Radi se o hitu Carl Coxa iz 1991.g. a na natječaju se mogu prijaviti remixi u četiri stila; house, techno, electro i tech-house. Ovo je šansa da se uhvatite posla ako doista znate remixirati. Natječaj traje do 19. listopada a pobjednički remixi izaći će u digitalnom obliku.
Evo i pravila natječaja:
1. Idite na www.beatport.com i downloadajte dijelove pjesme. Dva dijela pjesme se mogu skinuti besplatno. Također ako ste član ove zajednice možete platiti 4 američka dolara i dobiti kompletno sve dijelove pjesme dakle, kako oni to nazivaju Premium paket. No remix se može napraviti i bez toga. Ovo je mala igra Beatporta, naravno kako bi dobili nove članove ali remix natječaj uistinu postoji i šteta je ne uključiti se.
2. Remixi poslani na natječaj moraju biti u techno, tech-house, house ili electro verziji.
3. Pošaljite svoje remixe na [email protected] do 19. listopada. Svaki mail mora sadržavati Vaše podatke, ime autora i vrstu glazbe u kojoj se natječete.
4. Pobjednici će biti objavljeni 22. listopada a remixi objavljeni u studenom.
Tako se kao headlineri najavljuju Deep Dish, Danny Tenaglia, Paul Oakenfold, David Guetta, Fedde Le Grand, Green Velvet, Tom Novy, Felix Da Housecat, Chris Liebing, Claudio Coccoluto i mnogi drugi. Naime, radi se o pozamašnoj listi DJa što internacionalnih što lokalnih a ukupno ih nastupa njih 50.
Floor 1 – Discoteca: Deep Dish, Green Velvet, Felix da Housecat, Claudio Coccoluto, Francesco Farfa, Smokin Jo, Chris Liebing Floor 2 – Terraza: Danny Tenaglia, Pete Tong, Paul Oakenfold, David Guetta, Paul Woolford
Floor 3 – Flight Club: Deep Dish, Steve Lawler, Fedde Le Grand Floor 4 – Sunset Terrace: Tom Novy, Wally Lopez, Jonathan Ulysses Floor 5 – Premier Etage: Jose Padilla, Alfredo
Dave Clarke u studiju mixao najnoviju kompilaciju. Vjerojatno mnogi njegovi fanovi očekuju techno ali bit će tu svakako i minimala. Uz to od 20 mixaih pjesama naći će se pozamašan broj još neobjavljenih uradaka koje potpisuju The Advent, T. Linder, Rob Gibson, Kevin Saunderson, Speedy J., The Horrorist itd. CD mix izlazi u prodaju 29. listopada.
Tracklisting: 1. Christian Smith & John Selway – Coming Storm 2. Raudive – Magnetic 3. Peter Horrevorts – Evolver 4. Kevin Saunderson – Bassline (Joris Voorn Mix 07) * 5. Public Energy – Three O Three 6. Quince – Sub-01 7. Substance & Vainqueur – Emerge 1 (British Murder Boys Remix 1) 8. Joey Beltram – Fractals 9. The Advent – Slave Rhythm * 10. Matt Rissi & Mustafa Avdic – Oktave Jumper (Woody McBride Remix) 11. Side Four – Wrist Block (Joey Beltram Remix) 12. Phase – The Hyperorganism 13. Radial – Déjà Vu 14. T.Linder – Respect feat. Blak Tony * 15. Detroit’s Own DJ Surgeon – Electro Bass Head 16. DJ 3000 – Illegal Allien * 17. Fastgraph – Evasion 18. The Horrorist – Wire To The Ear 19. Rob Gibson – Hutch * 20. Velvet Underwear – The Same
Budući da je njegova matična kuća Stereo Productions, Chus u Balearici koristi uratke svojih kolega pa ćete tako naići na pjesme David Penna, Peter Gelderbloma, Anton Fieldinga, samog Chusa i drugih autora. Kompletno gledajući ova kompilacija bi Vas mogla zadiviti sa senzualnim melodijama i vokalima, te jakim beatovima.
