Mills koji je svoj afinitet prema SF filmovima razvio još kao dijete, te je i kolekcionar starih šund SF filmova, 2000. godine skladao je sndtrck elektronske glazbe za Langovo remek djelo iz 1927. – Metropolis. Jeff uvijek hvali njemačkog režisera kako ima dobru 'kinematografsku perspektivu i očitu privrženost pokazivanja kompleksnih scena i odnosa na što uvjerljiviji način'.
Woman in the Moon, iliti Frau im Mond, je bio posljednji nijemi film Fritza Langa, a smatra se prvim 'ozbiljnim' SF filmom. Čak i iz znanstvenog pogleda film izgleda odlično. Lang je koristio vrhunsku tehnologiju tog doba (1929.), moderan dizajn scena, a i lansiranje rakete je vizualno i konceptualno odlično, s inovativnim modeliranjem i upotrebom krana. Kroz njegove filmove režiser je uspio objasniti novi način putovanja na mjesec, a i dan danas je moderan u mnogočemu, za godine u kojima je radio.
'Jedna od prvih stvari koje sam shvatio...', objašnjava Mills tijek rada na filmu Metropolis, '…jest da su techno i elektronska glazba jako podcijenjeni na način da ih se teško odvaja od plesnog podija, a strukturom su odlični za prikaz ljudskih briga i vizija budućnosti. Ovo je primjer širenja žanra na smislen način.'
164 minute filma 'Frau im Mond' dobilo je potpuno novokomponiranu melodiju, a jedini put kada će se moći čuti jest na ovoj projekciji, 17. listopada.
I kako se približava 10 godina njihovog labela Darkroom Dubs, labela koji je ove godine doživio i svoje 50-o izdanje, i korača dalje, Silicone Soul se, nakon gotovo 3 godine lutanja, vraćaju svojim novim izdanjem na svoju matičnu etiketu Soma, koja slavi 20 godina na sceni i svoje 100. izdanje (Gary Beck – Bring A Friend).
Ovaj poznati dvojac iz Glasgowa, izdaje EP 'Smokestak' na kojem će se naći 5 stvari, a sve bi trebalo izaći početkom studenog (12.11). U međuvremenu nas od Silikonaca očekuj remiksevi za dosta ekipe koju ne znamo, ali možda znate vi – Kiki (BPitch), Klartraum (Lucidflow), Tim Paris (Family N.A.M.E.), Ripperton & David Durango (Perspectiv) & Francois Dubois’.
Kako se u četiri dana ne može vidjeti sve što pruža ovaj čudnovati otok, propustili smo afterbeach closing party s Lucianom u Ushuaii, ali smo zato nešto kasnije stigli na sasvim drugačije mjesto, na koje dolaze veterani s Ibize i svi oni koji godinama žive rave u duši. Svojedobno je više puta bio zatvaran zbog velikih zaplijena i konzumacije droge, a 2009. uopće nije ni otvoren. DC10 je inače poznat i kao dom ponedjeljkom Circo Locu gdje se njeguje kvalitetni techno i ostali podžanrovi, dok ostalim danima najčešće ne radi uopće, samo u posebnim prilikama kao što je bila ova naša. Posebna i samim time jer se radi o Paradise closing partiju, ali i zato što su se na dva floora predstavili glazbenici Hot Creations labela s njegovim tatom Jamie Jonesom u glavnoj ulozi.
Jamie Jones se ove godine može pohvaliti rezidencijom u njemu kako kaže najdražem i najvažnijem klubu na svijetu, stoga je završni party u DC10-u bio ujedno i proslava uspješne sezone te ostvarenje snova svih predstavnika Hot Creationsa. Tu večer uz Jamiea nastupili su: Solomun, Cassy, Heidi, Craig Richards, Darius Syrossian, Three, Richy Ahmed, Miguel Campbell, Robert James, Russ Yallop, Digitaria (Live) i Mark Jenkyns.
