Počevši s ‘Generator‘ sa svog novog albuma – prvog u više od sedam godina, Gaspard Augé i Xavier de Rosna također su debitirali s ‘Mannequin Love‘, njihovom suradnjom Tame Impala ‘One Night / All Night’, ‘Neverender’ – još jednom pjesmom u suradnji s Kevinom Parkerom – uz ‘Incognito’ i ‘Afterimage’.
Foto Coachella Facebook
Također su izveli svoje klasične hitove ‘We Are Your Friends’ i ‘DANCE’, od kojih je u potonju dvojac u pjesmu uklopio Jay-Z -jevu ‘On To The Next One’.
Justice će odsvirati tri koncerta u Meksiku prije nego se vrate u Europu i nastupe na nekoliko ljetnih festivala, uključujući Primavera Sound, Best Kept Secret i Dour. Informacija o dolasku u ex-yu regiju nema, a najbliže nama će gostovati 14. lipnja na Nameless festivalu (jezero Como) sjeverno od Milana. Kompletan popis turneje je ovdje.
Ricardo Villalobos je neprikosnoveno ime koji drži posebno mjesto na elektroničkoj sceni. Poznat je po svojim osebujnim setovima, koji se mogu definirati kao prava vožnja, kako u glazbenom smislu kroz žanrove, tako i spiritualno kroz vrijeme.
Snimljeni setovi čileansko-njemačkog DJ-eva se smatraju svetim gralovima, a upravo jedan od posljednjih objavljenih setova je s prošlogodišnjeg Time Warpa. Brojni partijaneri koji su bili prisutni u Mannheimu, kao i oni koji su ovaj set poslušali online, smatraju ga jednim od najboljih koje je Ricardo Villalobosizveo u posljednjih nekoliko godina.
Dvosatni set je zavrtio u nedjeljno jutro u terminu od 4 do 6, a osim što je počastio sve prisutne s vlastitom produkcijom i prepoznatljivo dugim obradama, svoje mjesto u setu su se našli i zanimljivi odabiri poput Westbamove “Monkey Say, Monkey Do”, Radio Slaveove “Don’t You Know”, DJ Dickove “Weekend”, Star B-ove “I’ve Got Joy” i mnoge druge koji su rezultirali interesantnim miksom housea, minimala i techna.
Magiju Ricarda Villalobosa će uskoro i zagrebačka publika imati priliku uživo doživjeti, jer u subotu legendarni DJ zajedno s Sonjom Moonear, Zipom i Marianom Mateljanom predvodi proslavu 20 godina We Love Sounda u Boogaloou. Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.
Golman Newcastle Uniteda Loris Karius i njegova zaručnica TV voditeljica Diletta Leotta bili su odbijeni na ulazu u Berghain proteklog vikenda zbog njihovih modnih odabira, posebice jarko žutog kaputa.
Kako prepričava Berghain reddit zajednica na internetu te što pišu njemački mediji, razlog odlaska u kultni berlinski klub je njegova striktna selekcija kod ulaska koju su njemački golman i talijanska TV voditeljica planirali proći, jer Karius ima iskustva s berlinskim noćnim životom.
No, izbacivači na ulazu u Berghain nisu bili zadovoljni njihovim modnim odabirima, ali i ponašanjem. “Nikad ovako nisam bila odbijena u životu” požalila se Dilleta Leotta te zaključila kako su njen zarazni osmijeh i predivni žuti kaput zasmetali izbacivačima na ulazu te da su radi toga bili odbijeni. Kako je na društvenim mrežama podijelila “Loris je pogriješio, između ostalog, jer me je poslao prvu unutra. Djevojke obično imaju više šansi, ali pogledali su me i nisu me primili.”
Ovo nije prvi slučaj da neke poznate osobe ne uspiju ući uBerghain, prije par godina Elon Musk je “zapeo” na vratima kluba, a u nekoj bližoj povijesti dalje od vrata nisu prošli reper Macklemore i pjevačica Britney Spears.
