Iako je njemački producent Boys Noise objavio ovu traku 2006. na vinylu pod sinonimom 909D1SCO sad ju je editirao i masterirao dodatno te omogućio da svima bude dostupna za slušanje i puštanje u klubovima, na partijima i tulumima.
Stvar znakovitog imena "Donnastag" možete poslušati u nastavku i downloadati besplatno ovdje. Uživajte!
Zahvaljujući Shazamu odnosno korisnicima ovog servisa i statističkim podacima prema kojima svaki dan 200 milijuna korisnika generira čak 7 milijuna tagova, što znači da je pomoću ovog servisa lako predvidjeti koja će pjesma postati hit.
“Već sada možemo unaprijed vidjeti koja će pjesma postati hit jer je njihovo tagiranje prilično neobično. Možemo primijetiti neobično ponašanje oko određene pjesme pošto ljudi pomoću Shazama pronalaze odgovor na pitanje ‘koja je ovo pjesma’. To obično započinje nekoliko tjedana ili čak mjeseci prije nego se pokrene trend.” – istaknuo je Will Mills direktor glazbe i sadržaja u Shazamu.
Tako recimo Gotyeov singl „Somebody that I used to know“ trenutno bilježi 1.5 milijuna tagova svakoga dana, a ovo je trenutni poredak hitova za nadolazeće ljeto:
1. Gotye – Somebody That I Used to Know 2. Usher – Scream 3. Maroon 5 featuring Wiz Khalifa – Payphone 4. Calvin Harris featuring Ne-Yo Let’s Go 5. Rick Ross featuring Usher – Touch ‘N You 6. Gusttavo Lima – Balada Boa 7. Rudamental featuring John Newman – Feel the Love 8. DJ Fresh featuring Dizzee Rascal – The Power 9. Nicki Minaj – Pound the Alarm 10. Alabama Shakes – Hold On
Lighthouse Music Club kao najveći open air klub na istarskom poluotoku u Vodnjanu party dio sezone otvara u petak, 8. lipnja uz svima dobro znane hitove obogaćene neponovljivim scenskim nastupom Barbare Tucker.
Nakon nje sljedeći party upriličit će Shapeshiftersi 16. lipnja, dok 23. lipnja iz Nizozemske stići Joris Voorn koji se kroz mnogobrojna izdanja i suradnje etablirao kao jedno od vodećih imena elektronske glazbe. 29. lipnja iz Slovenije u Istru stiže urbani band Xequtifz koji graniči između akustičnog popa i electronikea dan nakon 30-og nastupa Arno Cost.
{youtube}scFMfK7KH5c{/youtube}
U srpnju ljubitelje elektronike 13. srpnja dočekuje nastup Dubfirea (Ali Shirazinia), nekadašnjeg člana planetarno popularnog dua Deep Dish, te 19. srpnja Perpetum Mobile, band iz Srbije čija glazba obiluje raznolikostima.
U kolovozu prevladavaju talijani, ipak je Feragosto pa će nastupiti DJs from Mars, Alex Gaudino, Christian Marchi i za kraj kolovoza David Puentez, njemački DJ i producent.
Lighthouse Music Club otvorenjem ljetne sezone započinje provoditi ciklus „LMC Jazz festival" koncerata na kojima redovito nastupaju vrhunski glazbenici poznati ljubiteljima jazza. Festival će otvoriti vrhunski glazbenik iz Rusije, Oleg Kireyev, zajedno s Time Machine bandom kojeg sačinjavaju glazbenici iz Pule.
Detaljan program po datumima provjerite u nastavku:
LMC MUSIC FESTIVAL, PROGRAM ZA LIPANJ 2012. 6.6. Oleg Kireyev (RUS)i Time Machine Band (HR)/Jazz na terasi– Music by Charlie Parker, 7.6. George Cables (USA)/Jazz na terasi 8.6. George Cables (USA)/ Jazz na terasi 8.6. Barbara Tucker (USA) 13.6. Dennis Rowland (USA)/ Jazz na terasi 14.6. Dennis Rowland (USA)/ Jazz na terasi 15.6. Oleg Kireyev (RUS) i Time Machine Band (HR)/ Jazz na terasi – Music by Miles Davis, 16.6. The Shapeshifters (UK) 19.6. Nicolas Bearde (USA)/Jazz na terasi 20.6. Nicolas Bearde (USA)/Jazz na terasi 21.6. Nicolas Bearde (USA)/Jazz na terasi 22.6. Oleg Kireyev (RUS)i Time Machine Band (HR)/Jazz na terasi – Music by John Coltrane, 23.6. Joris Voorn (NL) 27.6. Oleg Kireyev (RUS) i Time Machine Band (HR) /Jazz na terasi – Music by Th. Monk, 28.6. Joe Kaplowitz (USA)/ Jazz na terasi 29.6. Joe Kaplowitz (USA)/ Jazz na terasi 29.6. Xequtifz (SLO) 30.6. Arno Cost (FR)
LMC MUSIC FESTIVAL, PROGRAM ZA SRPANJ 2012. 1.7.2012 High on heels (UK) 23.7.2012 Oleg Kireyev (RUS)i Time Machine Band (HR) /Jazz na terasi 4.7.2012 Eddie Henderson (USA)/Jazz na terasi 5.7.2012 Eddie Henderson (USA)/Jazz na terasi 9.7.2012 Leonid Ptashka (ISR)/Jazz na terasi 10.7.2012 Leonid Ptashka (ISR) & Roy Young (JAM)/Jazz na terasi 11.7.2012 Roy Young (JAM)/Jazz na terasi 12.7.2012 Roy Young (JAM)/Jazz na terasi 13.7.2012 Starsnight – Dubfire (USA) 16.7.2012 Joe Kaplowitz (USA) & Ratko Zaets (HR)/Jazz na terasi 17.7.2012 Oleg Kireyev (RUS)i Time Machine Band (HR) /Jazz na terasi 18.7.2012 Cirkus Festival – Crazibiza 19.7.2012 Perpetuum Mobile (SRB) 20.7.2012 Cirkus Festival – Discology 21.7.2012 Cirkus Festival – Vanillaz (HR)/(SLO) 22.7.2012 Adam Nusbaum (USA)/Jazz na terasi 23.7.2012 Adam Nusbaum (USA)/Jazz na terasi 24.7.2012 Adam Nusbaum (USA)/Jazz na terasi
