Svake subote emisija kreće sa plesnom top listom koja traje do 22 sata, nakon toga Dj Hot J (Ivan Pavlinić) predstavlja u dva seta od 60 minuta uživo u mixu najaktualnije singlove do ponoći. U posljednjem dijelu emisije od ponoći svakog vikenda predstavljaju najnovije mixane kompilacije ili setove domaćih i stranih Dj-a.
21.00 – 22.00 Dance chart 22.00 – 23.00 Live mix 1 23.00 – 00.00 Live mix 2 00.00 – 01.00 Special edition (Guest mix)
Reprize mixanog dijela programa slušate u programu Zabavnog radija svaki petak u ponoć!
Prateći moderne svjetske trendove na ovaj se način nedavno obnovljeni prostor jedinstvene Palače šećera pretvorio u čudesnu kulisu te je postao spoj muzejskog prostora i klupskog ambijenta, što se postiglo dodatnom rasvjetom, video projekcijama te klupskom dekorativnom opremom.
Osim naglaska na glazbenu pozornicu u jedinstvenom prostoru, video je uključivao i kratke isječke o riječkoj povijesti i temama koje su dio stalnog postava Muzeja grada Rijeke pa su gledatelji osim uživanja u glazbeno-vizualnom sadržaju mogli saznati i neke dodatne zanimljivosti.
Bronski je itekako dobro poznat publici s obzirom na redovite dugogodišnje nastupe u klubovima kao što su Masters, Boogaloo, Soundfactory, Crkva i mnogi drugi, a usto, svira uz bok svjetskim elektroničkim velikanima na festivalima Sonus, Sea Star, Labyrinth Open, Student Day Festival.
Iako je relativno novo ime na sceni, Marcel je u posljednjih nekoliko godina bio prilično zauzet nastupima i organizacijom na sceni te je nastupao na većim festivalima u regiji: Sea Star, Labyrinth Open, Student Day i Rise Up festivalu, a zapažen rad rezultirao je nagradom Ambasador za najboljeg mladog hrvatskog DJ-a.
Za video produkciju zaslužan je Zach Toupin koji je inače surađivao na brojnim sličnim projektima za Mixmag-ovu svjetski poznatu seriju Mixmag The Lab.
Od svog ranog početka krajem 2000-ih do danas, bio je uključen u scenu elektroničke glazbe kao DJ, producent, voditelj izdavača i promotor događaja. Sa svojim prvim službenim izdanjem 2011. za Deeperfect (vodio ga je Stefano Noferini) na kompilaciji Deeperfect's Got Talent 2, Yakka se uključio u izdavanje pjesama na nekim uglednim etiketama poput legendarne Pacha, King, talijanske Cassa Rossa, ali i na raznim manjim jackinima / disko orijentirane izdavačke kuće, posebno Cruise Music – dom njegovih singlova, EP-a i debitantskog albuma "After Beach".
Zvuk koji je gradio godinama baziran je na uzorcima diska, funka i soula, što nije ništa čudno kad znate činjenicu da su neki od njegovih glavnih utjecaja bili / jesu Eric Kupper, Ian Pooley, Sandy Rivera, Freemasons, Hot22 i David Morales.
Kad smo kod DJ rezidencija, Yakka je dio BSH Events – organizacije s najegzotičnijim i inovativnijim lokacijama u Hrvatskoj, Opera kluba – jednog od najboljih klubova u glavnom gradu Zagrebu, Hula Hula – poznatog elitnog mjesta na otoku Hvaru s nevjerojatnim zabavama nakon plaže, Pink Champagne club – luksuzni zatvoreni klub na otoku Hvaru koji je svima posljednja stanica u ranim jutarnjim satima.
Endel je dizajniran za promicanje dubljeg fokusa, boljeg sna, meditacije i opuštanja, a prethodno se udružio s Grimesom na "AI Lullaby" za potpomognuto opuštanje odraslih i djece.
Hawtinova suradnja naziva se "Deeper Focus" i predstavlja "personaliziranu prilagodljivu zvučnu kulisu u stvarnom vremenu koja se ulijeva u njegovu produkciju zaštitnog znaka, što rezultira prostranim, ogoljenim zvučnim pejzažem koji poboljšava fokus i produktivnost korisnika."
Hawtin je stvorio zvukove u suradnji s Endelovim timom, a Endelov vlastiti AI tada je korišten za prilagodbu zvukova i tekstura ovisno o korisnikovom vremenu, izloženosti prirodnom svjetlu i još mnogo toga.
O novom projektu, Richie Hawtin je istakao: „Kao control freak u studiju, obično imam zadnju riječ o tome kako se skladba razvija, međutim, u ovoj uzbudljivoj situaciji AI je taj koji odlučuje o konačnom okviru. Iako ovo nekome može zvučati zastrašujuće, vjerujem da je to samo još jedno proširenje mog vjerovanja u tehnologiju i njezino suštinsko mjesto u mom kreativnom procesu. "
Španjolski ministar turizma upravo je objavio da će u lipnju startati sezona na Ibizi, te naravno i u ostalim dijelovima zemlje. Stiže doba COVID-19 putovnice službeno priznate kao digitalni zeleni certifikati koja će omogućiti stanovnicima EU ulazak u zemlju bez testiranja na koronavirus ili karantene.
