Sve je spremno za treću po redu Discotheque Riva! Ovog petka, 10. kolovoza, Split će "zapaliti" house ritmovi internacionalnih zvijezda Moralesa i Ingrossa, ali i domaćih izvođača; DJ Pille-a, kao rezidenta projekta te Active Line Six-a, E-Base-a, Klox-a.
Predviđen je sljedeći redoslijed nastupa DJ-a:
19:00 – 20:00 Klox 20:00 – 21:30 E-Base 21:30 – 23:00 Active Line Six 23:00 – 01:00 David Morales 01:00 – 02:30 Pille 02:30 – 04:30 Sebastian Ingrosso
Nakon završetka spektakla na Rivi, zabava se nastavlja u klubu Imperium, jednom od najljepših klubova na Jadranu iz kojeg se pruža spektakularan pogled na Rivu, Palaču i luku.
{youtube}sjJKdP-_KZI{/youtube}
Cijena ulaznice je 220,00kn, fan pita 320,00kn, dok cijena V.I.P. ulaznice iznosi 700,00kn. Ulaznice možete kupiti u sustavu Eventima i Port.hr, a V.I.P. ulaznice u agenciji Smokvina.hr.
Roger Sanchez se može se pohvaliti grammyjem za najbolji remiks i brojnim hitovima, kao što su "Another Chance", "You Can't Change Me" i "Lost", a sa Far East Movementom snimio je prošlogodišnju ljetnu petardu "2Gether".
Od ostalih dj-eva izdvajamo Mika Valeja, koji baš ovih dana obrađuje pjesmu Symphony (Prok & Fitch) za Rogerov label Stealth, i Angela Anxa, koji razvaljuje house scenu s novostima, kao što su "Are We There" na Disko Zoo Records (Gramophonedzie), "Take Me" na Nocturnal Grooves (the Shapeshifters) i "Yellow Horizon EP" na Definitive Records (John Acquaviva i Richie Hawtin).
Uz već spomenute artiste na velikom flooru nastupit će još Eddie F, a privee će ovaj put razvaliti techno majstori Psiho, Boltzmann i Gumja. Ne zaboravite: Roger Sanchez te odabrana house i techno ekipa – 18. kolovoza u Ambasadi Gavioli.
{youtube}KldJrP3–5Q{/youtube}
Cijena ulaznice je 20 eura i moguće ju je nabaviti u sustavu Eventima. Mi vam za nastup Rogera Sancheza u Ambasadi Gavioli darujemo 2×2 ulaznice ukoliko u komentaru na članak nabrojite pet vama najdražih Sanchezovih produkcija. Dobitnike objavljujemo sljedeći tjedan. Sretno!
Bill Brewster & Frank Broughton: Last Night a DJ Saved My LifeSlužbeni naziv knjige je Last Night a DJ Saved My Life: The History of the Disc Jockey, na 100 stranica opisuje DJ kulturu te stvaralaštvo pionira elektronske glazbe kao što su Larry Levan i Frankie Knuckles. Post disko era je odlično pokrivena, ali se suvremena glazba obrađuje se samo u posljednjoj četvrtini ove knjige, no autori redovno osviježavaju podatke u knjizi na www.djhistory.com.
Simon Reynolds: Energy Flash: a Journey Through Rave Music and Dance Culture Simon Reynolds se smatra jednim od najistaknutijih novinara u svijetu elektronske glazbe. Pisao je za The New York Times, Spin, Rolling Stone, The Guardian, Village Voice, Melody Maker, The Wire, Mojo i mnoge druge publikacije, no knjiga Energy Flash: a Journey Through Rave Music and Dance Culture iz 1998. najbolje prikazuje uspon rave kulture pogotovo u Engleskoj, te navodi izdanja koja su obilježila rane 90-te.
Dan Sicko: Techno Rebels: The Renegades of Electronic Funk Dan Sickova knjiga Techno Rebels pojavila se 1999. kao kronika rane techno glazbe. Ova se knjiga usredotočila na techno iz ranih 90-ih, dobro napisana opisuje Detroitske i europske pionire ove glazbe. Svatko tko je zaljubljen u techno trebao bi ju pročitati.