LMC MUSIC FESTIVAL, PROGRAM ZA KOLOVOZ 2012 1.8.2012 Tecora Rogers (USA)/Jazz na terasi 2.8.2012 Tecora Rogers (USA)/Jazz na terasi 9.8.2012 Denise Jannah (NL)/Jazz na terasi 10.8.2012 Denise Jannah (NL)/Jazz na terasi 10.8.2012 DJs from Mars (IT) 15.8.2012 Oleg Kireyev (RUS)i Time Machine Band (HR) /Jazz na terasi 16.8.2012 James Carter Organ Trio (USA) 17.8.2012 Alex Gaudino (IT) 24.8.2012 Christian Marchi (IT) 30.8.2012 David Puentez (GER)
Među 25 programa s gotovo 400 animiranih filmova iz cijeloga svijeta nalazi se i najgalsniji program svjetskog festivala animiranog filma u Zagrebu, Animafesta – Kino za uši, ujedno i najzanimljiviji program festivala sa 17 glazbenih spotova koje su radili neki od najtalentiranijih animatora ili animacijskih studija današnjice za neke od najboljih pjevača ili bendova.
U svijetu elektroničke glazbe događa se još jedan zanimljiv fenomen: autori rado upotrebljavaju analogne materijale, stop-animaciju, lego kocke i slično, kojima onda simuliraju elektronički generirane forme. Dobar primjer za takav pristup spot je "Grindin" Nobody Beats The Drums autora i jednog od članova elektronskog trojca Rogiera van der Zwaaga koji je nastao od više od četiri tisuće fotografija ispiljenih i obojanih drvenih gredica.
{youtube}Ntc4l-poovo{/youtube}
Da se i stop-animacija vratila na velika vrata u svijet glazbe dokazuje spot "Her Morning Elegance" Izraelaca Yuvala i Merav Nathana koji su osvojili nominaciju za Grammy 2010. godine. "Najvrckastiji" spot napravljen u tehnici stop-animacije dosad je pogledalo 22 milijuna ljudi na YouTubeu.
{youtube}eV5aTW2sq1Q{/youtube}
Još jedan rastući trend izbjegavanje je prikazivanja pjevača i članova benda čak i kod najvećih svjetskih zvijezda kao što su Coldplay, Blur, Radiohead ili UNKLE. Njihovu glazbu u animirane priče pretvorio je jedan od najproduktivnijih studija u svijetu glazbenih spotova, Shynola u spotu za pjesmu "Eye for an Eye" uspješnog glazbenog projekta UNKLE i za Strawberry Swing benda Coldplay koji će biti prikazani u programu.
Kino za uši prikazuje se u petak 1. 6. u 20.00 sati u Cineplexx Centru Kaptol i u nedjelju 3. 6. u 18.00 sati u kinu Europa. Više o programu pronađite ovdje.
Dionys Beach bar u Vrsaru slavi otvaranje svoje nove ljetne sezone pod nazivom Montraker party – Volume 1 gdje će riječki DJ Moffous, hrvatski rezident na Ibizi dovesti ove subote 2. lipnja goste koji zajedno s njim nastupaju tijekom ljeta na Ibizi.
To su redom Toby Holguin iz Kolumbije koji je svoje albume prodao u desecima tisuća kopija, a kao nagrađivani producent i remikser izdao je stvari za toliko labela od Ministry of Sound, CR2, Tommy Boy Records, španjolskog Vale Music, brazilskog Brahma Beats, njemačkog Cuepointa, talijanskog Space & Sound i za još mnoge druge. Nastupao je diljem svijeta, a DJ Moffousa je upoznao na Ibizi gdje su zajedno rezidenti Bora Bora kluba. Pridružit će im se i vokalistica Helena Crystal iz Moskve poznata po redovitim gažama u svim klubovima na Ibizi.
{youtube}puS5eFOiwTU{/youtube}
Dionys Beach bar u Vrsaru ovim partijem najavljuje tek početak onoga što slijedi tijekom ljeta. Ulaznica za Montraker party je 40kn.
Legalno skidanje digitalne glazbe i njezin streaming preko interneta u prvoj četvrtini 2012. činili su 55,5 posto ukupne zarade britanske diskografske industrije, a udruga britanskih diskografa ovaj događaj naziva "značajnom prekretnicom" koja smiruje strahove o propasti glazbenog biznisa u digitalnoj eri – prenose britanski mediji.
Porast digitalne prodaje u Britaniji tako iznosi 24 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je prodaja fizičkih medija pala za 15,1 posto što označava značajnu evoluciju prema daljnjem ulaganju u digitalnu glazbenu industriju i naravno označava rast britanske ekonomije.
Nadamo se da će se ovaj trend nastaviti kako u Britaniji tako i u drugim zemljama.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.