bar – novo mjesto za izlazak u gradu Splitu. Upravo na tom novouređenom platou, ispred InBox bara Discotheque Riva će dodatno rasplamsati mediteranski temperament besplatnim novogodišnjim dočekom na otvorenom u ritmu fantastične plesne glazbe.

Očekuje vas glazbeni program: Studio 54, disko hitovi iz 70-tih & 80-tih za koji će se pobrinuti Big R iz Novog Sada koji će ujedno odraditi 4-satni set, dok će se za profinjeni house zvuk pobrinuti domaća provjerena Acilectro ekipa; Pille, Lushi i Feta.



Big R se već 16 godina bavi elektronskom glazbom, što kroz rezidencije u klubovima poput Ritmo Latino u Novom Sadu i Maximusa u Kotoru, što kao izvršni producent Dance Arene na EXIT festivalu. Nastupao je kao podrška velikim DJ zvijezdama poput Axwella, Fedde Le Granda, Martin Solveiga, Stevea Angela ili Sebastiana Ingrossa.

Domaći producenti Acilectro etikete i uzdanici splitskog elektronskog zvuka Pille, Lushi i Feta dobro su poznati plesno orijentiranoj publici i nije upitno da ćemo se pod njihovim vodstvom svi jednako dobro zabavljati.

inbox

Osim za Novu Godinu, Discotheque Riva i InBox bar pozivaju sve vas željne dobre zabave i za Badnjak, gdje će se osim Božića, slaviti i rođendan rezident DJ-a Discoteque Rive Pille-a. Posjetitelje očekuje Acilectro ekipa za pultom, piće dobrodošlice, finger food i obilje poklona tijekom cijele večeri.
Novogodišnji besplatni party u režiji Discoteque Rive u slučaju lošeg vremena premiješta se preuređeni zatvoreni interijer InBox bara, u kojem će se novogodišnje slavlje nastaviti i u ranim jutarnjim satima.

discoteque riva2

Svi ste pozvani, dočekajmo Novu Godinu u što većem broju, veseli, nasmijani i rasplesani.

Vidimo se!

Plesno bojište u ritmu Discopatie

U klubu Tenk na Badnjak 24. prosinca program Discopatie upriličit će party podijeljen na dvije zone. U onoj ratnoj, „War Zone“ bazi nastupaju Virgin Helena, Ko Mar, Bakka i CareAss na djembama, dok će u mirovnoj chillgressive "Peace Zoni" gdje će se utaborit će se Dalton Trance Teleport s kojim će Nard odraditi cjelonoćni b2b.



Antipatija i simpatija su osjećanja i mišljenja koja čovjek stvori prema nekom drugom čovjeku, predmetu ili pojavi. Telepatija je mogućnost neverbalnog, netjelesnog komuniciranja, tj. sposobnost razmjene osjećaja i misli na daljinu. Psihopatija i neuropatija su psiho-fizičke bolesti, a homeopatija i alopatija su metode lječenja iliti vrste terapija. Discopatia je sve to u jednom.

Discopatia je mišljenje i osjećaj kojeg dijeli mlađa populacija. Discopatia je mogućnost i sposobnost te kritične mase ljudi da introventno i ekstraventno komunicira glazbom i plesom te širi pozitivne vibracije. Discopatia je dobroćudna psiho-fizička bolest koju proživljavaju sve generacije transformirajući se iz djeteta u čovjeka, a jedini joj je lijek upravo ona sama. S Discopatia-om je sve moguće!

Program počinje u 22h i traje do 6 ujutro. Upad je prije ponoći 30kn i 50 kn.