Mračno, razigrano i euforično na novom izdanju večeri Sequences ovog petka
Savršeni balans kojim podižu plesni podij odlika je dvoje izvanserijskih DJ-a, gostiju predstojeće večeri Sequences u petak, 19. travnja. Rødhåd i Aurora Halal su među najintrigantnijim i najutjecajnijim imenima elektroničke scene.
Danas etablirana sila u suvremenom technu, Mike Bierbach, poznatiji pod umjetničkim imenom Rødhåd, ozbiljno se bacio u posao. Nastupajući deset godina relativno nezapaženo u Berlinu, usavršio je zanat kako bi postao jedinstven DJ spreman za međunarodne pozornice. Prevagu mu je donijelo pokretanje party serijala Dystopian koji je prerastao u izdavačku kuću.
U vrijeme kada je berlinska scena bila jako prezasićena lepršavom, raznolikom plesnom glazbom, Rødhåd i njegovi vršnjaci krenuli su u formiranje platforme za pravi techno. Doček je bio buran. Iako ima hvaljene produkcije i remixeve na svoje ime, DJ-anje je njegova prava jača strana. Njegov stil je uvijek dubok, snažan i melankoličan – od duba do techna i natrag do housea.
Jednako sjajna je Aurora Halal, proslavljena DJ-ica iz Brooklyna koja je svojim beskompromisnim pristupom technu i houseu stvorila posebnu nišu u krajoliku elektroničke glazbe. Njezino putovanje isprepliće zvuk, viziju i inovacije, postavljajući je kao pravu snagu na suvremenoj glazbenoj i umjetničkoj sceni.
Sjenoviti i psihodelični, njezini live i DJ setovi imaju maglovitu senzualnost i intenzitet plesnog podija koji je naizmjenično razigran, mračan, euforičan i emocionalno ranjiv. Posljednjih 10 godina provela je obilazeći klubove, raveove i festivale diljem svijeta te stekla rezidencije u njujorškom Nowadaysu, berlinskom Berghainu i amsterdamskom De Schoolu. Obilježena analognim sintesajzerima i drum mašinama, njezina jedinstvena zvučna paleta obuhvaća minimal synth, disco, detroit techno i čikaške house korijene.
U ulozi domaćina ovim posebnim gostima ovog puta naći će se Insolate i Antonio Zuza.
Zbeletron u subotu slavi 15. rođendan uz četiri moćne DJ-ice
Svoj 15. rođendan slavi Zbeletron, udruga koja neumorno organizira evente sa sadržajima za LGBTIQ+ zajednicu te tako pomaže njihovoj vidljivosti i ravnopravnosti. U subotu, 20. travnja u Petom Kupeu Zbeletron vodi na glazbeno putovanje od kojeg će vam otkucaji srca biti jači. Gošće su dvije odlične inozemne DJ-ice kojima je ovo zagrebački debi – NIKS i ferrari rot, a podršku im pružaju domaće Elena Mikac i Doxia.
NIKS inspiraciju crpi iz okoline u kojoj je odrasla, u jugoistočnom Londonu s dubokim afinitetom prema Berlinu, kojeg smatra svojim drugim domom. Spoj tih okruženja duboko je utjecalo na njezin identitet kao umjetnice. Pod utjecajem različitih iskustava tijekom formativnih godina, njezin glazbeni stil ostaje čvrsto ukorijenjen u undergroundu.
Setovi joj vode slušatelje na putovanje kroz različita područja plesne glazbe, odajući počast njenom porijeklu uz moderne i perkusivne elemente s dubokim, ritmičnim prizvucima. NIKS vješto povezuje točke između kultnih britanskih etiketa poput Hessle Audio i pionira elektroničke glazbe kao što su Trevor Rockcliffe i Mr G.
Ovaj je party i savršena prilika da na domaćem terenu vidite zvijezdu u usponu. Setovima koji su istodobno nemilosrdni i razigrani, ferrari rot često pretvara plesne podije u trkaće staze. Malo je umjetnika i umjetnica koji se mogu usporediti sa svestranošću njezine glazbene produkcije.