Očekuje se da će certifikat, koji je predstavljen kao digitalni QR kôd, biti operativan do lipnja i pružat će savjet o statusu imuniteta nositelja – tj. cijepljeni, nedavno testirani negativno ili nedavno oporavljeni. Turizam je jedna od najvažnijih industrija u Španjolskoj, posebno u žarišnom dijelu noćnog kluba Ibiza. Španjolska godišnje primi približno 80 milijuna turista, a industrija osigurava preko 12% BDP-a zemlje.
Nedavno su Francuzi i Švicarci dobili zeleno svjetlo za ljetne festivale, dok je jučer potvrđeno i održavanje Exit festivala jer Srbija ima veliki postotak cijepljenog stanovništva.
Sad se s razlogom pitamo što čeka Hrvatska, jer jako je malo vremena do početka ljetne sezone, kreativni sektor je na koljenima, a za ozbiljnije event organizatore predstoji vrijeme s puno rizika, troška i planiranja unaprijed. Event industrija prošli tjedan ujedinjeno je zatražila od Vlade da objavi informacije što mogu očekivati u narednom periodu odnosno plan otvaranja.
Čekaju li naši vladajući da prođu lokalni izbori? Čekaju li veću procijepljenost stanovništva? Turizam je i Hrvatskoj najvažnija grana posebno ovaj festivalski za koji imamo dokaze da posljednjih 10 godina donosi puno veću zaradu od obiteljskog.
Dugo iščekivana vijest predstavlja ključnu potvrdu da će velika proslava 20. godišnjice EXIT festivala biti održana po planu – od 8. do 11. srpnja na Petrovaradinskoj tvrđavi, uz sudjelovanje nekih od vodećih svjetskih zvijezda, kao što su David Guetta, DJ Snake, Tyga, Eric Prydz b2b Four Tet, Paul Kalkbrenner, Nina Kraviz, Boris Brejcha, Sheck Wes, Solomun, Paul van Dyk, Sepultura, Metronomy, Honey Dijon i mnogi drugi.
„Održavanje Exita bit će simbol pobjede Srbije nad pandemijom” rekao je gradonačelnik Vučević, koji je i član Nacionalnog kriznog štaba za borbu protiv pandemije te dodao da je „EXIT od ogromnog značaja za turizam i promociju zemlje“. Kako je objasnio gradonačelnik Vučević, ulaz na festival bit će omogućen svima koji su cijepljeni i svima koji su preboljeli korona virus. Svim ostalim posjetiocima iz zemlje i svijeta bit će omogućen brzi antigenski test po veoma povoljnim cijenama, u posebno organiziranoj zoni u neposrednoj blizini festivalskih vrata. Ulazak u Srbiju je već sada dozvoljen strancima, dok se očekuje da će do lipnja biti ukinut obavezan PCR test prije ulaska u zemlju. Svi detalji vezano za ulazak u zemlju i na festival bit će na vrijeme objavljeni na službenoj stranici Exita u skladu s budućim aktualnim mjerama propisanim od strane Vlade Republike Srbije.
„Izuzetno smo uzbuđeni zbog ove vijesti i mogućnosti da s publikom iz cijelog svijeta na našoj omiljenoj tvrđavi slavimo dva desetljeća festivala, da slavimo život! Uzevši u obzir sve teškoće kojima smo bili izloženi prethodnih godinu dana, već sada osjećamo da će Veliki prasak pozitivne energije otvoriti potpuno nove dimenzije festivalskog iskustva i obilježiti ovogodišnji EXIT kao jedan od najposebnijih. Ipak, moramo ostati odgovorni u narednim mjesecima i pozivamo sve koji su u prilici da se što prije cijepe, jer su zdravlje i sigurnost svih posjetilaca, izvođača i članova tima, naš prioritet“, izjavio je Dušan Kovačević, osnivač i direktor EXIT festivala.
Srbija je u proteklih nekoliko mjeseci ostvarila velike uspjehe kada je u pitanju masovno cijepljenje. Uz to što je omogućila svojim građanima da biraju između različitih proizvođača cjepiva iz cijelog svijeta, Srbija je jedina zemlja koja je besplatno cijepila više desetaka tisuća stranaca iz cijele Europe. „Mi ćemo svim našim posjetiocima, koji to žele, omogućiti da se prijave za cijepljenje u Srbiji, a više informacija o tome objavit ćemo uskoro”, istaknuo je Kovačević.
Sve ovo omogućit će da se velika proslava 20. godišnjice EXIT festivala održi od 8. do 11. srpnja 2021. na svjetski poznatoj Petrovaradinskoj tvrđavi, jednoj od najvećih srednjevjekovnih tvrđava Europe, smještenoj na samoj obali Dunava. U Exitu najavljuju nove objave izvođača već sljedećeg tjedna, koji će svoje mjesto naći na preko 40 pozornica i zona, raspoređenih širom festivalskog prostora.
Više informacija o festivalu i ulaznicama može se pronaći na exitfest.org.
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.