Skip to main content

Boogaloo je 30. travnja domaćin humanitarnom partyu ˝Nora može sve˝

˝Nora može sve˝ je humanitarna akcija za desetogodišnju Noru koja želi stati na svoje noge i koračati kao i ostala djeca.

Nora je rođena u 27. tjednu te joj je dijagnosticirana spastična celebralna paraliza koja joj nažalost omogućava napraviti samo nekoliko koraka uz pomoć terapeuta i hodalice.

Sav iznos od donacija koji iznosi 5€ otići će u humanitarne svrhe, odnosno za robotsku neurorehabilitaciju fizikalnih terapija za Noru. Sada je vrijeme da pokažemo svoju velikodušnost i ostvarimo Norinu veliku želju.

Uz DJ-eve, party će upotpuniti i Rejvnesansa koja će biti zadužena za dekoraciju. Za one koji ne mogu prisustvovati partyju, donacije možete uplatiti na račun otvoren u RBA: HR4324840083236504776, Nora Kuserbanj

Radionica Zarkoffa: Tonska obrada snimki govora

“Ma dobro je, glavno da smo nekako snimili, sredit će se to u postu” – dugo je vremena bila rečenica koja je potencijalno vodila u katastrofu. Napretkom tehnologije došli smo do situacije gdje se dobar dio loših tonskih snimki može spasiti i to bez velikog tehničkog znanja.

Ova je radionica namijenjena onima koje zanima kako se to snimka čisti i spašava. Naravno, moguće je koristiti i potpuno automatizirane alate, no ovdje ćemo malo zaviriti ispod haube. Govorit ćemo o postupcima uklanjanja šuma, jeke, zvukova disanja, kontroli sibilanata, poboljšavanju prezentnosti i razumljivosti, kompresiji, spašavanju “clippinga” i slično.ž

To je znanje korisno svima koji se profesionalno ili amaterski bave radom u audiovizualnoj produkciji, od podcasta i društvenih mreža, preko audio knjiga, radio drama, pa sve do televizije i filma.

Radionicu će voditi Saša Rajković aka Zarkoff profesor fonetike, tonski tehničar i glazbenik

Prijaviti se na radionicu možete do ponedjeljka, 22. travnja 2024. točno u podne na sljedećoj adresi: https://forms.gle/pbFgnosNUf1AWAQAA

Radionica je besplatna!

Saša Rajković – Zarkoff je glazbenik i tonac s popriličnim iskustvom na elektronskoj i indie sceni. Kao solo izvođač i član bendova Sumerian Fleet, FFFC, Lab Personnel i drugih projekta je objavio preko 30 izdanja, a u ulozi mastering inžinjera radi za Creme Organization, Raw Culture Records, odnedavno za Out Of TuneRecords itd. Domaćoj indie sceni poznat je po radu s ### i Žen te kolektivom Lab Personnel.

Bogati narativni program Impulse festivala 2024.

Čak dvije tribine otvaraju teme o uradi sam kulturi kao i propitkivanju festivalske scene s domaćim organizatorima, dok je prostor Galerije SKC domaćin još jednog vizualnog segmenta pod nazivom “The Taste Of The Pit“, istoimenog fanzina i izložbe koncertne fotografije. Okosnicu Impulse Festivala čini već tradicionalni Sajam ploča, kojemu se u ovome izdanju pridružuje novitet – Finders Keepers buvljak. Na sve programe ulaz je slobodan.

Foto Željko Pendić

DIY U RIJEČIMA I NA SLICI
Na koji način se do it yourself ili „uradi sam“ reflektira u glazbi? Više će posjetitelji moći saznati na tribini “DIY or die” u Galeriji SKC u utorak, 23. 4., od 19.30h

DIY je metoda izgradnje, modificiranja ili popravka stvari bez izravne pomoći profesionalaca ili certificiranih stručnjaka. Upravo takav pristup je izrastao u društveni koncept s ljudima koji jedni s drugima dijele ideje, dizajne, tehnike, metode i gotove projekte bilo online ili osobno. O počecima i razvoju, etičkim parametrima u njegovu pristupu, načinu rada i mnogočemu drugome govore: Dina Ivas (No Profit Recordings, Pula), Pavle Kocanjer (audiovizualni diy entuzijast, Karlovac) i Bruno Butorac (student, Rijeka). Razgovor moderira studentica Leonida Cris Manojlovski.

Nakon tribine, slijedi vizualna poslastica za ljubitelje punka. Mladi audiovizualni entuzijast Pavle Kocanjer aka Vjetroslav Prdinski predstavlja svoj novi fanzin i prateću (putujuću) izložbu “The Taste Of The Pit”. Kako sam kaže: “U fanzinu i izložbi možete vidjeti jedne od najboljih i najintenzivnijih punk koncerata u posljednjih 5 godina.”

