Skip to main content

Dan: 7. studenoga 2012.

Još jedna osoba preminula u Halloween stampedu

Dvije djevojke su na licu mjesta poginule, a treća na putu prema bolnici, a dvije osobe su bile u životnoj opasnosti. Nažalost još jedna 17-godišnja djevojka je podlijegla ozljedama i preminula, a peta 20-godišnjakinja se još uvijek bori za život.  

Ovaj party poprimio je katastrofalne razmjere prema pisanju medija zbog pretrpanosti, sigurnosnih propusta kao što sje nedovoljna ventilacija i nedovoljno prolaza koji vode sa svake razine na vanjski dio zgrade. Tragedija se upravo dogodila u jednom takvom prolazu, samo 10 metara širine, gdje je kobno mnoštvo trčalo kako bi uspjelo izaći iz zagušljivog prostora.

{youtube}o-rpZOiafiY{/youtube}

Istražitelji su sada suočeni sa zadatkom preispitivanja 1350 sati video materijala kako bi se utvrdilo što je pošlo po zlu. Dok početna izvješća usmjeravaju krivnju na osobu koja je pokrenula vatromet unutar mjesta, postaje jasno da je sigurnost zakazala. Dok je Arena Madrid certificirana za maksimalan kapacitet od 10.600 ljudi, ta brojka se temeljila na pretpostavci da će publika biti ravnomjerno raspoređena na tri etaže tijekom cijelog partija. Međutim, u 3:00, kada Aoki je započeo svoju izvedbu, glavni kat bio prepun između 5600 i 7000 ljudi, prema službenim izvorima, dvostruko od preporučenog kapaciteta.

Oko 03:30, kad je Aoki počeo nastup oko 2.000 ljudi, uključujući mnoge koji su pili van pokušali su ući u arenu, što se poklopilo s polaznicima iz gornje etaže koji su pokušavali pristupiti glavnom katu, kao i manji broj ljudi koji je pokušavao izaći na istom mjestu. Prema iskazu jednog od svjedoka tragični scenarij sličan je onome 2010. na Love Paradeu u Duisburgu, u Njemačkoj, gdje je 21 ljudi poginulo u gužvi: Guranje, kaos, klaustrofobija, nemogućnost kretanja u bilo kojem smjeru, povišena temperaturu, nedostatak kisika. Oni manje građe doslovno su pregažani ostali bez zraka, a uz sve to ulaz je bio zabranjen mlađima od 18. Ne ponovilo se nikad i nikome više!

U klub se dolazi plesati, a ne gledati TV!

Nedavno smo vam spominjali Dirty South-a, koji je na svojoj turneji rekao imati puno manje svjetla, dimnih mašina i sl., jer mu je sve to poprilično dosadilo, a sada se javio još jedan poznati producent i DJ, koji, iako mu sve to skupa ide na živce, pokreće novi audio vizualni show.

Paul Rose aka Scuba, vlasnik Hotflush Recordings, britanski DJ i producent, s trenutnim prebivalištem u Berlinu, i jedan od headlinera ovogodišnjeg Dimensions 2012 festivala, ovog je vikenda održao party, i to prvi tog tipa, u Londonu, sa Georgeom Fitzgeraldom i Landom Kalom, zvijezdama Hotflusha na repertoaru. Ono što je novo kod ovih partija je novi audio vizualni dodatak u Scubinom prvom ikad live performansu.

Zadnje što sam htio je uključiti se u ovu klišejiziranu EDM vizualnu utrku‘, kaže Scuba i dodaje, ‘Naglasak showa je na glazbi, a vizualni elementi su tamo kako bi dodali naglasak i atmosferu cijeloj stvari. Želim da ljudi plešu. Ideja da hrpa ljudi stoji prekriženih ruku i sluša techno gledajući u neke svjetleće stvari koje se pojavljuju na ekranu mi uopće nije privlačna. Zapravo, ne podnosim taj cijeli ‘VJ-ing‘. U klub se dolazi plesati, a ne gledati TV.’
{youtube}xFCRKwcDV94{/youtube}

No, nije Scuba prvi koji se odlučio na nešto drugačiji pristup vizualizacijama. Flying Lotus je nedavno predstavio novi koncept na svojim gažama – Layer3, a s kojim predstavlja svoj novi album Until The Quiet Comes.

