Nedavno je službena stranica Daft Punka bila offline, pa su se mnogi pitali zašto, i što će se dogoditi kada jednom opet bude online. Stranica je sada online, ali i dalje na njoj nema ništa, doli loga Daft Punk, a kamoli nešto novo.
Ipak, ovih je dana do YouTubea procurila stvar 'Emphazed', za koju se tvrdi da potječe, i da je nova stvar Daft Punka. Ekipa je podijeljena… Jedni će reći da stvar uistinu ima daftpunkovski štih, dok će drugi tvrditi da ovo nije nimalo nalik legendarnom dvojcu. {youtube}3Wc07-audtk{/youtube}
Ostaje dobro pitanje koje su mnogi postavili… Ako ovo uistinu je nova stvar za DP, i naći će se na njihovom novom izdanju, vjerojatno bi ju dosad skinuli s neta, zar ne? A opet, možda su toliko dobri, da su svojim fanovima pustili da uživaju u barem nečem novom, dok ne dođe kompletni novi materijal.
'Odlučili smo da sva naša događanja budu bez Traktora', glasila je službena objava na Facebooku.
WIP, koji su ugostili ekipu poput Clockworka, Jamiea Jonesa, i Luciana, temelje svoju odluku o zabrani na 'tisuću dogodovština (ni jedne pozitivne)…tijekom protekle tri godine s 'artistima' koji koriste Traktor.' Također napominju da ne misle da je Traktor loš, dapače, opisuju Traktor kao odličan i inovativan alat, nego upiru prstom u Traktor DJ-e.
'Problem je u onim DJ-ima koji tvrde da mogu svirati s bilo kojeg medija, bilo CD-a, USB-a ili vinila, ali su im Traktor setovi ustajali i dosadni, i u krajnju ruku uvredljivi za ekipu koja je platila upad i promotore.', poručuju iz WIP-a i dodaju kako im je 'dozlagrdila ta opća lijenost koja se nalazi kod 99 posto Traktor DJ-a'.
No, pitanje je ovdje u čemu je stvarni problem, jer su mnogi DJ-i svirali na njihovim eventima koristeći Traktor, a znači li ta zabrana i da Carl Cox, koji koristi Traktor, ili Zedd i Porter Robinson, nadolazeće zvijezde EDM-a, ili pak Richie Hawtin, koji također vrte na raktoru, neće više moći nastupati na njihovim eventima? Čisto sumnjamo…
Mark Knight potrvrđuje da je ova godina na Ibizi bila vjerojatno najbolja dosad, s obzirom da su bili duboko unutra s odličnom atmosferom svake srijede na terasi Spacea, te jedva čeka da se nagodinu vrati. Odmah nakon Ibize, 6. godinu postojanja proslavili su sa 6 partija u 6 gradova, od Edinburgha do Belfasta, te na kraju londonskog Ministry Of Sound, i svaki im je klub bio krcat ekipom. {youtube}IABTJtoSPZU{/youtube}
Ekspanziju i popularnost EDM-a pozdravlja, ali komercijalizaciju vidi kao mač s dvostrukom oštricom. Smatra da će ova popularizacija produžiti vijek trajanja svoj elektronskoj glazbi, s obzirom da se EDM proširio na drugačiji demografski sloj, te će ti ljudi s vremenom rafinirati svoj glazbeni ukus i samim time vratiti se ili otkriti underground. Ima smisla… U svakom je slučaju dobro što je EDM privukao nove ljude, koji su prije možda slušali indie ili rock, kaže.
Također, vrlo se ponosi pokrenutom Toolroom TV, koja pokriva širok spektar dance glazbe, klubova, DJ-a, i lifestylea općenito, ali s kužerskim pristupom, te očekuje još veći uspjeh iduće godine. {youtube}RNxAtSvcX0Q{/youtube}
Toolroom Records iduće, 2013. godine, slavi 10 godina postojanja, pa se najavljuje puno toga, od retrospektiva, do pogleda u budućnost. Čini se kako Toolroom Knights imaju još puno toga za dodati EDM svijetu.
Samir Alikhanizadeh aka Happa (japanski izraz za ‘pola-pola’) dolazi iz Leedsa (a poluperzijanac je), kao i mnogi drugi uspješni UK producenti i DJ-i, a 19. studenog mu je izašlo debut izdanje Beat of the Drum za etiketu Church (proizašlu iz istoimenih partija održavanih u podrumu Camberwella), a za koju je potpisao još u srpnju, nakon što mu je stvar ‘Boss’ pustio Loefah na Rinse FM. Ovo je ujedno i debut izdanje za etiketu.