Ministry Of Sound je kao klub otvoren 1991.godine u južnom Londonu, u Southwarku (Elephant and Castle). Nakon višegodišnjih “tajnih zabava”, trojica prijatelja tada i poslovnih partnera James Palumbo, Humphrey Waterhouse i Justin Berkmann službeno su 1992.godine otvorili klub, ni ne sanjajući da će samo par godina kasnije upravo to ime – Ministry Of Sound – postati najpoznatiji svjetski brand za plesnu glazbu, noćnu zabavu, “clubbing” ili jednostavno – sinonim za odličan provod uz elektronsku glazbu općenito. Osim uz programe na kojima su kao rezidenti radili gotovo svi najbolji svjetski DJi/producenti Ministry Of Sound proširio je svoje djelatnosti i na “in-house” diskografiju lansirajući nekoliko različitih serijala – danas nadaleko poznate i prestižne kompilacije MOS Sessions, MOS Clubbers Guide, MOS Housexy, MOS Chillout, MOS Funky House, MOS Annual, MOS Ibiza… na kojima kao urednici/producenti glazbu odabiraju i miksaju najtraženiji svjetski DJi – Pete Tong, Seamus Haji, Louie Vega, Steve Angello, Deep Dish, Steve Lawler, Axwell, Andy Cato (Groove Armada), Judge Jules, Fedde Le Grand, David Guetta i mnogi drugi.
Ministry polako ulazi i u modnu industriju ali i franšizno nastupa na dalekim azijskim tržištima (Singapur, Taiwan, Crveno More itd.). Također pokreće i vlastiti TV kanal. Danas je Ministry Of Sound u većinskom vlasništvu James Palumba, orjentiran kako na glazbu tako i na druge, prirodno srodne segmente industrije zabave (TV, radio & event industry) te se prema Sunday Times Rich List svrstava u sam vrh svjetski prepoznatljivih engleskih brandova. Procjenjuje se kako samo znak Ministry Of Sound danas vrijedi oko 150 milijuna funti.
Lista klijenata koji godinama regularno koriste glazbeno-organizacijsko-promocijske usluge Ministry of Sound-a uključuje neke od najvećih svjetskih kompanija poput: Nokia, Sony, Sky, Selfridges, HSBC Bank, Microsoft, L’Oreal, Premiership, Christian Dior, Astra Zeneca, BBC, Nike, ITV, Channel Four, Levi Strauss, Skype, Warner Brothers, Dreamworks, Lastminute.com, MTV te mnogi drugi.
Ne smijemo dakako, kao stalne goste izostaviti niti neizbježne Davida Beckhama ili Paris Hilton.
Ministry Of Sound ekskluzivno u Hrvatskoj!
Kroz frekvencije Plavog radija u Zagrebu (89.1 MHz i 98.0 MHz) MINISTRY OF SOUND od listopada 2007. kreće s ekskluzivnim emitiranjem svojih, svjetski poznatih i slušanih radijskih programa i u Hrvatskoj:
– Ministry Of Sound Sessions (tjedni izbor najnovijih plesnih hitova koje odabiru i miksaju vodeći svjetski DJ-i poput Steve Angella, Mark Knighta, Fedde Le Granda, Steve Lawlera itd.) – Ministry Of Sound Dance (tjedni izbor pop-dance hitova i plesnih klasika prema izboru Ministry resident DJ-a) – Ministry Of Sound Funky House Sessions (tjedni izbor najnovijih “floorfillera”; uglavnom aktualnih vrlo radiofoničnih funky i house hitova u kontinuiranom miksu iz dvije cijeline po 30 minuta), te – Ministry Of Sound Chillout (120 minuta/tjedno opuštajućih, laganih ritmova programa kroz čije je ime “Chillout” zapravo postao sinonim za posve novi žanr nastao na temeljima rane elektronske scene 80-ih godina a isprepleten je s najboljim od današnje laganije glazbe.
Da bi sve prošlo u najboljem redu uz domaćina Peru ostatak line-up-a čine dvije splitske dive: Iva i Yelle.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.