Održat će seod 11. do 14. kolovozau starom kamenolomu blizu plaže Kava (Slatine, otok Čiovo). Festival ima dvije pozornice (kamenolom i plaža), a specifičan je po tome što gostujući DJ-i vrte neobjavljene produkcije.
Prije gotovo 5 godina objavili smo audio materijal sa tih tečaja i fotografije s prvih nastupa u beogradskom klubu Plastic.
Sada donosimo i video od 10.10.2003. koji traje tri minute i vidjet ćete kako je Dino Dvornik vježbao na gramofonima. Materijal nam je ustupio kolega sa scene kojeg će se starije generacije sjetiti kao vlasnika Studia Flashback Amsterdam, dok danas djeluje pod udrugom "Savršen krug".
Ljudi imaju nevjerovatnu sposobnost pronalaženja zanimljivih novih načina da se otkače i prebace u drugačije stanje svijesti. To obično uključuje šmrkanje, lizanje, žvakanje, pušenje ili ubrizgavanje, a sve više u modi je i drogiranje slušanjem takozvanih binauralnih ritmova.
Tko koristi digitalne droge?
Binauralni ritam je iluzorni ton koji stvara mozak kada se svakom uhu zasebno prikazuju dva tona koji se malo razlikuju po svojoj frekvenciji. Tvrdi se da binauralni otkucaji mogu imati psihoaktivni učinak na mozak, iako postoje ograničena istraživanja o njihovoj učinkovitosti i sigurnosti.
Nova studija "Tko koristi digitalne droge?", objavljena u Drug and Alcohol Review, istražila je kako i zašto ljudi koriste ove tonove, a prikupljeni podaci potječu iz Globalnog istraživanja o drogama 2021., baziranog na odgovorima više od 30.000 ljudi u 22 zemlje.
Ispitanici su uglavnom koristili binauralni ritam kako bi se opustili ili zaspali (72%) i promijenili raspoloženje (35%), dok je njih 12% izjavilo da pokušava postići sličan učinak kao kod psihodeličnih droga. Tome se obično bili skloni oni koji i inače koristie klasične psihodelike, objašnjava dr. Monica Barratt sa Sveučilišta RMIT u Melbourneu.
Promijenjeno stanje svijesti
Istraživanje je pokazalo da se binauralnim ritmovima češće služe mlađi i oni koji koriste opojne droge. Korištenje binauralnih ritmova za doživljavanje promijenjenih stanja svijesti prijavilo je pet posto ispitanika. Prednjače Amerikanci (16%), a iznad prosjeka binauralni ritmovi koriste se i u Meksiku (14%) i Brazilu (11,5%).
Najpopularnija mjesta za slušanje binauralnih ritmova su stranice za streaming videa kao što su YouTube i Vimeo, a potom slijedi Spotify i druge aplikacije za streaming glazbe. Korišteni audio zapisi često se nazivaju prema njihovoj namjeni, od meditacije do zapisa nazvanih po drogama, od kanabisa do MDMA.
Teoretski se smatra da binauralni ritmovi izazivaju promjene u mozgu, zahvaljujući načinu na koji naš senzorni sustav tumači različite niske frekvencije kada se unose zasebno u svako uho. Slušate li, na primjer, u jednom uhu ton od 400 herca, a u drugom onaj od 440, vaš će ga mozak protumačiti kao jedan, kao zujanje od 40 herca koje se nalazi negdje unutar glave.
Ova interpretacija zahtijeva više od naše periferne slušne mašinerije; ona koristi kompleks moždanog debla zakopanog duboko u našim glavama, potičući neurone da se sinkroniziraju u valne obrasce povezane s opuštanjem. Znanstvenici i ne znaju baš puno o korištenju binauralnih ritmova u svrhu drogiranja. Ovo je bilo prvo veliko istraživanje koje je ukazalo na globalnu raširenost fenomena.
Bloger Anton Ptuškin napravio je video o klupskom životu u Kijevu tijekom rata. Bezbrižni ljudi piju i plešu u malom underground klubu. Šetajući gotovo pustim gradom u kojem je živio deset godina, ali je zbog rata bio prisiljen napustiti svoj dom, kaže da se osjeća kao u paralelnoj stvarnosti.
Ptuškin je pokazao tišinu ruševina, zatvorene restorane i trgovine koji su oživjeli ovaj grad, ali i dio građana koji su odlučili ostati.
Anton razgovara s ljudima koji se skrivaju u podzemnoj, po raznim podrumima, ali i u noćnim klubovima gdje piju i plešu kako bi se opustili u ovim vremenima. Zanimljiv je house party kojeg je snimio u malom underground klubu. Na plakatima stoji "Put In – Your Anus". Prijevod je posve jasan, a prilog pogledajte u nastavku! Sergej Snooze: -Hostanje ukrajinskih DJa preko ljeta u klubovima bi bio cool potez-
Prošlog petka publika je mogla uživati u vrhunskoj audio-vizualnoj produkciji u koju konstantno ulaže ekipa We Love Sounda u Hali. Pogledajte fotografije i nekoliko videa u nastavku.
A za glazbu su bili zaduženi Talijani Indira Paganotto, Luigi Madonna, Matia Trani, Roberto Capuano, te naš DJ Jock. We Love Sound najavljuje novu zabavu za 22. travnja kada u goste stižu Ricardo Villalobos, Raresh i Margaret Dygas, dok domaće broje brani Ani. iz Deep`n`Delicious kolektiva. Ulaznice možete nabaviti ovdje.
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.