Skip to main content

Snimka panela -Business Keeps on Dancing- održana na Simpoziju Ambasadora

Pogledajte snimku panela "Business Keeps on Dancing" održanog u sklopu 6. izdanja Ambasadora

Piše: 

Na panelima u Pločniku stručnjaci i profesionalci iz industrije elektroničke glazbe raspravljali i iznijeli svoja stajališta o važnim temama. Partner projekta bio je HDS-ZAMP.

Na ovom panelu se razgovaralo o poslovnoj strani glazbe odnosno o tome kako izgraditi posao iz strasti prema glazbi te kako to uspjeti održati. Sudjelovali su Ivan Bušljeta (Papaya club), Ana Veliki (Blender), Mersel Bujak (Klabika), Tomo In Der Mühlen (Steel) i Adnan Mehmedović (Fresh Island festival) kao moderator i ispričali nam o svojim počecima, financijama i o situaciji u industriji danas.



Jedno od glavnih pitanja bilo je kako je danas ključno izgraditi brend pošto su se stvari promijenile u zadnjih par godina. S jedne strane zbog pandemije, a s druge zbog sve većeg utjecaja društvenih mreža, pogotovo Instagrama na kojemu se u videu trajanja 60 sekundi treba izboriti za pažnju publike. Složili su se da ima više stavki koji brend čini bitnim u današnjem svijetu. Jedna od njih je zbog toga što se promijenilo što publika očekuje i zna, a ni velika imena više ne mogu osigurati posjećenost.

Tomo in der Mühlen: ''Do pred 4 godine bih rekao da dobro ime garantira promet i posjećenost, ali u periodu korone jako je puno publike ostarilo i naprosto više ne idu van. Istraživanje u Europi je pokazalo da ljudi koji sada izlaze su neki novi mladi ljudi. Ti dovedeš velika imena, a klinci se pitaju tko je to.''



Ana Veliki smatra kako je veliki problem što se svi u regiji bore za istih Top 10 izvođača, a cijene su sulude, te da jedno od super rješenja brend što je možda duži put, ali ako se sve dobro isplanira i odradi sigurno i uspješniji.

Mersel Bujak podijelio je i svoju formulu za uspjeh u današnjem svijetu: ,,Vremenom je postala formula koliko je jak hype lokalne ekipe, koliko je jak Instagram osobe koja se dovodi i koji je vikend u mjesecu.''

Panel možete pogledati na Youtube niže ili na FB kanalima Klubske Scene i Ambasadora.

Već, 6. veljače emitirat će se i panel "Treba li remiksirati poznate izvođače?" sa vrlo zanimljivim gostima.

hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života
hard 600
Techno se pleše na mjestu gdje je nekad bilo jezero prepuno života