Nažalost Simon Cowell koji je namjeravao pokrenuti takav show nije odustao zato jer je shvatio da se talent nekog DJ-a ne može pokazati u 5 minuta koliko traje predstavljanje svakog sudionika te da je on u potpunosti nekompetentan kad je riječ o elektronskoj glazbi, nego je riječ o financijama tj. kreditima.
Simon je naime od produkcijske kuće tražio da mu se odobre krediti u kojima bi otplaćivao show, dok su iz tvrtke “Syco and Overbrook“ u vlasništvu holivudskih zvijezda Willa i Jade Smith odbili pristati na takve uvjete. Kako razlike u dogovoru neće biti premoštene, tako ni gledatelji ipak neće morati gledati ovaj show, a neće biti ni rođena nova svjetska DJ zvijezda koja bi uspjela u 5 minuta svojim miksom zadiviti svijet.
Sve više se ljudi zanima za povijest elektronske i glazbe i prve koji su eksperimentirali s elektronskim zvukom, pogotovo što se tiče rada BBC-evog Radiophonic Workshop-a o kojem smo vam pričali nedavno. Naglasak nije toliko na instrumentima i korištenoj tehnologiji, već na potrazi za novim zvukovima. Možete se zainteresirati i vi, i educirati kroz sljedećih 10 YouTube videa.
1. L’Enfer, Jean-Phillippe Calvin – Ovaj klip i ne sadrži baš elektronskih zvukova no s instrumentima u obliku cvijeta, koji se zovu Cristal Baschet, a izumljeni su u 50-im godinama, otprilike kad su i drugi počeli s eksperimentiranjem s oscilatorima i filterima, podsjeća na prve radove BBC-eva odjela za proizvodnju specijalnih efekata.
2. Intervju s Xenakisom – Iannis Xenakis, arhitekt i kompozitor, studirao je s gore spomenutim Calvinom, a kojeg su vrlo jednostavne stvari inspirirale da napravi matematički složene kompozicije. Više u nastavku…
3. Mycenae Alpha, Iannis Xenakis – 1970-ih, isti taj Xenakis izumio je računalni glazbeni alat UPIC koji koristi vizualni sistem unosa, a podsjeća na Oramics Machine, izumljenu 1957. godine od strane Daphne Oram, iako je zapravo puno bliže nešto kasnije izumljenom Fairlight CMI instrumentu.
{youtube}yztoaNakKok{/youtube}
4. The Ocean, Desmond Briscoe & Daphe Oram, Amphitryon 38, Daphne Oram and Science & Industry, Phil Young – U usporedbi s Xenakisovom stvari, rani radovi BBCove radionice zvuka su vrlo minimal, ali se ne smije zaboraviti da između njih postoji 20 godina razmaka, te da je Amphitryon 38 prva potpuno elektronska stvar koju ja Daphne Oram napravila za BBC, i to za istoimenu televizijsku dramu, prije pojave Workshopa.
5. Wee Have Also Sound Houses – Kad se već toliko priča o Daphne, onda pogledajte i dokumentarac o ovoj uistinu talentiranoj ženi i izumiteljici Oramics mašine. Puno istina, poluistina, mitova i legendi kruži o Daphne Oram po netu. Možda zato što je ostavila veliku arhivu i imala toliko puno interesa, neke duhovne, neke matematičke, ljudima je teško predočiti takvu ženu, i smatraju je luckastom i misterioznom.
6. Visiting Hugh Davies – Hugh Davies bio je kompozitor, glazbenik i inovator. Radio je s Karlheinzom Stockhausenom (njemačkim kompozitorom i jednim od najutjecajnijih glazbenika prošlog stoljeća, i pionira elektronske glazbe, između ostalog) i osnovao Electronic Music Unit na Goldsmithsu. Njegova sprava Sho-Zyg dio je kolekcije muzeja, a u ovom videu ga možete vidjeti i kako na njoj svira.
7. What the future sounded like – Ovo je dokumentarac o Electronic Music Studios i njihovom radu u 60-im i 70-im godinama prošlog stoljeća. EMS su najpoznatiji po razvoju VCS3 sintesajzera, ali su na sebe uvijek gledali više kao glazbeni studio.
8. Private Dreams & Public Nightmares je priča o BBC-evoj radionici i prije nego li je radionica nastala, a u kojem se prvi put pojavljuje i objašnjava svrha ‘Radiophonic poem’ i zvučnih efekata korištenih u njoj.
{youtube}6N1I_03wPEE{/youtube}
9. Sculptress of Sound: Doctor Who Theme Tune 1963-1969 – Najpoznatije djelo BBC Radiophonic Workshop-a, a što smo vam već spomenuli, jest tema iz serije Dr Who, jedne od najdugovječnijih serija BBC-a, a koju smo imali prilike i gledati na HRT-u. U ovom video pogledajte kako je nastala ta stvar.
