Skip to main content

Sinoć otvoren makarski Deep


Deep u brojnim turističkim vodičima i stranim magazinima slovi kao najljepši klub na Jadranu upravo zbog činjenice da je smješten u špilju na makarskom poluotoku Osejava,  i to odmah uz more. Kako je takvih prirodnih lokacija u svijetu vrlo malo, nije čudno kako su brojni turisti ali i Hrvati odabrali upravo Makarsku i ovaj club za svoje lude ljetne provode. Club se satoji iz dva dijela, već navedene špilje s prirodnom zvučnom izolacijom namjenjene za partijanje do ranih jutarnjih sati te prekrasne otvorene terase okrenute prema pučini mora i Jadranskim otocima Hvaru i Braču. Terasa je idealna za sve one kojima ljetne gužve ne odgovaraju te žele ispijati koktele uz sum mora i svjetla grada.

Deep je ove godine za Vas pripremio program pod nazivom Deep Rising 2011 a prvi u nizu, 15.07.,  club će zagrijati Pirupa, ukratko najbolji talijanski producent za 2010 godinu.Naredni petak predviđen je za francuza Oxia-u, koji i nakon toliko godina na sceni nije izgubio ni malo na popularnosti. Britanski otok 26.07. predstavlja dvadesettrogodišnja Maya Jane Coles koja slovi kao najtalentiranija  mlada DJ diva u svjetu elektronske glazbe. Njezin hit “What They Say”  dostigao je prvo mjesto na “Beatport-u“, da bi na kraju 2010 godine, kao šlag na tortu, ova mlada dama bila nominirana za najboljeg producenta u usponu od strane časopisa DJ Mag. Kraj srpnja 29.07. rezerviran je za Lee Buridgee-a, etabliranog svjetskog DJ, producenta koji je stvrao underground scenu u Hong Kongu ranih 90-tih.
{youtube}Zz83FFWMIsM{/youtube}

Kolovoz u Deep-u predviden je uglavnom za njemačke izvodade pa tako već 04.08., na 7. godišnjicu Deepa ludi prvod ce priredit Butch, koji nam zadnjih 5 godina poklanja vrhunski zvuk razlicit zanrova elekronske glaze što ga je i ucinilo trazenim izvodacem diljem svijeta. Već dan poslije iz Danske nam stiže Noir, pokretač istoimenog labela koji slovi za jedan od glavnih smjerokaza buducih trendova.A  tjedan dana poslje već poznati gost Deepa je Andreas Pachurka aka. Ante Perry, radoholičar DJ, producent i promotor iz Dortmunda koji će ovom prilikom našoj publici prezentirati i svoj novi album Flashing Disco Sounds 2. Party sezonu zatvorit ce Solomun, koji nam stiže 12.08. iz Hamburga a elektronskoj sceni dao je veliki doprinos utoliko što je redefinirao pojam Europske house glazbe putem svojih remiksa.
 
Rezidenti Deep-a su Toni Juranović i Frx. Club nastavlja sa radom do kraja rujna za kad je predvideno zatvaranje.

Timo Maas u Sarajevu


U toku večeri je planirano prikazivanje svjetskog hita, kultnog filma "Berlin Calling" u amfiteatru Doma mladih, party će se održati na tri floora.

Na atraktivnoj lokaciji – krovu Doma mladih u procesu je realizacija projekta La Terrassa prvi Sky Lounge Bar u Sarajevu koji počinje sa radom prvom polovinom lipnja, bijeli kvarcni pijesak, prirodne palme, lounge, ambient music a sa prvim mrakom i house beatovima,  planirana gostovanja renomiranih  svjetskih imena kao što su ovog ljeta: Timo Maas, Dj Rochus, Steve Paris, DJ Moguai i mnogi drugi, a domaća podrška pored navedenih su Focho (Dom mladih resident), DJ Wedran (Triptonight) kao i mnogi drugi. Nakon grand opening-a u lipnju La Terrassa želi da formira svoj krug redovnih gostiju koji će posjedovati VIP karticu.*

TIMO  MAAS  
Timo Maas, je njemački umjetnik, DJ i producent, jedno od najvećih imena na svjetskim DJ listama. Radio je remixe poznatim muzičarima kao što su Fat Boy Slim, Kelis, Madonna. Prošle godine nastupao je na rođendanskoj zabavi slavne Madonne.