Happu su već spominjali i Nicolas Jaar, Loefah i Four Tet, a gostovao je i kod Mary Ann Hobes na XFM-u, i od onda je etiketiran kao ‘mind blowing‘. Pridružio se imenima poput Marcellusa Pittmana, Midlanda i Korelessa, na partiju povodom otvaranja labela, a potpisali su ga i 2nd Drop i Wigflex, otvarajući mu vrata DJ/producentskog svijeta. {youtube}yfRX9u6Vw2o{/youtube}
Happa je sad već prepoznatljiv po njegovim debelim, bass, mračnim linijama, a sve se oblikovalo još kad je sa bratom krenuo raditi produkciju na Fruity Loops. Zreli zvuk je proizašao u novi val techna, ekskluzivan UK-u, a sada remiksira imena poput Four Teta, i njegove stvari Jupiter’s.
Mnogi ga uspoređuju s Blawanom, popularnim techno producentom, ali to Happu ne smeta, jer i dalje proizvodi ono što voli. Također, njegovu raznolikost i glazbene afinitete možemo čuti kroz njegov drugi alias ‘Zadeh‘, alternativu Happi, flegmatičnu, chilled out verziju koju on zove ‘dystopia vibe‘.
Bez sumnje, čut će se za ovog klinca, a nikad se ne zna, s obzirom da smo imena poput Korelessa, i Midlanda već imali prilike slušati kod nas, možda iduće godine dođe i ovaj lima.
U nastavku slijedi intervju povodom subotnjeg gostovanja u Pogonu Jedinstvo na Electronic Stage-u.
Kako ste se počeli baviti DJ-ingom, vještinom potpuno drugačijom od nastupa s Ladytron?
DJ-ingom sam se počela baviti prije nego što je Ladytron uopće osnovan. Bila sam rezident svoje klupske večeri u Oxfordu koju sam organizirala s nekoliko istomišljenika. Nitko nije puštao glazbu koju sam ja htjela slušati pa sam odlučila pokrenuti večer s upravo takvom glazbom. To je bilo u kasnim 90-tim i večer je bila glazbeno vrlo različita. Kad smo krenuli s Ladytronom nastavili smo i DJ-ati, jer je to bio dobar način da se upoznamo s našom publikom.
Kad ste u ulozi DJ-a koje stilove preferirate, da li je riječ o više electro glazbi poput Ladytron ili idete i dalje?
Glazba koju puštam je nešto žešća od Ladytrona, ali je još uvijek dosta melodična te i melankolična na trenutke. Tražim interesantne zvukove i ritmove, a moglo bi se reći da je čak i psihodelična na trenutke. U svakom slučaju je više plesno orjentirana od Ladytron koncerta.
Što se dešava s Ladytronom?
Upravo slažemo album remixa našeg zadnjeg albuma ''Gravity the Seducer'', jer kad pišemo pjesme za naš album ne pišemo ih s namjerom da se puštaju po klubovima već za tu dužnost zovemo producente koji ih onda remixiraju i prerade te naprave klupskim pjesmama.
{youtube}BpIOP_pkqis{/youtube}
Ovo vam je prvi put u Hrvatskoj u ulozi DJ-a, ali s bandom ste već prije nastupili. Kako vam je bilo?
Bilo je vrlo zabavno. Bili smo u Splitu tokom ljeta i bilo je prekrasno, a publika vrlo topla i otvorena. Nisam još bila u Zagrebu, a kako volim istraživati mjesta na koja idem vjerojatno ću se prošetati gradom da upijem njegovu atmosferu.
Izašao je novi Call Of Duty i u prvom danu zaradio pola milijarde dolara. Jedan ste od sretnika koji ga je uspio dobiti među prvima i trčite kući instalirati igricu i krenuti u ubijanje vaših neprijatelja. I dok igrate počne vam se znojiti ruka, pa taman kad odlučite obrisati ruku netko vas zaskoči iza leđa i morate sve ispočetka. {youtube}t3MTwpRYB8E{/youtube}
Sve što vam treba za riješavanje jednog od problema gamera je novi Thermaltake koncept miša proizašao iz BMW Group DesignworksUSA. Radeći s taiwanskom firmom za gamerske dodatke, BMW je dizajnirao visoko inovativan miš, pritom misleći na tvrdokorne gamere u elementu. Prvenstveno se to odnosi na ergonomski Air-Through ventilacijski sistem, koji ventilira topli zrak iz ruke i tako smanjuje umor i znojenje.
Osim tog zanimljivog kućišta, miš uključuje tehnologiju 3D načina upravljanja, visoko programljiv inteligentni software sposoban za namještanje osjetljivosti do 8200 DPI, i nehrđajuću tvrdu aluminijsku bazu.
Početna cijena miša je 99 američkih dolara.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.