10. Structures Sonores, Lasry & Baschet – U ovom filmiću možete saznati kako je producent DR Who teme bio nadahnut muzikom Structures Sonores, stvorene od strane Jacquesa i Yvonne Lasry te braće Baschet. S ovim klipom vraćamo se na početak, odnosno upotrebu onih cvjetnih instrumenata, koji, iako akustični, zvuče poput elektronike.
Proizvođač je tvornica Babco Europe, dok okusom podsjeća na blagi, pomalo gorak okus zelenog čaja. Promoviraju ga kao napitak za smak svijeta za koji vjeruju da će se dogoditi u trenutku završavanja majanskog kalendara, dakle 21. prosinca 2012. Tada će se organizirati globalni tulum apokaliptičnog predznaka u većim svjetskim gradovima poput Las Vegasa, Londona, Amsterdama, Seula, Bangkoka, Hong Konga, Aucklanda i Sydneyja.
Svakodnevna upotreba lišća koke među andskim plemenima nije neuobičajena, ona se inače koristi u koristili u medicinske svrhe, u ovom slučaju kad se lišće ubere, prebacuje se u Amsterdam gdje prolazi proces maceracije i dekokanizacije čime se iz daljeg procesa uklanjaju svi aktivni sastojci prisutni u kokainu.
Na engleskom tržištu će se naći samo oko 100 sanduka pića Coca Blue i to po cijeni od oko 2600 kuna po komadu.
Deadmau5 svoj album „Album titles goes here“ nije uopće želio imenovati, no dogodila se tiskarska pogreška po kojoj svi sad drže da je album s namjerom tako i nazvan. Sljedeći bi album opet kaže htio napraviti u miru, komadić po komadić, bez nastupa, isključivo posvećen svakoj pjesmi posebno. Ovaj je preslika godinu i pol dana neprestanog touriranja i nekima se sviđa, a nekima i ne, kako je to inače u glazbi ne treba raspravljati o ukusima, no čim se Joel opravdava znači da je mogao i bolje.
A da i želi bolje govori činjenica da svoj sljedeći album namjerava napraviti kako su to to napravili Pink Floyd sa svojim albumom „Wall“, složiti veliki paket koji sadrži smislenu priču. Imajući na umu da će se spominjanje Pink Floyda ujedno pretvoriti u naslov, Deadmau5 je zamolio novinare da ga se uopće ni ne pokušava usporediti s njima; „znate na što mislim pa ne izvlačite iz kontekta“.
Uvijek kad se govori o korijenima house glazbe spominju se Chicago i Detroit kao njeni rodni gradovi, no ovog je ljeta izšala kompilacija „This Ain't Chicago“ za Strut Records na kojoj je pokrivena UK produkcija od sredine `80-ih koja je temelj britanskoj house glazbi.
Uz kompilaciju napravljen je je i istoimeni mini dokumentarac u kojem su intervjuirani glavni igrači tog doba uključujući Lesley Lawrence iz Bang The Party, P-Maca (producenta za May), Kiss FM DJ-a Colin Favera i Richard Sen koji je i složio kompilaciju. Pogledajte!
Sad su napokon i predstavili novo redizajnirano sučelje koje je spoj karakteristika Facebooka i Twiterra, nadamo se i onih najboljih u kojima će biti inegrirana komunikacija s prijateljima, ali i upoznavanje novih ljudi pogoto u glazbenom području. U promo videu novog Myspacea pojavljuje se i Justin Timberlake koji je nedavno u plattformu uložio 30 milijuna dolara.
{youtube}P2Z7go11GNE{/youtube}
Myspace će na glavnoj stranici profila sadržavati:
Profile – sa slikom, fotografijama na kojima vas je ntko uslikao, ili ste ih sami fotografirali, s geo targetingom te mogučnošću, konektiranja, shareanja i komentiranja kao što je to slučaj kod facebooka, te playerom za glazbu.
Latest – vaše selektirana glazbena playlista ili glazba koju želite promovirati
Mixes – miksevi koje možete uploadati i dodati tracklistu, kao što je to od nedavno moguće i na Soundcloudu, tako pružate uvid u ono što posljednje radite ili slušate
Connections – vaša društvena strana profila, gdje možete gledati, pisati, komentirati i označavati i uplodati fotografije i glazbu kako na svom zidu tako i na zidovima vaših prijatelja. Sadrži i analitički dio koji vam pokazuje gdje se na globalnoj mapi sluša vaša glazba ili vaš glazbeni odabir, te koje je skupine ljudi slušaju. Takva se analitika inače plaća kod ostalih mreža, ali za ovu početnu novu fazu Myspacea je besplatna.
Photos – dio gdje se nalaza vaše fotografije.
I dok Facebook postaje pretrpan svim „prijateljima“ s kojima se u glazbi i ne nalazite na istoj valnoj duljini, novi Myspace trebao bi vam ponuditi upravo tu mogućnost da se glazbeno povežete s istomišljenicima kako više ne bi morali gledati pojedine glazbene numere od kojih vam se diže kosa na glavi na zidu vaših „prijatelja“.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.