"It’s the first day of the rest of your life" (Prvi je dan ostatka tvog života, op. a.) pjeva Brian Molko na prvom singlu skinutom s Timo Maas-ovog drugog albuma "Pictures". Ova rečenica zvuči kao životni moto ovog 36 godišnjeg njemačkog DJ-a i producenta koji nogama čvrsto stoji u sadašnjosti, ali svojim idejama gleda u budućnost. Iza njega je 25 godina uspješne DJ karijere i preko tisuću nastupa širom svijeta u kojima je pretvarao energiju u ekstazu miksajući razne kombinacije plesne glazbe koje u cjelini stvaraju jedan specifičan soundtrack savršenog partya. Bez obzira na to, Timo Maas prije će se smatrati radnikom i stvarateljem, čovjekom koji sam sebe nanovo otkriva nego nekim tko cijeli život živi na staroj slavi.
{youtube}7KgwBR62Kds{/youtube}

Što je najbolje od svega, on se ne smatra DJ-em koji dolazi na party samo da bi vrtio gotove, tuđe ploče već se trudi od tih ploča stvoriti neki novi sound, specifičan samo njemu i u tome je neumoran pa nije rijedak slučaj da njegovi setovi traju i više od 5 sati pa čak i cijelu noć. Pogleda uperenog u budućnost i ušiju čvrsto na zemlji ovaj inžinjer telekomunikacija iz Hannovera prošao je u svojih 25 godina karijere sve što jedan DJ i producent svjetskog glasa može proći. Od rada u lokalnoj diskoteci 80ih godina, do rezidencija u najvećim svjetskim klubovima poput The New Pacha (New York), DC 10 (Ibiza) i The End-a u kojem je njegova večer proglašena najboljom u kategoriji "Best Venue" na "Time Out Live" dodjeli nagrada u Londonu…

Od remixeva visokog profila i ponosne nominacije za Grammy do velikog broja vlastitih originalnih izdanja kao i vlastitog labela "99 Percent" Timo Maas i dalje za sebe kaže da svakom svojem nastupu ili svakom novom produkcijskom uratku pristupa kao da su mu zadnji u životu jer to sve ionako ne bi bilo moguće da u sve što radi ne vjeruje 100% i da ne voli svoj posao onako kako ga voli.

I za kraj – Timo Maas nije njegov pseudonim ni akronim premda bi ga mogli prevesti kao:

Thousand
Incredible
Moments
of
Music
And
Aural
Sensations

URBAN LIFE
Urban Life je agencija koja se bavi organizacijom događaja u elektronskoj i drugoj urbanoj muzici. Nastala je početkom 2011. godine i odraz je svjetskih trendova i aktualnih dešavanja na svjetskoj elektronskoj sceni. Bogato dugogišnje iskustvo osnivača Agencije koji je radio na Ibiza-i, u Njemačkoj, Grčkoj i drugim elitnim lokacijama (osnivač Liquid Sky agencije, suvlasnik Sundownbeach kluba u Kelnu i sky lounge-a La Terrassa u Sarajevu) su reference koje agencija Urban Life slijedi.

Sirup Nation festival u Puli


2011. nova Sirupova avantura zove se Sirup Nation, trodnevni festival u velebnoj tvrđavi Punta Christo pored Pule od 4. do 6. kolovoza.

Na prvo izdanje Sirup Nationa stiže selekcija vrhunskih izvođača plesne elektroničke glazbe,
uz specifični začin undergrounda ''a la Sirup'' pa će tako ulogu headlinera preuzeti momci iz benda Hot Chip, koji će se nakon svog live nastupa iz 2008., ovaj put hrvatskoj publici predstaviti svojim DJ setom. Među nositeljima festivala pojavit će se i Ewan Pearson, legendarni britanski house producent i DJ te Levon Vincent, Tevo Howard i Jus Ed, nove zvijezde njujorške klupske underground scene.

Čileanac Dandy Jack, francuska DJ ikona Ark, Jimpster i Chris Duckenfield još su neka od imena s liste Sirup Nationa, a puni line up bit će objavljem 15.06.2011., kada počinje i službena pretprodaja festivalskih ulaznica po cijeni od 250kn za sva tri dana. U sklopu Sirup Nationa svoje će pozornice imati i bečki klub Pratersauna, renomirani kolektiv Feel My Bicep, koji vodi istoimeni blog u Londonu te pulska skupina DJ-a Koza Nostra.

Fort Punta Christo, kao mjesto zbivanja, zapravo je obalna utvrda iz 19.stoljeća i dio je poznatog sustava pulskih fortifikacija. Nalazi se ispod Štinjana, na poluotoku Puntižela, na samom ulazi u pulski zaljev sa sjeverne strane.