Pavle je sa svoja dva benda u kojima svira (Left to Starve i Rules) obišao cijelu Europu, pa su tako osim Hrvatske u selekciji i druge zemlje. Izložba se sastoji od 30 koncertnih fotografija koje nisu u fanzinu, a svi zainteresirani moći će kupiti fotografije i/li fanzin. Izložba je otvorena za posjete do subote, 27. travnja od 17h do 20h.

Foto Niska Tognon

TRI PRIČE O SCENI
Drugi narativni dio u obliku tribine slijedi u srijedu, 24. travnja od 19h. Prostor RiHub-a otvara vrata na temu “The Future is Unwritten“, okupljajući vodeća imena hrvatske festivalske scene.

Tri različite priče, svaka iz svoga kuta; kuta organizacije, lokacije, (žanrovskog) koncepta ili pak usmjerenja. O izazovima provedbe festivala u Hrvatskoj, jedan od kojih je činjenica da je trenutno nemali broj u inozemnoj organizaciji, poziciji domaćih ljudi, idejama, motivima za nastavak rada, festivalskoj sceni nakon pandemije, zaprekama inflacije, a zasigurno i brojnim drugim pitanjima razgovaraju gosti: Vedran Meniga (Pozitivan ritam), Marin Lalić (Bear Stone festival) i Marko Jovanović (Thru The Bushes) uz moderiranje Damira Batarela (Crnilo booking).

Foto Kristina Barišić

FESTIVALSKI NOVITETI
Sajam ploča nezaobilazni je dio festivalskog programa kojemu se u 21. izdanju pridružuje i mali riječki buvljak, Finders Keepers. U subotu, 27.4. od 10 do 17 sati u Exportdrvu moguće je probrati po moru ploča, ali i drugih glazbenih formata, second hand odjeće, obuće, nakita i brojnih drugih sitnica. Glazbenu podlogu prilikom druženja osiguravaju posebni gosti za DJ pultom, Teo Fantazija i Ras Padsystema.

DAY ZERO: WARMUP DRUŽENJE NA KAMPUSU
Day Zero je mingl za studente uz sveprisutnu glazbu. Kampus će tako postati mjesto druženja, kreativne slobode i funky beatova. Provozajte se disco liftom ili zasvirajte klavir na FFRi-ju, poslušajte mlade muzičare kod Akvarija, posjetite zvučnu kupku na livadi UFRi-ja, zaigrajte nagradne igre u kutku za druženje i dočekajte zalazak Sunca uz The Usual Suspects. Day Zero ima sve.

ULAZNICE ZA KONCERTNI PROGRAM I SERVISNI INFO
Ograničen broj hard-copy ulaznica je dostupan u Dallas music shop Rijeka i preko sustava Entrio.hr . Ulaznice za filmove prodaju se na blagajni art-kina ili preko sustava ulaznice.hr

FESTIVALSKI POPUST NA X-ICU
Glavni partner festivala je Studentski kulturni centar pri Sveučilišu u Rijeci, a u programu kao i organizacijskom timu aktivno sudjeluju studenti i studentice (bivši i sadašnji). Upravo je i to jedan od ciljeva festivala, maksimalno uključiti studentsku publiku.

Tako i ove godine uz predočenje važeće X-ice studenti i studentice ostvaraju mogućnost kupovine ulaznica po pretprodajnoj cijeni i na dan programa (ukoliko program nije rasprodan).

Podsjećamo, 11. izdanje Impulse festivala održat će se od 22. do 28. travnja ponovno ulazeći u nove prostore, ostvarujući nove suradnje. Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizuale je zaslužan Studio Praksa. Festival djelomično sufinanciraju Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske, Grad Rijeka – Odsjek za kulturu, HDS-ZAMP i Zaklada kultura nova.

Lyricsi koji su preobrazili house glazbu: Inner City – Good Life

Pjesmu je napisao i producirao Kevin Saunderson, a objavljena je kao drugi singl s njihovog debitantskog albuma, Paradise (izdan u SAD-u kao Big Fun).

Foto Gaetan Tracqui

Postao je hit, dosegnuvši broj jedan u Finskoj i broj 4 u Velikoj Britaniji. Osim toga, pjesma je dospjela među prvih 10 u Belgiji, Njemačkoj, Irskoj, Nizozemskoj, Norveškoj, Švedskoj i Švicarskoj. Izvan Europe, dosegao je prvo mjesto na Billboard Hot Dance Club Play ljestvici u SAD-u, broj 8 na Novom Zelandu i broj 52 u Australiji.