Sean Bidder: The Rough Guide to House Music Do knjiga koje govore o underground house glazbi uvijek je bilo teško doći, zato ovaj Sean Bidderov vodič donosi što je više moguće informacija u malom formatu u kojem je tiskan i u formi enciklopedije koju predstavlja. Sadrži informacije o izvđačima, labelima, pločama i izdanjima. Za house entuzijaste odlična stvar.
Peter Kirn; Keyboard Presents: The Evolution of Electronic Dance Music Peter Kirn se kao urednik odlučio voditi svojom kolekcijom članaka objavljenih u Keyboard magazinu unutar 30 godina. Ljepota ove kolekcije leži u tome što je pisana iz producentske perspektive, kroz oči glazbenika koji su stvarali tu glazbu i osjećaje koje su izražavali kroz nju.
Laurent Garnier: Electrochoc Knjiga "Electrochoc" prati scenu od njenih početaka, disko ere, funka, rocka, new wavea, do pojave electra, housea , techna i hip hopa… "Electrochoc" je autobiografija pisana kao roman u kojem je glavni protagonist sam Laurent koji je bio svjedok i aktivni učesnik tih zbivanja.
Tomorrowland 2012 tako je ugostio preko 180,000 posjetitelja iz 75 zemalja koji su imali priliku uživati u nastupima preko 450 izvođača koji su se izmjenjivali na pozornici dugoj gotovo 150 metara, i teškoj 138 tona koja je predstavljala divovski bajkoviti ormar.
Glavna bina ove je godine nadmašila sva očekivanja, slapovi, performeri, vatromet, nevjerojatan broj rekvizita i još štošta.
{youtube}c5bgJSdH544{/youtube}
Tomorrowland TV prvi je put ove godine prenosio 7 sati dnevno svakog dana festivala, a live stream je premašio gledanost bilo kojeg elektroničkog glazbenog eventa s 7,933,661 pogleda i jedan je od najgledanijih glazbenih događaja na svijetu.
Prošlogodišnji Tomorrowland after movie je pogledalo gotovo 46 milijuna ljudi, a ovogodišnji se očekuje krajem kolovoza. Organizatore već veseli priprema festivala za sljedeću godinu.
Uz „fake“ DJ-e povezuje se i trgovina lažnih likeova koji vrlo brzo nestanu, jer se radi o lažnim profilima koje Facebook briše. U Velikoj Britaniji za 100 funti moguće je kupiti 1000 lažnih fanova, no kako brzo iščeznu potrebno je ponovno trošiti i kupovati nove. Postoje čak i agencije koje DJ-ima nude takve usluge.
Kako bi takvu prevaru prepoznali, možete vidjeti u kojem je vremenu netko dobio jako puno fanova ili je njegovu stvar like-alo jako puno ljudi, previše da bi bio prirodno.
I sami smo nedavno dobili ponudu u kojoj nam nude određeni broj novih likeova na našoj fan stranici na Facebooku, konkretno za 100kn dobije se 1000 novih likeova, ali smo se ipak odlučili za prirodan put.
Prave brojke su one koje govore o tome tko je kakav DJ, ne vrijede svi ti fanovi ako se ulaznice za nastup tog DJ-a ne prodaju ili ako nitko ne kupi vaše izdanje ili album.
Štoviše lažni fanovi samo odmažu, jer ne mogu komentirati i like-ati vaše postove, jer vam smanjuju broj stvarnih fanova koji bi trebali vidjeti ono što ste objavili s obzirom na Facebook politiku prema kojoj je samo mali postotak onih koji će vidjeti vaš post i na kraju će samo biti izbrisani, jer nema interakcije koju Facebook tretira kao „živi“ profil.
I dok se popularnost nekog DJ-a gleda prema broju sljedbenika na društvenim mrežama, pitamo dokle ide ta neiskrenost?Još ne tako davno se glazbenik mjerio po talentu, a ne po likeovima.
Natjecanje je podjeljeno u 9 kategorija uključujući solo ples, grupni ples, balet, ulični ples i narodni ples. Par velikih panda robota najviše je od svih natjecatelja privukao je pozornost.
Ipak tim s meksičkog fakulteta osvojio je prvu nagradu nakon cijelog dana natjecanja, dok je tim s strojarskog fakulteta iz Kine osvojio 4 nagrade. Pogledajte kako izgleda kada roboti plešu.
{youtube}5s49FST2Izc{/youtube}
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.