Kao što i samo ima govori, radi se o 3 sloja (eng. layer), odnosno Steven Ellison aka Flying Lotus kao jedan, a dva platna između kojih stoji kao ostala dva sloja. Ova kombinacija napravljena je u suradnji s vizualnim umjetnicima Strangeloopom i Timeboyom, a trio je pokušao ‘transportirati FlyLo-a u vanjsku dimenziju koristeći dva transparentna platna i interaktivni prednji i straznji projektor, dobivajući ni više ni manje scenu iz Svemirske Odiseje.’ Pogledajte mini dokumentarac o projektu OVDJE.
{youtube}A7lbY-THNHc{/youtube}

I sami imamo konja za utrku u AV performansima, koji su, čini se, budućnost VJ-inga, a koji smo nedavno imal prilike poslušati i pogledati u Laubi. Radi se naravno o kolaboraciji Petra Dundova i Ivana Marušića-Klifa na nedavno održanom Collabu, no, kako se čini to je samo bilo za tu priliku. Ipak, nikad ne znaš…

Domaći trance projekt na putu za Brazil i Japan

Tomislav Savić je projekt Liquid Flow pokrenuo 2006. Inspiriran glazbom koju su promovirali projekati poput Astral projection, Shakta, Cosmosis, MFG, Miranda, Chi-Ad, Talamasca i Electric Universe. Priča je počela kao i mnogima, kao hobi, no uskoro se pretvorio u mnogo više. 2007. Tomislav je izdao i prvu goa trance traku na kompilaciji Human Hyperactivation (Metapsychic records).

{soundcloud}https://soundcloud.com/liquid-flow/liquid-flow-overdose-original{/soundcloud}

Nedugo nakon toga, počela je serija izdanja po raznim kompilacijama (Suntrip Records, Kagdila Records, Shivlink Records, itd..), prvi maxi single "Goa Terminal" (2007, Shivlink Records), te prvi album u 2009. godini "Presence" (Kagdila records), koji je naknadno re-izdan na Dimensional Recordsu 2010. U međuvremenu su počeli stizati i prve ponude za booking, te nastupi po Europi (Belgija, Rusija, Ukrajina, Austrija, itd…), a trenutno su u planu i turneje po Brazilu i Japanu.

{youtube}6ODwfEnY6P4{/youtube}

Ovih dana Tomislav promovira svoj novi EP: Liquid Flow – Cosmic Ascension (izdan na Spacedock Records label-u), te radi u studiju na novom materijalu, poglavito na novom albumu, ali i na novom trance projektu koji će za sada ostati tajna.
{soundcloud}https://soundcloud.com/liquid-flow/liquid-flow-cosmic-ascension{/soundcloud}

Valentino & Cadenza Love Affair

Valentino tako od 2008. bilježi stotine nastupa na Balearskom otoku sreće, kako po mega klubovima kao što su Privilege ili Space, tako i po kultnim mjestima za sladokusce poput DC-10, Ushuaie ili Bubblesa, ali i malim privatnjacima, afterima i afterčićima…

{youtube}fPT–XNNTbQ{/youtube}

Kako je Valentino oduvijek plijenio pažnju svojom pozitivnom energijom, odličnom DJ vještinom i izborom glazbe, ubrzo su ga primijetili mnogi partijaneri istog kova i svih krajeva svijeta i glazbenih usmjerenja pa tako i prekaljeni brijači s prestižnog Cadenza Recordsa, koji je, pored Cocoona, danas možda najznačajnija glazbena institucija u onome što nazivamo modernom klupskom/plesnom glazbom…

Kulminacija ove suradnje desila se 2011. osnivanjem Next Wave crewa, na čijem se čelu našao Kanzyani, a pod čijim su okriljem u klubu Punta Arabi na Ibizi nastupile mnoge face bliske Cadenzi kao što su Thomas Melchior, Raresh ili Rhadoo, a kad su se za istim pultom pojavili sami Luciano i Ricardo Villalobos, bilo je za očekivati skoru suradnju i na glazbenom planu pa su tako već krajem prošle godine procurile informacije o Valentinovom albumu na Cadenzi. Da to nisu samo glasine potvrdila su i dva najavna singla “Love & Gratitude” EP 1 i 2, izašli u travnju i rujnu ove godine te vijest kako se od prošlog mjeseca Valentino Kanzyani nalazi na službenom rosteru Cadenza bookinga.