Suosnivačica berlinskog plesnog i drag kolektiva Dimenzione Danza slijedi strogi pristup jednakih mogućnosti kada koristi različite žanrove plesne glazbe u svojim DJ setovima: od dubokog groovea do oštrih ritmova, njena predanost stvara zvučno iskustvo koje pokreće motore.
BBC je zajedno s PBS-om snimio novi dokumentarni serijal u tri epizode u kojemu istraživaju povijest disca – “Soundtrack of a Revolution“. Dokumentarni serijal donosi priču o početku disca u kontekstu underground subkulture te o njegovom prelasku u mainstream svijet i postajanju globalnog fenomena te naposlijetku o nasilju koje ga je umalo uništilo.
“Od znojnih podrumskih barova 70-ih u New Yorku do blještavih vrhova globalnih ljestvica, kako je disco osvojio svijet – njegovi počeci, njegovi trijumfi, njegov pad i njegovo nasljeđe.” stoji u najavi serijala u čijem su stvaranju pomogli brojni akteri sa scene poput Honey Dijon, Davida Moraleas i François K-a.
Dokumentarni serijal “Disco: Sountrack of a Revolution” možete besplatno pogledati na BBC-evoj streaming platformi.
Grimes je bila bukirana za 50-minutni set na Coachelli, ali za razliku brojnih drugih setova koji su prošli bez ikakvih problema, kanadska glazbenica se tijekom cijelog seta se suočavala s “tehničkim poteškoćama” i “borila” s Rekordboxom. Tijekom svog 50-minutnog seta, Grimes je više puta zaustavljala glazbu i obraćala se publici.
Iako je prvih 20-ak minuta prošlo poprilično normalno, svaka sljedeća minuta je vodila bliže fijasku te se tako Grimes prvi put obratila publici i krenula objašnjavati problem. “Oprostite! Zapravo imam velike tehničke poteškoće, pokušavam se syncati…ali nisam dovoljno dobra u matematici za ovo…” poručila je prilikom prvog javljanja publici te najavila kako će pokušati dovesti set do kraja svirajući novu glazbu.
U nastavku, koliko su brojali internetski korisnici koji su pratili live stream Coachelle, Grimes se još šest puta uhvatila mikrofona te krenula objašnjavati svoju problematiku te barem 10 puta vrisnula u sami mikrofon.
Problematika s kojom se suočavala Grimes je bila u tome da joj je Rekordbox pokazivao duplo brži tempo pjesamaod originalnog što ju je “prisililo” da “pogađa” BPM pjesama i beatmatcha bez “sync” opcije na CDJ-ovima.
Grimes je nekako uspijela dovršiti svoj 50-minutni set, no kako je on bio live streaman na YouTubeu, fijasko tijekom njenog seta nije ostao samo kao priča na festivalu, već se proširila cijelom glazbenom industrijom, a posebice u svijetu elektroničke glazbe.
Sama kanadska glazbenica se odlučila nakon fijaska obratiti publici i preko društvenih mreža još jednom ponuditi objašnjenje, a na svom X profilu je napisala ispriku te otkrila “krivca” za neuspješni set na Coachelli. Kako Grimes kaže, iako ona obično sve kontrolira vezano za nastup, ovog puta je odlučila angažirati vanjskog suradnika za organizaciju pjesama na USB-u i u Rekordboxu, kao i što prije samog seta nije provjerila je li sve “štima” na CDJ-evima.
Ispriku je zaključila mišlju da ako nešto želiš da bude napravljeno kako spada, da moraš to odraditi sam te poručila da će sljedeći vikend, kada se ponovno vrati na Coachellu sve biti uredu.
I want to apologize for the technical issues with the show tonight. I wanted to come back rly strong and usually I always handle every aspect of my show myself – to save time this was one of the first times I've outsourced essential things like rekordbox bpm's and letting…
Svoje mišljenje o fijasku kanadske glazbenice su iskazali brojni DJ-evi na društvenim mrežama te je tako primjerice Dave Clark poručio da je “DJ-ing toliko obezvrijeđen zbog kapitalističkog preuzimanja scene i narcizma.”
Poduži osvrt na događaje s Coachelle je prokomentirao i regionalni teškaš, Commissar Lag na svom Facebooku.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.