Osim poduže liste izvođača u klubu dočekao nas je još veći red na ulazu, pa smo iz prve ruke doznali kako izgledaju najposjećeniji partiji na Ibizi, iako je njegov kapacitet od 1500 ljudi (iako se činilo da je prije 3000) neusporediv s brojkom od 12 000 koji stanu u prostor kluba Privilege. Zbog neizmjerne gužve, te bezglavih čudnovatih likova iz svih djelova svijeta koji vam na prvu mogu pasti na pamet, prvi dio noći uopće se nismo uspjevali kretati, a pogotovo ne do wc-a koji je iz očitih razloga također bio masovno posjećen, iako je sloboda konzumiranja bila vidljiva na svakom koraku.
Nažalost zbog tolike gužve smo zapravo dobar dio večeri pokušavali ostati na jednom mjestu i na nogama, a da netko ne „visi“ doslovno po nama. Ekipa se neprestano izmjenjivala u unutrašnjem i vanjskom prostoru u kojem je bilo jednako ljudi kao i na oba floora, stoga se plesalo minimalno, ali se slušalo maksimalno.
No glazba je zato oduševljavala pa se taj nesnosni masovnjak lakše izdržavao. uz Jamiea glavna glazbena nadmoć pripada Solomunu koji je nosi titulu najboljeg producenta elektronske glazbe tu na Ibizi, ali i globalno. Solomun svoju glazbu zaista koristi kao instrument kojim upravlja publikom, kontrolira je i isprepliće tolikom melodičnošću i izborom ploča poput remiksa hita Montel Jordana iz 90- ih „This is how we do it“ koje tvore jednu odličnu slušnu priču koju je završio David Bowievom „Let's dance", a kako se glazba treba osjetiti ne opisivati, Solomun je jednostavno jedan od glazbenika zbog kojih toliko volimo elektroniku, pa niže možete poslušati natuknicu na koju su doslovno svi otkačili i pjevali u špici njegovog seta..
{youtube}7bMYhJ_UqnE{/youtube}
Nakon Solomuna, Cassy je u agresivnijem ritmu preuzela kormilo, a kako je potpuno sterilna u komunikaciji s publikom prebacili smo se na glavni floor na kojem je tata Jones groovom, bassom i perkusijama kobinirao deep s izvrsnim osjećajem za atmosferičnost kluba i djeljenje sreće na podiju. Na samom kraju svi izvođači te večeri pridružili su mu se iza pulta te oko 7h priveli ovo nezaboravno putovanje kraju te se posljednjom bis numerom oprostili od publike. Zbog svega toga već sad želim doći ponovno i vraćati se svake godine bar jednom godišnje.
Zaključke je teško donositi, jer što više upoznajemo to nam se više sviđa, DC 10 i freak show bez obzira ne nesnosnu gužvu sad je opet na vrhu liste, što ne znači da vam sutra nećemo reći nešto drugo. Vrijeme je za spremanje, Amnesia i Marco Carola za posljednji dan, ludilo u srcu i duši. Pišemo vam uskoro…
‘A Year With Armin van Buuren’ vodi nas na putovanje kroz događanjima nabijen život jednog superstar DJ-a poput Armina Van Buurena, a snimljen je tijekom prošle godine, i samo je još jedan u nizu dokumentaraca koji su se pojavili nedavnih godina, a pogotovo nedavno, o poznatim EDM producentima i DJ-ima, te još jedan koji prikazuje nizozemsku elektronsku prevlast na pozornicama diljem svijeta, pa i u Hrvatskoj.
{youtube}F44NgHPoxME{/youtube}
Kako je to otići od života s roditeljima i obiteljske kuće, do vožnje u privatnim avionima, od praznih hotelskih soba na njegovim putovanjima, do klubova i mjesta na kojima sviraš za 100 tisuća ljudi koji te željno iščekuju. Kreće se od priprema za Mirage svjetsku turneju, a završava pozivom kojim Armin saznaje rezultate DJ Mag Top 100 izbora. Sve to možete pratiti kroz ovaj film.
Biti će premijerno emitiran 6. listopada preko You Tube kanala nizozomeske kompanije KLM, Arminovog sponzora, i to u 6.30h CET, i biti će dostupan tjedan iza toga. Kasnije će se moći pronaći na DVD-u…
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.