{soundcloud}https://soundcloud.com/cadenzamusic/sets/valentino-kanzyani-cadenza77{/soundcloud}

Istoimeni album očekujemo iz dana u dan, a možda se nekom ovakvo veličanje čini prenapuhano, no radi se zaista o velikom uspjehu za nekog koga možda i danas još uvijek gledamo kao na “guy next door’’.

Valentino Kanzyani nastupa ovog petka, 09.studenog u Sirupu.

Special 015: John Acquaviva live-OTV Dom, Zagreb, 13.11.2004.

Od 2001. Mario i Peraja i njegova supruga Ana organizrali su preko 150 večeri, najčešće u Boogaloou (tadašnjem OTV domu) u Zagrebu i kroz godine bili domaćini svjetskim zvijezdama kao što su Silicone Soul, Kevin Yost, Derrick May, Doc Martin, Derrick Carter, Ian Pooley, David Alvarado, Big Hair, Aril Brikha, John Acquaviva, Funk D.Void, Slam, Miss Honey Dijon, Nathan Coles, Luke Slater,The Hacker, Oxia, Pure Science, Eddie Richards i mnogi drugi.

Od hrvatskih DJ-a redovno su zvukom strana gostovanja pratili: Augie, Frajman, Matija Tonković,Toxic, Markan, Felver, Omar, Dav, Luka Eterović, Nicole, Unique, Gadaffi, MR. DJ Dario,Slaven Damjanić, Mary, Ivan Komlinović, Zoky, Cet, Petar Dundov, Marc Grabber, Bebetto, F.O.R.M, Daemia, Chop, Zero, Virgin Helena, Luka, Patrik i Marko Grmoya.

Uh kad se samo sjetimo, uz svako se ime probude divne uspomene. A zašto vam to govorimo? Bodywork slavi 11 godina svog postojanja u klubu Edison u Karlovcu, ovu subotu 10. studenog uz rezidente programa Toxica, Shinna, Mataya aka Matija Tonković i Phila Damma iz Karlovca.

Tom prilikom za vas uspjeli doći do zaista posebnog seta Johna Acquavive 13.11.2004. iz OTV doma koji nam je ustupio Damir Laić. Oni koji su prisustvovali znaju o čemu pričamo, a oni koji nisu želimo im da uživaju u trenutcima o kojima su im pričali oni koji pamte.
 

{enclose /special/John_Acquaviva _ Boogaloo_part1_1311_2004.mp3}

DOWNLOAD PART 1
(desni klik, save link as)

DOWNLOAD PART 2
(desni klik, save link as)

GEMA ipak nedodirljiva

Njemački državni tajnik Maks Stadler zaobišao je pitanje sugerirajući da su pristalice peticije pokušaju naći kompromisno rješenje izravno s GEMA-om (GEMA – poput hrv. ZAMP-a; op.a.). Peticija, koja je počela kružiti u kolovozu protivi se Geminim metodama nametanja tarifa za klubove i festivale na temelju pretpostavke da su oni ti posjeduju 100% prava na glazbu koja se pušta u klubovima.

berghain
Obrazloženje je to da bi bilo previše teško izdvojiti koje pjesme su ili nisu napisali GEMA-ini članovi. Ova metoda sugerira da će GEMA odlučiti svoje tarife temeljene isključivo na veličini prostora i trajanju događaja, bez da nužno njeni čelnici znaju koja se glazba puštala.

Ljevičari u Njemačkoj i ranije su tvrdili da bi GEMA-ina pretpostavka za naplatu autorskih prava trebao biti zvuk, no Parlament se usuglasio da su ovakve GEMA-ine mjere, iako nesavršene ključne za zaštitu autorskih prava u Njemačkoj. Vidjet ćemo što će biti s klubovima, pogotovo onim manjim kad zakon početkom sljedeće godine stupi na snagu. Nakon zatvaranja Cocoona u Frankfurtu zbog financijskih problema još bi se neki ključni njemački klubovi nažalost mogli suočiti sa zatvaranjem.

cocoon