Stihovi za Inner City – Good Life su u nastavku.

Let me take you to a place I know you want to go
It’s a good life

I want to stand around and beg you
Just don’t say no
No no
No no.
I have got a feeling that you’re gonna like it what I’m doing to you

And I know what I’m doing
I’ll be doing what you want to me to do.

Love is shining
Life is thriving in the good life
Good life

Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life.

A feeling that you get from the good life.
Once you get the good life feeling

Let me tell you no one can take it away
No no
No no.

No more bad times
Only glad times in the good life
Good life.
Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life

Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life.

When the good look in then it feels as good as a good life.
I want you to want me
I want the good life all night.

No more rainy days
The sun will chase the clouds away
In the good life.
Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life.

No more sorrow
Nothing borrowed in the good life
Good life

Good life
Good life
Good life
Good life

In the good life
Good life.

Francuski “ninja” kvartet Makoto San spaja tradicionalni i elektronički zvuk sa instrumentima od bambusa

Kvartet u albumu nudi šetnju kroz žanrove, vješto kombinirajući organske zvukove sa elementima ambijentala i housea odnosno spajajući tradicionalnu s elektroničkom glazbom.

Ovaj eklektični bend se specijalizirao se u dizajnu i uporabi instrumenata od bambusa, povezanih s ritmovima koji potom postaju kako oni nazivaju “biljni techno”. Tako da osim glazbe koju predstavljaju na albumu, njihovi nastupi uživo znaju imati i techno groovea.

Svojim izgledom modernih “ninja” pretvaraju pozornice diljem svijeta u svete elektroničke hramove, koji lebde i plešu

O njihovom svijetu također se priča na društvenim mrežama, a grupa je odlučila podijeliti svoj život iza kulisa u formatu “Makoto San Factory” s intervjuima, vlogovima i kreativnim sesijama koje vam omogućuju da vidite kroz njihove maske.

“Moso” je spoj nekoliko inspiracija grupe, uključujući pop kulturu, video igre i anime. Glazba tada postaje način izražavanja njihovih duša koje napuštaju ekrane kako bi putovale kroz note!

I taj pojam bijega također se nalazi u melodijama albuma. Kada se “Wekomundo” oslanja na latinoameričku kumbiju, “Saikoto” odaje počast armenskom jazzu dok “Temps Volé” povezuje hip-hop ritmove s glasom Uzija Freyje.

Reverb: U Londonu se otvara velika multimedijska izložba koja istražuje raskrižje zvuka i umjetnosti

Ekspanzivna multimedijska izložba istražuje raskrižje zvuka i umjetnosti i najveća je izložba te vrste, koja uključuje preko 100 umjetnika i glazbenika iz cijele vizualne umjetnosti, glazbe, televizije, filma i nastupa uživo.

Foto The Vinyl Factory

U središtu izložbe bit će 5 novonaručenih AV instalacija za pojedina mjesta Theaster Gatesa, Es Devlina , Julianknxxa i Caterine Barbieri. Njujorški ‘majstor zvučnika’ Devon Turnbull postavlja svoju Hi-Fi Listening Room Dream No.1 , meditativnu sobu za slušanje unutar izložbe, kuriran s programom neslušane glazbe, uključujući ekskluzivne probne snimke i studijske snimke.

Legendarni Haciendin dizajner Ben Kelly dizajnira sobu za ploče u kojoj će biti izloženo 100 vinyla koje su kreirali umjetnici, a izdao The Vinyl Factory. To uključuje izdanja Nan Goldin, Arthur Jafa, Marina Abramovic, Grace Jones, Yussef Dayes, Es Devlin, Fred Again, Thom Yorke, Ragnar Kjartansson, Massive Attack, Pet Shop Boys, Maurizio Cattelan, Daft Punk, The xx, Rachel Rose, Kojey Radical, Taryn Simon…

Tijekom koncerta održat će se javni program glazbenih nastupa uživo, koje će The Vinyl Factory tiskati kao ograničeno izdanje vinilnih ploča.

Njujorški ‘majstor zvučnika’ Devon Turnbull postavlja svoju Hi-Fi Listening Room Dream No.1

Reverb se otvara u 180 The Strand, London, WC2R 1EA od 22. svibnja, a može se obići sve do 28. rujna 2024. Prijavite se da biste saznali kada će ulaznice biti dostupne.

Posljednjih 20 godina The Vinyl Factory je bio na čelu poticanja pionirske suradnje između umjetnika i glazbenika, prihvaćanja novih ideja i istraživanja novih načina spajanja umjetnosti i zvuka.