U rujnu 2010. utvrda je ugostila Outlook Festival i oduševila posjetitelje, a spoj mistične atmosfere koju pruža, tople ljetne noći i odlične glazbe formula su za nezaboravan provod.

Prvi ljetni gosti dubrovačkog Revelina


Freemasonsi su najavljeni 2. srpnja, a vikend poslije sve je podređeno otvaranju dubrovačkih Ljetnih igara. 8. srpnja tako je na rasporedu nikad zaboravljeni Ian Pooley iz Njemačke, 9.7. tech-house producent nove generacije Mark Knight iz Toolroom Recordsa a 10.7. grupa T.B.F.

Priča se da u klub dolaze i Fedde Le Grand, Gramophonedzie, Niki Belucci, The Shapeshifters, Steve Angello..

U blizini Rovinja otvara Lighthouse klub


Soniqe je poznata po pjesmi "It Feels So Good", kojom je osvajala vrhove svjetskih top ljestvica, uključujući SAD i V. Britaniju. Za posjetitelje lounge bara i restorana vrata kluba otvaraju se u 19.00 sati, a koncert počinje u 22.00 sata.
{youtube}hVzvdCKuu4w{/youtube}

Cijena ulaznice je 200 kuna do ponoći, a 250 nakon. Ukoliko postoji rezervacija stola u lounge baru, ulaz je besplatan.
 
Kako do Lighthousea?
Klub se nalazi 3,5 km od mora, izoliran je, na cesti 5073 između Bala i Vodnjana. (u blizini Rovinja).

Kreativni natječaj iz Terranea na temu uštede vode

Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za izradu plakata "Kap po kap“ koji je pokrenut u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD), a pod pokroviteljstvom tvrtke Hansgrohe.

Zadatak
Tema natječaja je ušteda vode, a od autora se traži da svoje viđenje ovog problema izraze kroz plakat formata 4 x 3 metra. Plakati trebaju komunicirati globalni problem prevelike potrošnje vode te hitnu potrebu za njenom racionalizacijom. Kreativno rješenje treba potaknuti na razmišljanje i razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema vodi kao izvoru života i uvjetu njegova opstanka na Zemlji.

15 najboljih radova prema izboru stručnog žirija biti će otisnuto u billboard formatu (4 x 3 metra) i predstavljeno javnosti u formi dvotjedne izložbe u centru Šibenika neposredno prije početka festivala Terraneo. Nakon izložbe u Šibeniku, plakati se sele na festivalsku lokaciju gdje će ih tisuće domaćih i stranih posjetitelja moći gledati za vrijeme trajanja festivala, od 9. – 13. 8. 2011.

Nagrade (za 15 najboljih radova)
– festivalska ulaznica s petodnevnim kampom
– Terraneo festivalska majica
– festivalski bonovi za cugu (10 kom) i hranu (5 kom)
– produkcija izložbe nagrađenih radova i medijska promocija

Termini:
– početak natječaja: 6. lipnja 2011.
– rok za slanje natječajnih radova: 4. srpnja 2011.
– proglašenje pobjednika: 12. srpnja 2011.
– izložba u Šibeniku: 25. srpnja do 7. kolovoza 2011.
– izložba na Terraneo festivalu: 9. do 13. kolovoza 2011.

Svi detalji i dodatna pravila natječaja „Kap po kap“ dostupni su na stranici Terraneo festivala.

EKOLOŠKI PROGRAM
Iako je očekivano da glazbeni program privlači više pozornosti, Terraneo podjednako vrednuje i ekološki segment festivala kojemu se posvećuje jednaka pažnja. Ekologija koju putem festivala Terraneo želimo prezentirati je prozračna i pitka – nenametljiva i koja se konzumira spontano, uz sunce i more, ekološke akcije, radionice, predavanja i izložbe.

Prvi korak u ekološkoj misiji Terranea napravljen je suradnjom s tvrtkom Hansgrohe, koja već godinama uspješno implementira EcoSmart program u svoje proizvode. Jedan od njih je i kamion s tuševima koji će biti postavljen u Terraneo kamp i stavljen na raspolaganje svim korisnicima.

Također, u suradnji s tvrtkom Hansgrohe, festival Terraneo u lipnju 2011. raspisuje kreativan natječaj ekološke tematike. Naime, svi zainteresirani kreativci će se moći uključiti u natječaj za izradu plakata na temu uštede vode. Izabrani radovi biti će dio izložbe otvorene za javnost koja će trajati svih pet dana održavanja festivala.